Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.02.2025 in Мнения

  1. 5 точки
    Вече ми е по спокойно. 20250219_121848.mp4
  2. 2 точки
    Като сложиш надлъжни, на тях пак ще трябва да сложиш напречни ?!? Каква ти е логиката ? И да ви кажа - имам оригинални напречни на Хонда и не чувам никакъв шум от тях до към 140 км/ч, е след тази скорост, шум се чува и без тези греди .
  3. 2 точки
    Под замърсяване имаш предвид тъмнокафявият контур на ядрото, нали? Кара се на газ. По щеката цветът е ОК - далеч от овъгляване. Ще капна пак, като си дойде за пролетната ваканция и ще видим - нама да е натрупал голям допълнителен пробег. Но както и да изглежда, повече от година няма да се кара с това масло и в Юни ще е с новото 5W-30.
  4. 1 точка
    Преди да започна да я разглабам, бях извадил бушона на бензиновата помпа и съм изключил. Все пак бяха минали 4 месеца.
  5. 1 точка
    Ако искаш да си решиш проблема с ръждата, насочи се към към продуктите на ФЕРТАН. А ако е доста изгнила се изрязва до здраво и се понажда новата вежда, но трябва добре да се обработят заварките след това, както и калника от вътре, също препоръчвам продукти на ФЕРТАН. Avtosklad е сайта. Може да вземеш парче и от друг акорд за части от някой морга ако си сигурен че няма ръжди. Ако имаш и човек с фирма цената ще ти дойде с 30-40% надолу Филма със смяна на цял панел се прави само при удар, хамалогията е голяма парите също.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Не забравяйте след почистване да смените 4те гарнитури...на колектора металната +4 силиконови О-ринга и двете на ЕГР-а.Отчайващо важни са за празния ход и иконимията на двигателя.
  8. 1 точка
    Разбира се, че всеки сам решава колко му е дебел портфейла. Аз лично бих изчакал ден-два соленоид за 40лв вместо да дам 400лв за нов стартер ... Да не говорим, че едни четки са 10-20 лева. Отделно най - често дефектиращите части по стартера в повечето случаи се намират веднага.
  9. 1 точка
    Чашката има два изпъкнали бъбрека, които лягат на купето. Предполагам, че са нещо като краш рибове, които да оберат луфта при монтаж с лека деформация. https://ibb.co/Kxb9rdDv Ще огледам внимателно като дойде време за монтаж. Иначе поначало съм гледал да хвана плоската носеща повърхност като основа за подложката. https://ibb.co/TDGgfsCK Външния радиус няма контактна точка с купето. Реално в тая сглобка няма удар метал в метал. Затова разчитат само на две шпилки М8. Пружината ляга на дебела гумена подложка в чашката, а пръта на амортисьора завършва от двете страни в гумен тампон.
  10. 1 точка
    Има още доста живот. Не знам защо, като ниво на замърсявания, изглежда като масло при гориво бензин, на този пробег. Дано маслото да мие все още двигателя. Иначе, ако е износване, е повечко. След още две смени ще се разбере. Ако намалеят замърсяванията на същия пробег, значи е имало доста какво да се мие вътре. Все таки изглежда добре. През Април - Май, смени го с DXG-то и ще наблюдаваме.
  11. 1 точка
    „Ако някога страдам от безсъние, просто поглеждам снимка на Тойота Камри и вече съм долу.” Джереми Кларксън Чарлз Робърт Кларксън е британски телевизионен водещ, роден на 11 април 1960 г. в английското градче Донкастър, графство Южен Йоркшир. Той е журналист, писател и автомобилен специалист. Известен е с ролята си на водещ в предаването "Top Gear" по Би Би Си. Като дете участва в радио програмата на Би Би Си „Детски час“. Започва кариерата си като местен журналист в Северна Англия и през 1988 г. се издига до водещ на предаването „Топ Гиър“. От средата на 90-те години е всепризната обществена личност като все по-често се появява на малкия екран в собствени телевизионни предавания или като гост в други. Освен автомобилните предавания, Кларксън продуцира телевизионни издания и пише книги за история и инженерство. От 1998 до 2000 г. се излъчва собственото му предаване „Кларксън“. Хумористичният му, но хаплив език и стил на писане често провокират публично внимание. Думите и действията му, както в личния живот, така и на екрана в „Топ Гиър“ предизвикват остра критика от медии, политици и широката публика.
  12. 1 точка
    152 години от гибелта на Апостолът на свободата.
  13. 1 точка
    Сабале тук е малко: "Познай си колата"? Ма нали е пред моя гараж.
  14. 1 точка
    Не мога да отговоря на въпроса. Но засякох една публикация във фейсбук групите. Някой се беше захванал да сменя целия панел - голяма играчка. Но пък ако е читав панела си решаваш проблема с ръждясалите вежди. Можеш да провериш Иван Иванов от Бургас дали няма такива цели панели.
  15. 1 точка
    "Да завършиш втори, означава да си първи сред загубилите." Айртон Сена Айртон Сена е бразилски пилот от Формула 1, смятан за един от най-великите в историята на моторния спорт. Роден на 21 март 1960 г. в Сао Пауло, стилът на шофиране на Сена се характеризира с уникална комбинация от агресия, прецизност и почти свръхестествена способност за представяне при трудни условия, особено при дъжд. Неговата страст към състезанията и безмилостното преследване на високи постижения го превърнаха в легенда. Сена е считан от мнозина за един от най-великите състезатели в историята на Формула 1. В края на 80-те и началото на 90-те години на миналия век той заформя страхотен дуел с французина Ален Прост, с когото са съотборници в Макларън-Хонда. Сена печели титлата през 1988, 1990 и 1991 година, като записва 41 победи, 80 подиума и 65 полпозишъна с отборите на Толеман, Лотус, Макларън и Уилямс. Той държи рекорда за най-много полпозишъни във Формула 1 до 2006 година.
  16. 1 точка
    Малко фън-шуи😅
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    Много е гадно чувството да караш кола,която не върви,ден след ден,месец след месец.Да ти е гадно още преди да си я запалил защото знаеш какво следва.Още по-гадно е самозалъгването,че си направил правилния"разумния"избор. Те така за бензиновите CRV-та ,еле пък автомат,но всеки сам си решава.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...