Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.07.2025 in all areas

  1. 4 точки
    Благодаря за насоките! Тъкмо я взех днес от сервиза - основния шум от няква обтяжна ролка, алтернатора е бил пред загиване и него са сменили, и нов ремък.
  2. 3 точки
    Здравейте, Проблема се състои в това, че зоната от страната на шофьора работи само на студено (ледено студено) и топло (много топло). Няма средно положение, каквито и градуси да задам. От страната на шофьора е добре и температурата е спрямо зададената от контролера. Най-напред отидох в Бултрако София. Отговорът им беше, че клапите работят и всичко е наред. Да спирам климатика когато не е толкова студено. За момент се замислих и осъзнавайки какво ми казват, просто им благодарих и си тръгнах. Само да уточня, че имах Акорд 7 2.0 турър , на който климатроника работеше перфектно (ако компресора е здрав :)) и знам как трябва да бъде. В последствие ходих и при други знайни майстори, които ме препращаха при майстор на климатик. Най-накрая попаднах на читав такъв който назова проблема, а именно моторче за смесване на въздуха. Междувременно намерих ръководство за самодиагностика на системата, което е и причината да пиша тук. Споделям го в случай, че на някой му потрябва. Предстои оглед и замяна/ремонт. clima-diagnose.pdf.pdf
  3. 3 точки
    @ceco_accord, те аспектите са много да го направя това. На първо място като човек, който я кара тая кола близо 10 години, искам да ти кажа, че няма по-калпаво измислена история с тия вежди и пластмасарии като цяло в нея. Всичко отпред е хванато като на пъзел - щипка до щипка, извивка - щипка, някакви пластмасови скоби, влизащи една в друга. Както се казваше - хубав замисъл, но кофти реализация. Хубаво изглежда и е прекрасно ама като е била 2007-ма в завода. Минеш ли 1 път през неравност, която да подпре бронята ( защото е на 2 пръста от земята ), всичко приключва. Бордюр, легнал полицай по-голям, слизайки от него по-бързо, подход към стръмен гараж. Слизаш и гледаш как всичко е цъфнало с фуги по 1-2см. Второто нещо, да кажем, ще се примириш с това ама още като я купувах, 2-ма от продавачите бяха със счупени вежди. Понеже щипките не лепнат плътно за калника и ако е повече открехнато, влиза въздух на магистралата със 140 и нагоре и я троши тъпата вежда. Моите отдавна ги залепих с полиуретан ама като се сваля бронята, трябва да я отлепиш. Стъргане на лепило 30 мин, ново лепило, съхнене 24 часа. Изглежда добре ама си е занимавка. Така лепиш 1 път и не се занимаваш повече. Третото е, че искам да си сваля халогените, понеже са почернели. Е братче, свалих 10 щипки, 5 се счупиха, не знам колко рапидки бяха навити, сигурно 15 в цялата броня на различни места. Съседа вика да си ги пазя, че скоро ще правя таван в едната стая с гипсокартон и ще влязат в употреба. Те са хванати - броня, вежда, долна кора, добавка за предна броня. Събираш Волтрон и трябва всичко да е по конец ама не става така. Австралийският пич от който го видях това, казва, че няма по-тъпо измислена система за сваляне на предна броня и затова и той е търсил такъв вариант. И на последно място, като си сменям сам маслото, всеки ама всеки път се разместват отдолу пластмасите като сваля щипки и рапидки, за да смъкна долната кора ( вече дори не я слагам ). Понеже мятам маслото 2 пъти в годината, сещаш се, отнема ми повече време да я разглобя и сглобя, отколкото да сменя самото масло с филтъра. И да, карам я всеки ден тая кола. Зимата по-малко, заради условията в които съм и там ползвам Аеродека но 9 месеца почти не слизам от нея, по 50км минимум на ден. Здрава машина е, но си има своите недъзи, като всяка машина. Периферията е отвратителна,почти сигурен съм, че жена я е мислила да изглежда така, няма друг начин. P.S Направих технически преглед и съм с нов стартер, но ще пиша по-късно в темата.
  4. 2 точки
    @ceco_accord, то това да беше само. Освен мотора и скоростите, всичко останало е просто да го има. Ако този двигател с тази кутия бяха в 6-та ген. Сивик, това щеше да е перфектната кола ( за мен ). Ама swap не ми се прави, карам, правя, м...ката и така. Те го моят стартер : Бендикса поради някаква си негова причина, не желае да излиза всеки път. Всичко е чудесно, ако го имаше като резервна част само него...е да ама не, върви с цялата горна част на стартера. Струва около 700лв, което хич не си заслужава, към този момент поне. Ще го дам някъде, където рециклират стартери и алтернатори и да кажат дали си заслужава да се прави. Нов оригинален е комично висока цена, неоригинален взех полски за 300лв, чистак бърсак. Колко ще кара, нямам идея. Всичко чудесно, отивам на технически преглед, тръгвам да вдигам предният капак и йок копче, няма никой. Стоя и гледам и не вярвам, пълен разпад. Махнах пластмасата на копчетата и гледам, една пластмасова втулка на жилото, излязла от бутона. Сложих я, отвори се ама си излиза, не може така да се кара постоянно. Иначе прегледа мина супер, Еко 4, всичко в норми като газове, спирачки и тн.. Ново оригинално жило е около 130лв ама то това си работи. Ще гледам да мисля някакви фокуси да не пада тази втулка и ако не го направя да е стабилно и да не мърда, явно ще поръчам ново. Абе английска му работа...
  5. 2 точки
    @CARPERA Какво общо има сензора???? Колегата е дал грешката ,която му дава и таблица с кодовете , колегите да не се чудят. Важното е да пишем навсякъде щяло и нещяло. Чети малко преди да пишеш глупости. Към колегата. Сваляш жабката и ще го видиш.На хонда не съм се заигравал, но на Lexus с адаптация през toyota tech stream се оправят.
