@CARPERA
Относно първоначалното обслужване аз не се притеснявам. Наистина са сменени всички масла в диференциала и скоростите с оригиналните на Хонда.
В двигателя има Мобил в момента.
Сменена е водната помпа и ремъците.
Свещите също са сменени, защото имаха голям просвет, но си бяха бели.
Направен е и реглаж на клапаните. И него ще повторя след 40хил. километра.
Общо взето се оказа, че автомобила май никога не е ремонтиран досега.
Имам в предвид окачването, защото всички биалетки, носачи и тампони май си бяха още оригиналните, с които е произведен автомобила.
Преден десен амортесьор много трудно се движеше и затова смених и два предни амортесьора.
Ефекта беше, че при спиране автомобила се заклащаше наляво-надясно. Сега е ОК.
Четох полезната тема за ремонт на течащата капачка тук, във форума, и точно това ще направя.
Освен това много искам да сменя и спирачната течност, както чудесно си го описал. Само трябва да намеря време, но определено ще го направя.
Четох във форума, че понякога има колективни поръчки.
Искам да сменя и задните пружини (а защо не и предните), защото и те са на 20 години.
Противник съм на всякакви подложки за повдигане, освен ако целта не е шофиране само в труднопроходими местности.
Я да ви пусна няколко снимки на моя нов приятел!