Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.12.2024 in all areas
-
4 точки@vespa, да, падат оборотите. Като вдигне температура и задържа на по-високи оборота и стрелката пада. В същото време, кучето беше направило лака на Type R на нищо. Като се прибера и колата е топла, има котки, които лягат на капака. Кучето не е малко, но не може да ги стигне и скача с лапи по вратите и панелите и резултата е ясен. Отделно, някой с цип или друго подобно нещо, беше минал по цялата страна на колата. Дали нарочно или не, нямам идея. Купих си по-малка но добра полираща машинка. Ето преди/след как се получава нещата : Milwaukee BPS 12V + допълнително падове и хубава паста в 2 стъпки Вижда се достатъчно, на живо беше доста по-зле. Крайният резултат е чудесен. За повече, пролетта. Сега беше само тестово Все пак ще взема по-голям ексцентър, защото този малкият е на 76мм и ще ми е по-трудно цялата с него но малкият е без аналог за трудно достъпните места.
-
2 точки@Rakeem, за това си помислих първо и аз. Писах още тогава и на Фена но той каза, че тия D14 трудно мешали, да гледам друго. Аз гледам ама не откривам нещо. А, нищо чудно да е текъл радиатора преди да го сменя и да са изсипали 1 шише с добавка за течове. Ще видя и помпата някой хубав ден и тогава вече, ще се мисли, ако не е тя, че така като не и знам състоянието, само предполагам. Интересното е, че може да работи доста време на място така и няма проблем. Като вляза в задръстване и тръгни - спри и тогава. Като километри са около 30 000 минати с нея вече, пали и върви по 1 и същи начин иначе. Пастите са на menzerna, 2 и 3 като номера, общо 4 номера са. Следващият път ще взема и 1, тя е силен абразив и ще пробвам и с нея последователно. Може да се взима на грамаж, защото 1 шише е към 90.00лв, което е 1 литър/кг с паста но това е адски много.
-
1 точкаХващаш мултицета, мериш на кой бушон кога има ток, харесваш си го и сменяш с тия дето са ти дадени. Жълтият кабел е плюс на контакт, червеният е постоянен плюс, черният е маса. По-просто от това не мога да го обясня, дано си разбрал.
-
1 точкаДа, моята е фейс. Едното бутало е моето и почистено, а другото е ново. Сегментите с трите части са от преди фейса, а с двете, са на моята кола.
-
1 точкаИ обещаните снимки: Сегментите са от модела 2009-2011,предполагам, че и буталата.
-
1 точка
-
1 точкаМъжете знаят, че желанията ги изпълнява златната рибка. А жените знаят, че желанията се изпъняват от шаран - лапнишаран.
-
1 точкаПретакай пак антифриза да видиш с какъв цвят ще излезе, ако е далеч от търговски вид(след толкова малко км.) лоша работа. Тая боза в радиатора означава, че или меша антифриза или някой, някога е наливал някакви бози, за да спира теч. Но това нещо по всяка вероятност е полепнало по двг и от там може да имаш затлачени магистрали и намален топлообмен. Водна помпа с метални лопатки изкарва живота на двг., освен ако не протече. Каква е пастата?
-
1 точкаБлагодаря аз съм ги намерил там но с доставак идват 350 лв само стъклата, но като гледам нямам много избор и ще поръчам. Иначе да прочетох във форума, че афтърмаркет са били кенеф
-
1 точкаhttps://www.aliexpress.com/item/1005007705761280.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailTopMoreOtherSeller.11.79e0so7Oso7OjQ&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40196.417130.0&scm_id=1007.40196.417130.0&scm-url=1007.40196.417130.0&pvid=7f7ce630-6c81-4c0b-982f-e5e56860d824&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40196.417130.0,pvid:7f7ce630-6c81-4c0b-982f-e5e56860d824,tpp_buckets:668%232846%238110%231995&pdp_npi=4%40dis!EUR!122.14!79.39!!!913.54!593.79!%40211b618e17333906845282371ec186!12000041922275750!rec!NL!161884821!X&utparam-url=scene%3ApcDetailTopMoreOtherSeller|query_from%3A Eто една възможност за колегата, ако желае!
