Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.12.2024 in all areas
-
3 точкиЗдравейте всички, Време е да споделя и аз една сбъдната за мен мечта - Acura RDX Platinum Elite - 2019г. След една година гледане и чудене "дали ..или.." се разделих с прекрасното си CRV 4 gen. Plamen CRV отдавна ме кара да напиша тема по въпроса, но исках да мине малко време и да натрупам впечатления. Колата е супер със страхотно вървене и много екстри. Купена от дилър в Канада, без да е удряна или наводнявана, на 75000 км. Докарана е от фирма от Сливен, която няма нужда от представяне Прекрасно свършена работа с много внимание към колата и клиента. В този модел както може би знаете заменят 3.5 л двигател с 2.0 с турбо и директно впръскване на горивото. Дали е за добро или лошо не мога да кажа. Разход - приличен извънградско - 10-12/100. Градското не коментирам, понеже се кара все в кратки отсечки по 6-7км. Интересни режими има на 10 степенния автомат - Сняг, Комфорт, Спорт и Спорт+. Е аз я карам на последните два Супер озвучаване ELS Studio 3D, подгрев на волан седалки предни и задни и обдухване на предните за лятото. Да отбележа за заинтересованите за консумативи... масло за скоростната кутия и диф от САЩ. Тук няма. Обслужих я със всички масла в МотоБокс - Овча Купел. Не знам на момчетата дали им хареса колата като "пациент", но определено се хареса при направения тест драйв (имам камера в колата, която ги издаде ) Ако някой има въпроси, мога да отговарям. Приятна вечер на всички
-
3 точкиБлагодаря на всички! Оказа се алтернатора! Занесох го за ремонт и срещу 155лв. всичко си дойде на мястото. Изгоряла диодна плочка, сменено лагерче и още няколко елемента, които не запомних Човека ме предупреди да заредя акумулатора добре преди монтажа на алтернатора или ако не е в добро състояние направо да го сменя с нов... и в никакък случай да не давам ток на друг автомобил, според него тези алтернатори горяли бързо и лесно се окъсявали при натоварване...
-
2 точкиХа честит празник на бившите и настоящите студенти, както и на всички образоващи се в училището на живота! Бъдете "в час" и просветени.
-
1 точкаОтдавна не съм писал, та....! Почти съм на 300К с моето вярно FR-V, преди една седмица бях пак на TÜV.... ( опреснявах преди 20 К маслото на автоматика, сменям си редoвно на 10/12 К маслото , май е време и за свещите , клапаните трябва пак да се настроят,.. на път не ме е оставяла!!!...) Освен реглаж на заден мост, големи ядове не намериха... Техника , като я гледаше отдолу се замая, че не е изгнила като други хонди, които е проверявал... После със сондата за емисиите даваше три минути здраво газ, че чак се учудих какво иска...?! Слезе от колата, и казва ,,..по дяволите, много чисто ти гори двигателя за тези kилометри... и клатеше глава... Май има и друг опит с хонди! Сега е време да се заема с нейното клякане и да вземамем да сменим тези крайници * FEBEST 0325-CRVADJRLH* по окачването и да се ,,стабилизира" пак..... Безгрижни и много километри ви желая през идващата 2025 година!
-
1 точка
-
1 точкаТока и нета дойдоха днес на обяд та ме огря . Гледам точките на Ред Бул и се чудя как е възможно един пилот да ги събере а другите отбори ги събират по двама. Кактуса се возеше и ако от мен зависи нещо щях да го шунтирам още "лани". Ферари трябваше да вземат конструкторският шампионат и го заслужаваха момчетата но от ФИА с папаята направиха ала-бала, както казваше баба ми : "показаха си срамотиите" . Скандален шампионат!
-
1 точкаГоривния филтър е на Mann. По принцип слагам само Bosch, но не мисля че този ще има проблем ако не се лъжа даже е по скъп от бошовия.
-
1 точкаАйде - готово. Финито ла сезона. Честито на МакЛаръните - силен тим, но и Ферари имаха заслуги и шансове - догодина - повече Всеки да си брои точките и пилците - РедБул с 1 пиле - толкова.
