Обикновено имат предвид тоя дефект:
Не съм заглеждал, но подозирам, че при сток полуоските са близо до идеална хоризонтала. Поне на други коли е било така. По-скоро се визира проблем с увеличената дължина на асемблито амортисьор + подложка и екстра напреженията, които се получават в резултат. Както се видя с 2см външна подложка окачването е почти на абсолютния възможен разкрач.
Като помислих още малко, ако с прилоуд прибера 3см от тези 8.5см, с които пружината кляка под теглото на колата, то реално остават макс 5.5см, с които пружината да избалансира противоположните сили на гравитацията + тази на самата пружина. Т.е. пак би трябвало да се вирне с 3см нагоре. Пружините изглеждат доста симетрични, не виждам наченки на прогресивна стъпка. Като надърви дупарата няма да джапа като лодка, но пък и ще е една идея по-стабилна. Нещо тоя вариант като че ли повече ме радва като идея с оглед на надеждност...