Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.12.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Само добавям моя опит с цел да съм евентуално полезен на някого. За да се направи бърз и евтин тест дали наистина скърца от тампоните на стабилизиращата щанга, моите майстори им развиха скобите и сложиха м/у тампоните и шасито малки изрезки от пистов ремък с дължината на тампона, защото моите тампони бяха доста износени и имаше значителен луфт. Напръскаха ги леко със смазка и ги затегнаха здраво така върху старите тампони. Скърцането веднага изчезна и вече седмица карам без грам скърцане да се чува, така че сме 100% сигурни, че е от тампоните. По принцип, ако е от тампоните на стабилизиращата щанга, при дъжд е много вероятно скърцането да изчезне, а като е сухо пак да се появи. Ето връзка към оригиналната част от Амаямата за референция (не е нужно, чак от Япония тампони да се поръчват, разбира се ): https://www.amayama.com/en/part/honda/51306s7b014
  2. 2 точки
    Japan Car Of The Year 2024–2025 https://autoreview.ru/news/predstavlen-kompaktven-honda-freed-tret-ego-pokoleniya Как да не им завидиш на японските островитяни.
  3. 2 точки
    Да споделя малко опит със стартера на N22B1 Автоматична трансмисия. Стартера е 2kW (при ръчката е 1,8kW) с малко по големи четки. Има няколко особености: 1. За да се демонтира се сваля дясното колело и се бърка с дълго удължение/я през отвора над полуоската. Вложки 14 и 17 2. Понеже е по - голям, за да се извади се сваля* изпускателната тръба с меката връзка. Как ли не го въртях - не успях да го промуша по никакъв начин покрай нея. 3. Четките са поставени във плочката и са капсуловани (кримпнати) за статора. Не случайно плочката я няма като отделен елемент в схемите за части. Решението: Режат се старите четки, намират се само нови четки и се заваряват към статора с точкови заварки. Цената за нови четки с точкови заварки е сходна с цената на цялостна нова плочка с четки при моделите с МТ * Заради прекомерния риск да скъсам болтовете на изпускателната тръба, разглобявах стартера над нея (зад двигателя). Има достатъчно място да се бръкне и да се рециклира. Естествено се сложи и нова грес на зъбните колелца. И не на последно място, дори може би най - важното - всичко това се прави на разкачен акумулатор.
  4. 1 точка
    аз имам видеорегистратор и отделно огледало с камера за задно виждане. Хардуерните китове са подобни. И двата са закачени само към бушони, които са захранени след контакт. Понеже нямам такива свободни гнезда, ползвах fuse taps. Внимавай с тях че бушоните влизат много трудно и се кривят крачетата. При свързване на регистратора по инструкция - единия кабел на постоянен плюс, работи на изгасена кола. Не ми е необходимо паркинг наблюдение. Най доброто видео по темата: Don't Install a Hardwire Kit Like This! (How to Install a Dash Cam Hardwire Kit)
  5. 1 точка
    Да са живи и здрави имениците!
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Масата се включва някъде към корпус. Намираш си болт, който опира метал. Ето едно видео да придобиеш представа.
  8. 1 точка
    Хващаш мултицета, мериш на кой бушон кога има ток, харесваш си го и сменяш с тия дето са ти дадени. Жълтият кабел е плюс на контакт, червеният е постоянен плюс, черният е маса. По-просто от това не мога да го обясня, дано си разбрал.
