Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.06.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Панелите изтъркани и готови за боя. https://freeimage.host/i/FIKJarF https://freeimage.host/i/FIKJY11 https://freeimage.host/i/FIKJ7qP https://freeimage.host/i/FIKJRLB https://freeimage.host/i/FIKJ6E7 https://freeimage.host/i/FIKJs2e https://freeimage.host/i/FIKJLYu https://freeimage.host/i/FIKJQkb https://freeimage.host/i/FIKJZpj https://freeimage.host/i/FIKd9EP https://freeimage.host/i/FIKdd3F https://freeimage.host/i/FIKd2Yg Интересен звук се появи на празен ход след последния ремонт на гърнето 😀 Като се форсира изчезва покашлянето.
  2. 2 точки
    Колега, тук бъркаш. Онлайн търговия е едно а скъсан продавач от OLX е друго. Имаш срок 14 дни от лицензирани магазини. Ало измамниците и тях ли ще ги докладваш на КЗП ако им метнеш 10 бона през джама? Можеш да върнеш нещо от нормален магазин а не от Джипси Кинг от OLX, къде е правил от 3 капачки 1.
  3. 1 точка
    Хърка от някоя преграда, но може и от накрайника да е. Пробвай без него дали няма да замърка.
  4. 1 точка
    Карам Стрийм с к20 вече 5 години и половина и 160 000км на газ, двигателят работи по същия начин по който си работеше и когато я купих, тихо и равномерно, последният реглаж го направих чак 105 000 километра от предишния без да имам симптоми и при това клапаните пак не бяха кой знае колко натегнати и си имаха хлабина но не оптималната, това колко често ще се налага реглаж зависи от доста фактори, къде се кара колата повече, градско/извънградско, как се кара бързо с високи обороти, или нормално със средни, реже ли се редовно в лютеницата или се кара кротко, настроена ли е добре газовата уредба или леко беднее и т.н. Ако караш предимно градско, е хубаво да се поглеждат на около 40 000 и при нужда да се регулират
  5. 1 точка
    40лв е бр аз ги взех на промоция 60лв, двете ,повечето по автоаксесоари ги продават на 130лв до 170лв. В дъжд и мъгла са пробвани всичко е ок. Ето как светят. Колегата попита какви са предложенията на всеки,това избрах аз,моля всеки да даде неговото предложение.
  6. 1 точка
    Давам инфо! Проблема се оказа въпросното реле, което е ограденото на снимката! След смяната му климатроника работи коректно. Благодаря на колегата за това, че ме насочи!
  7. 1 точка
    Да не пренатягаш ангренажа, че чак толкова бързо да се разбиват тия помпи? То вярно, че вече повечето части са ширпотреба, колкото да се върти икономиката.
  8. 1 точка
    Вече 100 х. к. съм със споменатите и все още се държат. Взех ги за Лемфьордер, (по 30 лв. бройката) а в кутията бяха CTR. Някъде преди близо 10-тина години съм писал за тях.
  9. 1 точка
    Свалят се корите по тавана в багажника -задната и лявата . Внимава се само за "щипките". Аз разкачих моята до задната колонка, колкото да имам достъп до кабелите, но в този случай бих махнал по - голяма част, с цел да се установи от къде е теча - примерно след поливане с маркуч и следене за пробиви. След като е влизала вода към управлението, няма да е лошо да се извади платката и да се обработи с нещо от сорта на това. Ползвам този спрей от години и съм доволен от резултатите. Платката е в кутия, разположена върху рамо, закрепващо се с болтове към купето. Откачват се буксите, развиват се болтовете на рамото и после достъпа става лесен. Пипкава работа е, но с внимание и търпение се постига много. Последната снимка е от нета, защото аз имах проблем с ключетата на бравата, кабелите в пантата на вратата(за което е споменал Ivan_Ch) и не стигнах до сваляне на модула, но може да се придобие някаква представа. Ако се окажат жици, ще да е най-леко и бързо. Успех! П.П. Имайки на предвид, че ми отне цяла Събота това начинание, може би не е лоша идея да се посети сервиз.
  10. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...