-
1 точкаНе шумът е от ляво, преди малко се загледах и видях че тръбата на въздушният филтър е спукана надявам се да е от там ще се помъча за първо време да я залепя
-
1 точкаНа този модел по спецификация разхода е 8.6/100 извънградско, но аз винаги съм с пълна с хора и багаж кола и не карам с 80-90. Интересно е да отбележа, че колата е заводски ограничена до 180 км/ч. До там върви с лекота, но като стигне тази стойност... край. Натискай колкото искаш педала но не мърда. За информация само Може да се разберем нещо да я видиш по натам и да прецениш сам какво има или няма спрямо Хонда Поздрави
-
1 точкаВиждал съм още две в София, бяла и същия цвят като моята... която в канадския талон се води... внимание... цвят Purple Това се вижда само на слънце на автомивката:) Разликата с Хонда е наистина осезаема. Материалите вътре, шумоизолацията... всяко нещо е изпипано до последния детайл. За мен си струва другите усилия.:)
-
1 точкаАми наканих се:) нали трябваше да мина 4-5000 км, за да имам някаква представа за колата. SH-AWD е екстра с която са всички РДХ които гледах в Канада. Там явно модела с предно не се внася изобщо. Функцията е уникална в завой. Канадската версия освен градуси Целзий и км/ч на таблото има и някои разлики с американската. Казанчето за течности е 5л иначе е май 3л за САЩ. Има подгрев на задните седалки, американските нямат. Подгрев под чистачките, на волана... големи глезотии. Няма масаж на седалките, но на мен не ми трябва. Дистанционно палене, Андроид ауто и Карплей, 360 градусови камери (не могат да се похвалят с хубава картина). Много добра шумоизолация, която е подобрена за това ниво на оборудване и предни звукоизолирани стъкла. Два пъти ми се случва да се разсея и да сляза от колата... пробвам да я заключа и тя почва да "пищи"... оказва се че съм забравил да изгася мотора, а той и отвън не се чува да работи
-
1 точкаЕеее накани се. Аз ти я честитих по-рано. Продълавай да споделяш впечатления от колата и те да са само хубави. Пропусна да кажеш, че в този модел от Acura връщат SH-AWD.
-
1 точкаВесело под елхата и сбъдвай малките мечтички - те все още са ни подвластни. Нали това им е хубавото на вехтите Хонди - можеш да направиш каквото си искаш с тях.
-
1 точка
-
1 точкаДа споделя малко опит със стартера на N22B1 Автоматична трансмисия. Стартера е 2kW (при ръчката е 1,8kW) с малко по големи четки. Има няколко особености: 1. За да се демонтира се сваля дясното колело и се бърка с дълго удължение/я през отвора над полуоската. Вложки 14 и 17 2. Понеже е по - голям, за да се извади се сваля* изпускателната тръба с меката връзка. Как ли не го въртях - не успях да го промуша по никакъв начин покрай нея. 3. Четките са поставени във плочката и са капсуловани (кримпнати) за статора. Не случайно плочката я няма като отделен елемент в схемите за части. Решението: Режат се старите четки, намират се само нови четки и се заваряват към статора с точкови заварки. Цената за нови четки с точкови заварки е сходна с цената на цялостна нова плочка с четки при моделите с МТ * Заради прекомерния риск да скъсам болтовете на изпускателната тръба, разглобявах стартера над нея (зад двигателя). Има достатъчно място да се бръкне и да се рециклира. Естествено се сложи и нова грес на зъбните колелца. И не на последно място, дори може би най - важното - всичко това се прави на разкачен акумулатор.
-
1 точкаНякои от творенията му. С повече светлина небесна, ще са по-добре, амаа - другият път.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаИма огромно значение за маслото дали си карате хондата в Сахара или Аляска.
-
1 точкаКолега, форумите са като болничен бюлетин - пишат само за тежко болни и умрели. Просто продължавай да й се наслаждаваш на колата и не се вкарвай във филми. Сигурен съм, че шансът да ти се случи подобно нещо е в пъти по-малък от колкото да те опердаши някой, да запалят съседната кола до твоята, да те опука градушка, да ти я откраднат и още много възможни проблеми. Това значи ли, че денонощно трябва да й се притесняваш?
-
0 точкиСпоред скорошно проучване: 9 сантиметра биха били достатъчни, за да задоволят една жена по празниците .....
-
0 точки
-
0 точкиХубава кола е 10-ката Като излезе модела, имаше критики към дизайна, но от Хонда взеха мерки и направиха 11-ката по-скучна, та тази дръпна в класацията.
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00