  6. 2 точки
    Стартера се прецака, четките бяха на финала и палеше от 2-ри или 3-ти път, котвата не изхвърляше и си беше за ремонт. Направих го и бях щастлив точно за 2 дни, когато се прецака бендикса. Спря да го изхвърля и точно когато трябваше да излизам, греда - няма палене. Сега си чакам нов стартер, някакъв полски а този ще го мисля по-натам. Като изключим това, се занимавах с друго през това време - бърза връзка за смъкване на предната броня. Мисля си го отдавна как да стане и накрая намерих подходящото инфо и го направих. Срязва се веждата и част от нея остава на предната броня а другата част на калника. С 2-та бутона се закача и откача от държача. Общо взето е това, тествано е и работи. Няма щипки, няма рапидки, няма нищо. Веждите ги залепих с полиуретан, вместо с тия калпави щипки. Доволен съм от резултата. Като започне и да пали по нормален начин а не само с бутане, надявам се щастието да е пълно
  7. 2 точки
  8. 1 точка
    Просто циркулацията на маслото изведнъж спира, а това което е в турбото е с най-висока температура и има риск от постепенно закоксване на маслените канали в турбината, което им намалява сечението с времето и почват проблемите.
  9. 1 точка
    Не е хубаво да се загаси двигателя когато сте карал извесно време по магистралата и спрете за кафе например. Така давате възможност за правилно смазване и охлаждане на турбото най-вече. Когато се прибирате от път, докато влезете в града и стигнете до вкъщи, температурите в отделните компоненти на охладителната система и турбината са в нормални граници.
  10. 1 точка
    Има време,като залепя до нея като твоя "Type R"! Император Диоклециан поздрвява всички хондаджий!
  11. 1 точка
    F1 Филмът е малко разточителен в някои моменти, но заедно с кинематографичният похват ми даде усещането че гледам стара лента - някак спокойно бе, въпреки някои напрегнати и забързани сцени. Постижение е и че въпреки тематичните очаквания, не са ползвани дразнещи специални ефекти, което за мен е + и допринася за цялостното ретро усещане - старата кинаджийска школа. Хората наясно с Формула 1 няма да бъдат изненадани от разни детайли, а може някои моменти и да ги апострофират, но това е филм все пак. А и кога друг път ще видите Пит, който добре играе натуралният себе си, сам да кара болид с 300?
  12. 1 точка
    @daforichev Мой е пропуска има тема и е показан външния филтър автомат,което значи имаш такъв за смяна. Темата е изпаднала доста назад. Това дано ти помогне в вземане на решението. Хубаво е като пускаш теми да са в раздела за 4ген,за да е лесно намирането от други колеги.
  13. 1 точка
    Това ритане при смяната на предавките при тръгване, може да е и от други. Когато паркираш - смени първо на неутрална, дръпни ръчната спирачка, после пусни крачната, да обере наклона ръчната, ако има такъв и тогава мини на Р. Иначе кутията обира наклона и е под напрежение, тогава и рита, при смяна при първото потегляне.
  14. 1 точка
    https://www.youtube.com/watch?v=TH6r0GtuKMA&list=RDTH6r0GtuKMA&start_radio=1
  15. 0 точки
    - Миличка, спри да мърмориш и ме слушай малко! Представи си! Имаш супер кола, много красива. Направо мечта! - Е, представих си. И? - И значи, една седмица не можеш да я караш, защото има профилактика, а две седмици преди това пак се подготвя и отново не можеш да я караш. А през останалото време върви, само ако е в настроение. Е, на теб как ще ти е? - Ха-ха! Че за к'во ми е такава кола, бе? Я я ползвам, я - не... Чакай малко! Стой, стой! Ти какво ми намекваш, бе?😁
  16. 0 точки
    @NaskoSt Взимаш читаво втора ръка и сменяш. Ако при теб се намира тук. Най-често е задръстено с боклуци и спира да работи, преди да го хвърлиш пробвай да го почистиш и смажеш. Може би при теб изглежда по друг начин.
  17. 0 точки
    Преди години отидохме на море, на бунгала в Созопол. Яка компания, мацки, пиене, никакъв контрол. Една вечер след як запой с домашна ракия, незнайно защо, ни се дояде мед. От другата страна на пътя имаше пчелин. Оформихме здрава група и потеглихме. От петимата в групата, никой хал хабер си нямаше - къде точно се крие медът и ха-ха да се върнем, но другите щяха да ни скъсат от базик. –Вижте, пичове - предложи Ванката - Да вдигнем кошерчето и право в бунгалото, там на светло ще решим какво да правим. А нощта - тъмна, като в кучешки гъз. Но кошерите - боядисани в жълто и бързо се ориентирахме. –Ей този! - спря се Ванката. –Що? - питам аз. –Щото е най-голям. Като крадем, поне да е най-големият! Правилно! Грабнахме го. И в този момент ни се нахвърли дребен, но трътлест помияр. Лае та се къса и току налита към краката ни. Разстоянието до бунгалото го взехме само на заден.Четирима носехме кошера, а петият се занимаваше с песа. Щом ухапеше три пъти, се прехвърляше при носачите. Пропадахме в някакви канали, спъвахме се в коренища и най-накрая, изподрани и нахапани, стигнахме бунгалото. Всички нададоха тържестващ рев и млъкнаха. Ванката се плесна по челото и рече: –Копелета, донесли сме къщичката на кучето!
  18. 0 точки
  19. -1 точки
    12хл км ако е това колко още очакваш да му навъртиш ,маслото отдавна е минало ресурса си и е за смяна. Чудиш се защо го гори.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...