Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.05.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Стария волан издържа 100 х.км./8 години, и започна да се люспи горе в ляво, та реших да направя друг. Не стана перфектен, но пък е нов и малко по-интересен.
  2. 1 точка
    Цецо, аз още не мога да те разбера, защо го държиш на средата това масло, при положение, че и без друго ти побира масло като на малолитражка.
  3. 1 точка
    Хамилтън освен да циври друго не знае. Малко ли са му парите, които взима от Ферари ?
  4. 1 точка
    4 месеца / 3500 км / 62 м/ч след пост 1656. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло - RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM-113 19011. 4) Общ пробег на автомобила – 367583 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 13511 км . 6) Цикъл - извънградско 85% / 15% градско. 7) Средна скорост за целият пробега на маслото - 65 км/ч. 8) Сезон на експлоатация – 12.06.2024 - 7.05.2025 . 9) Мото часове - ОБЩО 210,5 м/ч. 10) Приблизително изразходвано гориво – 1670л. газ + поне 50л. А 95. 11) Пробата е взета 10 мин. след последният етап от пътуването (140 км извънградско) и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 13) Доливане на масло в пробата - ДА. 2 х 250 мл. след първата капка и някъде на 6000 км. После на 2 пъти пак капнах след 4-та капка та 0,5л запас свърши, но си взех нов 1л. та от него доливах на 5 пъти и свърши. Тоест - разход 1л на 10К си е константен, а другото е теч 2,2 за 13,5К. 14) Други - Пробата (както предните) е сканирана на CanoSkan LiDE35 600dpi . 16) Предишни масла: SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic - с разход 1,4л за 8966км за 15 месеца - 170 м/часа Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN - 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и 1,2л. харч. Вече има ядро, но целта маслото да стане на 1 година остава. Да видим за 1 месец дали ще почне да се разпада. Резерв от мото часове има, но не вярвам да ги оползотворя.
  5. 1 точка
    Парите правят разлика. Не защото купуват щастие. А защото купуват избор. Свобода. Време с тези, които обичаш. Възможност да кажеш "не" на това, което не ти служи. И "да" на живота, който заслужаваш. Парите са инструмент — нищо повече, нищо по-малко. В ръцете на мечтател, те строят светове. В ръцете на страхливец, те изгарят шансове. Те правят разлика — между живот на оцеляване и живот на създаване. Между това да си жертва на обстоятелствата и създател на съдбата си. Между безсилие и сила. Не е въпрос на алчност. Не е въпрос на суета. Е въпрос на отговорност: Да създадеш живота, който другите ще нарекат вдъхновение. Защото истинската стойност на парите не е в това, което купуват за теб, а в това, което ти позволяват да направиш за света. Парите правят разлика. Въпросът е — каква?
  6. 1 точка
    **Update** P.S. Поста стана по-дълъг от колкото си мислих Здравейте, мина доста време от както споделих за този проблем. Хубавите новини са че успях да го оправя и ще споделя как в този пост в случей, че на някого му се случи същото. Доста рядък проблем е да се развали информационния монитор на арматурното табло и информация за този проблем е оскъдна. Къде ли не се рових, то не бяха руски форуми, испански форуми, в You Tube пък въобще няма инфо. Така, че ето и нещата които направих за да го поправя. 1. Тъй като си нямах на идея какво да правя с таблото и Бултрако общо взето ми казаха че трябва да си взема ново (при тях ново табло значи 4, 000лв)- следователно реших да потърся на вторичния пазар. Сигурен съм, че много хора тук са в групите във Facebook, та намерих обява на пичага който продаваше една 8ца CU2 на части, та се свързах с него - 200лв по-късно имах второ арматурно табло [което за Accord 8 идентификационния номер си го пише отпред- KFH212-вижда се на снимките по-долу.]. Това табло ви трябва. В идеалния вариант търсите табло от същия специфичен модел като вашия Комби/седан, Ръчка/Автоматик, С екстри като следене на маркировка, типтроник или без и т.н. Аз лично не се досетих за това докато избирах таблото, но не е болка за умиране и всичко си работи- но за да ви е мирна главата търсете по възможност същата спецификация като вашата. 2. След като получих таблото и започнах да се чудя как да си оправя моето изскочиха няколко проблема. Единия проблем е - ако замениш цялото табло - трябва също така и да се погрижиш за компютъра в него. Тоест трябва да се види от специалист за да го нагласи с километража на твоята кола тъй като таблото пази данните за другия автомобил. Нямам никакви познания за това тъй, че това го оставих като последен вариант. Втория проблем (или по-скоро чуденка) дойде след като реших че трябва да намеря начин да заменя само дисплея някак си. 3. След решението да заменя само дисплея почнах да разглобявам таблото коеото поръчах за да разбера как е сглобено и да съм по-спокоен когато дойде време да разглобя и моето (снимки по-долу). За да го разглобиш ти трябва една кръстата отвертка (не знам номера) и също така инструменти за вадене на тапецерия като на снимката (поръчах си ги отдавна за други неща от китай-не ви трябват някакви скъпи). Когато разглабяте таблото е важно да имате напредвид няколко неща: едното нещо е че трябва да използвате инструментите за тапецирята за да не повредите или счупите някоя щипка или малка част докато премахвате компютъра (motherboard-a) от таблото. Другото нещо е, че е почти гарантирано че ще счупите бутона отпред на арматурното табло който регулира светлината на екрана (използва се и за други неща в менюто) - за това намерете начин да го извадите преди да премахнете компютъра от базата. Ако го счупите е 18лв от Бултрако и чакате 1 месец да пристигне. И съществената част е въпросния монитор. Беше голяма чуденка как да го махна от таблото и до последно се чудех дали е възможно, но е възможно. На снимките ще видите че таблото се държи на щипки които можете с по-острия инструмент за тапицерия да натиснете и директно изскача. След това следва да направите всичко това с вашето табло и сглобяване на таблата по обратен ред. 4. В тази точка ще споделя и малко за това как да премахнете таблото от колата. Не е трудно трябва ви пак една отвертка и малко търпение. Под кормилото се намират 2 болта които държат таблото за цялата кормилна колона. За да стигнете до тях ще прикача едно видео от ютуб коеото ми помогна да ги намеря. Възможно е да имате кора която да ви попречи но тя се държи на щипки и лесно се премахва. Сваляте болтовете, бутате арматурното табло с пръст за да изскочи, изключвате го от 12те волтовия кабеляк и започвате да разглабяте и него. Сменяте дисплея и трябва вече да имате работещ дисплей. Една забележка е преди да сложите всички болтове и щипки обратно изпробвайте дали работи за да си спестите повторно разглабяне на таблото. Линк към видеото от т.4: https://www.youtube.com/watch?v=hgapxNOfMh8&ab_channel=Good2GoAutoBrokers Ако има някакви въпроси ще се радвам да помогна! Мерси за вниманието. 431a8559-ae3e-46a5-8836-8f5142c81d61.mp4 57baebc6-a534-4b0d-afbe-4f11df087f21.mp4
  7. 1 точка
    Малко ъпдейт на темата. При мен проблема се оказа в четките на стартера. Свалих го, изкарах ги и бяха доста износени. Поставих нови от Косер и вече пали от раз всеки път. Упражненията с масите не помогнаха.
  8. 0 точки
  9. 0 точки
    То в Търново и пеш да си, пак харчиш доста енергия, а с кола е напрАо прибиванье с тОа трафик.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...