Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.07.2025 in all areas

  1. 3 точки
    Работи правилно отвън на вътре.
  2. 3 точки
    Здравейте. Занимавката от вчера. Андроид 13 на 9 инчов Junsun екран монтиран на автомобил с оригинална навигация.
  3. 1 точка
    Здравейте съфорумци! До момента няма тема във форума за споделяне на опит с добавки. Предлагам всеки, който е използвал някаква добавка, било за масло, било за гориво, да сподели резултата тук. Моля, да се споделят само мнения, подкрепени със снимки и/или резултати от измервания, за да не става темата от сорта "някой каза", "гледах в нет-а", "ползвах еди какво си и съм доволен, но не знам защо и какво точно какво е направило", и т.н. Нека темата да бъде подкрепена с реални резултати, за да бъде обективна и полезна за всички. И така... Първи тест. Добавка: BG44k Platinum (PN 208) Закупена от: https://www.ahkautocar.de/benzinmotor/15587-bg-208-44k-power-enhancer.html?srsltid=AfmBOooXcUQWOsGuohK_NBHh1qLfiMqvZA6hQzcDCaxpzum4FxXXN2HQ Двигател R20A2 на минимум 240 000км. (по километраж - 140 691 км) Реших да пробвам тази добавка за почистване на горивни инжектори. Съгласно отзивите, в нет-а, се води една от 3 -те най-добри добавки за бензин. Според описанието от производителя, освен инжекторите, допълнително почиства цялата горивна система, всмукателните клапани, горивната камера и катализатора. Съдържа PEA (полиетерамини). Предназначена е за двигатели с директно впръскване, но може да се прилага и при MPI. Реших да проверя какво ще почисти от нагарите в горивната камера. Изполвах 2 кенчета, съответно в два резервоара бензин и изминати общо 1000км. Ето го и резултатът: Общ изглед на челото, на буталото от цилиндър 1, след процедурата. Снимки на свещите: Първа ламда сонда: Катализатор: Като цяло, предназначението й е да почиства инжекторите, но все пак има някакво действие и в горивната камера. Добавката е успяла да почисти по-леките нагари и замърсявания, и то в областите, където потокът на гориво-въздушната смес е бил в най-голям досег. Тежките нагари, обаче, си останаха. В обобщение, не е това което очаквах, относно разтварянето на нагарите. П.П. Според лабораторни изследвания,PEA имат свойството да влизат във взаимодействие с двигателното масло, унищожават TBN-а и способстват за образуване на лакове и утайки. Ето защо, непосредствено след използването на добавки с PEA, е препоръчително да се смени двигателното масло!
  4. 1 точка
    Разбира се че е отвън навътре - към мотора. Ако е обратно, трабва да работи постоянно и при движение, а с нарастване на скоростта на колата, и с доста по-високи обороти, та ще стане и въздушна спирачка.
  5. 1 точка
    Здравейте! Маслата пристигнаха. Тези, които са с получаване чрез куриер, бяха изпратени днес, а останалите, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅
  6. 1 точка
    1. Няма често сменяне на тампони, дали били те маслени или не. Вземи оригинален и забрави за още 15 години. 2. Спирачните апарати сами по себе си, няма какво да им стане. Сменят се бутало и уплътнения и караш. Виж, вече със супортите е друго. Ако са износени, може да ти прави проблем със задържане. Ако апаратите са рециклирани а супортите не, тогава е съвсем възможно да е там проблема.
  7. 1 точка
    https://vm.tiktok.com/ZNdP4J4Tr/
  8. 1 точка
    Едната страна е готова. https://freeimage.host/i/FlnyGtV https://freeimage.host/i/Flny5P9 https://freeimage.host/i/FlnyAnS https://freeimage.host/i/FlnDMrb https://freeimage.host/i/FlnD0Q9 https://freeimage.host/i/FlnDYp2 https://freeimage.host/i/FlnD3rJ https://freeimage.host/i/FlnbdjS https://freeimage.host/i/Flnb09R https://freeimage.host/i/Flnbc8v https://freeimage.host/i/FlnbacJ В тая жега дори не си и помисли да стече някъде.
  9. 1 точка
    Здравейте, Проблема се състои в това, че зоната от страната на шофьора работи само на студено (ледено студено) и топло (много топло). Няма средно положение, каквито и градуси да задам. От страната на шофьора е добре и температурата е спрямо зададената от контролера. Най-напред отидох в Бултрако София. Отговорът им беше, че клапите работят и всичко е наред. Да спирам климатика когато не е толкова студено. За момент се замислих и осъзнавайки какво ми казват, просто им благодарих и си тръгнах. Само да уточня, че имах Акорд 7 2.0 турър , на който климатроника работеше перфектно (ако компресора е здрав :)) и знам как трябва да бъде. В последствие ходих и при други знайни майстори, които ме препращаха при майстор на климатик. Най-накрая попаднах на читав такъв който назова проблема, а именно моторче за смесване на въздуха. Междувременно намерих ръководство за самодиагностика на системата, което е и причината да пиша тук. Споделям го в случай, че на някой му потрябва. Предстои оглед и замяна/ремонт. clima-diagnose.pdf.pdf
  10. 1 точка
    Защо , моите катализатори не са заминали (съответно на 300 и 210 х.км. ) при положение ,че зареждам само на родни бензиностанции...... А, относно прегледите и новите автомобили, дето не могат да минат преглед - е съвсем друга тема и доста, ама доста дълга.....
  11. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...