Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.03.2025 in all areas

  1. 3 точки
  2. 3 точки
    Честит празник Българи! Кой, както го усеща. За едни, почивен ден, за други - преклонен. Какво ни прави Българи ????
  3. 3 точки
    Честито Освобождение от турско робство.
  4. 2 точки
    https://www.facebook.com/watch?v=2066810650408549&locale=bg_BG
  5. 2 точки
    Легенди и митове ... Веригите безпроблемно изкарват 350К при правилна поддръжка. На това ако му викаш консуматив ...
  6. 2 точки
    Ние не сме територията отвоювана с кръвта на дедите ни. Ние не сме природата, занемарена от нас и предците ни. Ние не сме държавността на която права сме делегирали. Защо сме Българи? Защото имаме обща родова памет! Човек не се ражда Българин. Той става такъв, или пък не. Род - НаРод.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Прав е колегата за маслото, ползвай тънко масло 5W30 или 0W30. относно веригата, тя сама си казва кога е за смяна. Сутрин на студено се чува едно тракане специфично. Също така, направи и реглаж на клапаните и майстора да я прегледа за хлабини и износване. Също може да се провери и обтегача на веригата в какво положение е. Като сменяш верига се сменя всичко заедно със всички обтегачи и зъбни колела. Добре дошъл в клуба.
  9. 1 точка
    Забравих да спомена общо се повдигна с 5см при положение,че съм подложил 2+0.3см и се върна в заводските параметри.
  10. 1 точка
    Обикновено имат предвид тоя дефект: Не съм заглеждал, но подозирам, че при сток полуоските са близо до идеална хоризонтала. Поне на други коли е било така. По-скоро се визира проблем с увеличената дължина на асемблито амортисьор + подложка и екстра напреженията, които се получават в резултат. Както се видя с 2см външна подложка окачването е почти на абсолютния възможен разкрач. Като помислих още малко, ако с прилоуд прибера 3см от тези 8.5см, с които пружината кляка под теглото на колата, то реално остават макс 5.5см, с които пружината да избалансира противоположните сили на гравитацията + тази на самата пружина. Т.е. пак би трябвало да се вирне с 3см нагоре. Пружините изглеждат доста симетрични, не виждам наченки на прогресивна стъпка. Като надърви дупарата няма да джапа като лодка, но пък и ще е една идея по-стабилна. Нещо тоя вариант като че ли повече ме радва като идея с оглед на надеждност...
  11. 1 точка
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Почистването на дебитомера си е задължително. Почистване на дросела също може да се направи, ако не се пипа клапата, само се пръска с чистител, няма да има проблеми(поне при мен не е имало). Може да се направи и една адаптация на дросела. Прави се на студен двг и сега зимата не е подходящ момент. Дава се на контакт, чака се няколко секунди и се пали(всички консуматори се изключват-радио, вентилация, фарове и пр.). Държат се оборотите на 3к, до включване на вентилатора(на място разбира се). След това се оставя да поработи около 5мин. на празни обороти и се гаси.
  14. 1 точка
    Намерих болтове за амортисьорите от Сивик 6. Резбата е малко по-дълга, другото е същото. Имаше малко забавяне с пясъка, но трябваше да вкарам още техника. Одеве сефтосах сетъпа и резултата се доближава до очакването. Сега остава съседите да не ме линчуват. Утре ги чака тежък ден. 😄
  15. 1 точка
    С оригиналната съска. С ментето още не съм тествал. И на сивика съска с оригиналната. Бях чел, че е нормално. Захапах задницата последните седмици. Малко ръждичка около веждите, но нищо сериозно предвид годините и произхода. Започнах да свалям и задното окачване за проверка и чистене на ръжда. Тампоните и шарнирите имат още живот. Болта на десния амортисьор беше заварил от ръжда и трябваше да се среже тампона. В процеса скъсах още няколко винта 10ка, но ще се правят. Всичко е стоково по тая кола, още не съм видял афтърмаркет част. В добавка към борбата с ръждата си взех малка хоби песъкоструйка и 2 размера пясък за проба.
  16. 0 точки
  17. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...