Свалят се корите по тавана в багажника -задната и лявата . Внимава се само за "щипките". Аз разкачих моята до задната колонка, колкото да имам достъп до кабелите, но в този случай бих махнал по - голяма част, с цел да се установи от къде е теча - примерно след поливане с маркуч и следене за пробиви. След като е влизала вода към управлението, няма да е лошо да се извади платката и да се обработи с нещо от сорта на това. Ползвам този спрей от години и съм доволен от резултатите. Платката е в кутия, разположена върху рамо, закрепващо се с болтове към купето. Откачват се буксите, развиват се болтовете на рамото и после достъпа става лесен. Пипкава работа е, но с внимание и търпение се постига много.
Последната снимка е от нета, защото аз имах проблем с ключетата на бравата, кабелите в пантата на вратата(за което е споменал Ivan_Ch) и не стигнах до сваляне на модула, но може да се придобие някаква представа. Ако се окажат жици, ще да е най-леко и бързо.
Успех!
П.П.
Имайки на предвид, че ми отне цяла Събота това начинание, може би не е лоша идея да се посети сервиз.