  9. 1 точка
    Здравейте, продавам Хондата описана по-долу: Дата на производство - Юли 2019 Двигател - Бензинов Мощност - 193 к.с. Евростандарт - Евро 6 Кубатура [куб.см] - 1500 см3 Скоростна кутия - Ръчна Категория - Седан Пробег [км] - 152200 км Цвят - Бял VIN номер - 1HGCV1E32KA806184 БЕЗОПАСНОСТ Автоматичен контрол на стабилността Адаптивни предни светлини Антиблокираща система Въздушни възглавници - Задни Въздушни възглавници - Предни Въздушни възглавници - Странични Електронна програма за стабилизиране Контрол на налягането на гумите Система ISOFIX Система за контрол на дистанцията ДРУГИ Напълно обслужен Нов внос Сервизна книжка ЕКСТЕРИОР 4(5) Врати LED фарове Лети джанти Металик Халогенни фарове Шибедах ЗАЩИТА Аларма Каско Централно заключване ИНТЕРИОР Кожен салон КОМФОРТ Bluetooth \ handsfree система USB, audio\video, IN\AUX изводи Безключово палене Бордкомпютър Датчик за светлина Ел. Огледала Ел. Стъкла Ел. регулиране на седалките Ел. усилвател на волана Климатроник Мултифункционален волан Подгряване на предното стъкло Подгряване на седалките Регулиране на волана Система за контрол на скоростта (автопилот) Стерео уредба Допълнителна информация Автомобилът е Нов Внос от Канада, на доказуеми километри със сервизна история(Carfax). Два броя ключове. Рядко срещан вариант с ръчна 6-степенна кутия вместо CVT. Много пъргав и същевременно икономичен автомобил. Много красив бял перлен металик. Отлично техническо състояние, сменени масло и филтри. Кара се всеки ден, вече има над 1500км безпроблемна експоатация в България. Версия на оборудване " Sport" с богато стандартно оборудване, като някои от екстрите са: - Безключов достъп и палене - Android auto/Apple carplay свързаност - полукожен салон. - активна сигурност - ACC, LKAS и CMBS - следи маркировката, сама завива за да държи центъра на лентата, сама ускорява или забавя според автомобила пред себе си - спира сама аварийно. - LED фарове - подгряване на седалките. - Автоматични дълги светлини - подгряване на предното стъкло и др. Черен таван и алуминиеви педали, присъщи само за " Sport" версията. Чисто нови гуми Michelin DOT2023. Валидно пълно каско до 01. 2025г Гражданска отговорност до 01. 2025г Разполага с валидни транзитни номера, може да се тества и заведе в сервиз за преглед. Платени мито и ддс, преминат технотест - готова за регистрация в КАТ. Собствеността се прехвърля с фактура и договор, съответно няма нотариални такси свързани с придобиването. Цена: 36 400лв Намира се в София. тел./viber - O885 9O9 1O1
  10. 1 точка
    Дядо белобради внучка взе да вади ( модерна приказка) Дядо белобради. внучка взе да вади, че вътре се улежа все в социална мрежа, слънце не видяла, цялата е бяла, седи и само клика, внучката Иглика, със стола тя се срасна, а за женене порасна. С две ръце я хваща, телефона й напъва, от Фейсбук я опъва, тя се не поклаща. Дядо баба вика. но де е баба Мика?! Уж копае лука, а у Фейсбука, и тя се не поклаща, дорде Уай Фая хваща, двама се напъват, внучката опъват, ама стиска телефона като бебе биберона, двама Шаро викат, от колиба тикат, бре да ти и песа, чете си SMS - а, и той си гледа влога, къде го търсиш дога, зорлем тук се хваща, голям корем поклаща. Шаро вика Маца, но тя е на пиаца, как да чуе лая, търси УайФая, тъкмо там го хвана, праща тя Гризана. И ето ти мишка, под ръка с книжка, "О, Шипка!" е чела, затова е много смела, "О, майко моя, Родино мила", ето откъде тя има сила, дърпа и напъва, пъшка, с юнашка сила, мъжка, и накрая Иглика, като я видя, извика. Вика силно, даже диво, става цяла платно бяла, та откога не е видяла в стаята си нещо... живо!? Но ето й днеска случай пръв да види нещо от плът и кръв! Гледа и на парцали мига, уви, фантазия не й достига. п. п. Недей в картинката зяпа, тук няма да намериш ряпа! Кавър: Петър Донкин
  11. 1 точка
    Ами какво да кажа, днес се наканих да сменя ламБите на фаровете на Акорда, че отдавна го бях намислил. Силен вилен свалям левия подкалник, и... греда, можеш да смениш само крушката на мигача. Повиках неволята, плюх си на ръцете и откопчах бронята само отгоре, понаведох я напред, и о чудо, получих достъп до крепежите на фаровете. На всичкото отгоре разскачането на бронята само отгоре се оказа много по-лесно от свалянето на подкалника, счупените щипки на подкалника няма да ги коментирам, ама съм си поръчал нови и като дойдат ще ги сменя. Та друго си е да демонтираш фара и да ти е в ръцете, много по-лесно се работи. Иначе ефекта от смяната на крушките е очаквания. По данни от измерването с луксиметъра, интензитета на светлината при късите светлини се увеличи с между 1.75 и 2 пъти . По мое субективно усещане, има малка разлика към по добро осветяване. Разлика в светлинния сноп спрямо старите ксенонови крушки няма, абсолютно едно към едно между старите и новите лампи, без никакво разсейване, права отсечена линия. При дългите светлини обаче ефекта е..., УАУ. Не съм мерил с луксимера, защото нямаше нужда. Светлинния сноп отново е едно към едно както със старите халогенни крушки, но осветеноста е в пъти по-голяма. И не на последно място, при включване на светлините има мигновена реакция, няма ги онези досадни няколко милисекунди от които ксеноновите и халогенните лампи се нуждаят, за да загреят. Умишлено не пиша какви лампи съм сложил, за да не правя реклама, всеки би се сетил, а който не се сеща да пита.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...