-
1 точка
-
1 точкаМинах през рейка. В началото помислих, че е тя. Помолих в сервиза все пак да замерят напрежение, че ми прилича на липса на достатъчно захранване. Ама или не са ме чули, или. Няма значение. Рейката е заменена с рециклирана с нов електромотор и управление. Малко излишни 1000 лв., но здраве да е. Последва веднага рециклиране на алтернатор, защото направи проблем и с новата рейка още на излизане от сервиза. След рециклиране №1, качен алтернатор. Замерване 14.3V и си тръгнах. 1 ден по-късно и 40 км без проблем изведнъж от никъде отново проблем - мултимедията изгасна, светнаха лампа спирачки, стабилизираща система. В този момент и неадекватно поведение на волана. Обаждане в сервиза, които само бяха свалили алтернатора, за да го занесат за профилактика. За съжаление отново в уикенд и не бяха в Бг. "Паля" лесно на тема коли, звъннах на мой приятел, който се занимава с алтернатори/стартери от почти 30 години. Колата при него. Цялата процедура по рециклиране на ново. Прибрах си колата. Врътнахме към 70-80 км за няколко дни в града. Няма проблеми. Викам алилуя. В събота София-Плевен. Няма проблеми. Тръгваме на обратно и на качването на магистрала Хемус - оп, пак. Лошото е, че се появява неочаквано. Както се появява така и изчезва, все едно нищо не е имало. При тези 3 или 4 преживявания за съжаление нямах уред, който да ми покаже напрежение в този момент. Сега вече е боднат волтметъра и ще се гледа постоянно. Съмняваме, че нещо живее в тази кола и се гъбарка с мен. В момента, в който се появи проблемът симптомите са следните, но не изчерпателно: Изгасва/рестартира се мултимедията Почти няма жълта лампа на таблото, която да не светва -ESP, спирачки. Като цяло всичко що може да светне, светва. И в този момент ако воланът не е направо се опитва с "удари" да се изправи. Ако тръгна да навивам още, в която и да е посока има същото поведение - насича и се опитва да се изправи.
-
1 точка@Plamen-CRV При бензиновите CRV 3 автомат няма отделна раздатъчна 0.5л HGO
-
1 точкаКътам 2 нови задни апарата за Type R от доста време и днес реших да ги сменя. Е да де ама смених само единият. Голяма борба с жилото за ръчната. Няма махане и това е. Имам доста добри спрейчета за ръжда, по-добри от WD дори, но и с тях, пак бая трудно. Клеясала история но най-накрая, излезе от апарата та сложих новият. Апаратите са на фирма Essen SKV, ще видя колко са държаливи. Все пак ще си рециклирам и моите. Купих и клещи за спирачните маркучи, действат идеално. Чистене, пилене, смазване и беше готово. Тия дни, другото
-
1 точкаИсторията с повдигача, който работи идеално ( пу-пу ) я постнах на друго място, но ще я добавя и тук : Проблем при повдигане/сваляне на шофьорски прозорец. Прозорецът излиза странично от вратата, както и спира да се вдига. Втулката е цамова, след проба за заварка и с телоподаващо и с електрожена на нисък ампераж, само се разтопява. Направих нова втулка от кована панта за врата с размер 20мм. Втулката на повдигача е 19мм. Трябва да се изпили, за да може да стане същият диаметър. Друг вариант е да идете на стругар и да ви направи същата метална. Заварка на контра шайба за втулката и всичко стана добре. Трябваше да оправя и бутона, защото прозореца продължаваше да се движи, спирайки и тръгвайки. Бяха се окислили пистите, след зачистване, всичко беше наред. Смених спирачна течност и течност съединител. Имам чувството, че специално тази на съединителя, не беше пипана никога. За смяната, понеже бях сам, ползвах вакум помпа. Става също толкова добре и с нея като няма кой да "помпи" на педала. Течност взех на TRW, че отстъпката ми беше най-добра за нея. Ако на някой му е интересно, дали има разлика след смяната на спирачната течност. Има, огромна разлика и то положителна и на спирачките и на съединителя. Важно е да се сменя на 2-3 години а не на 12-13
-
0 точки
-
0 точкиКатаджия, бесен, че цял ден не е заработил нищо, спира старец на магаре. - И така, татенце, защо превишаваме скоростта? - Как мога да превиша скоростта на магаре? - А защо го биехте така силно с пръчката? Не знаете ли, че животните-това са нашите по-малки братя. Сега иди и му се извини! Старецът отива при магарето, прегръща го, милва го по главата и му говори: - Извинявай, магаренце миличко за това, че те биех с пръчката... Не знаех, че батко ти работи в КАТ... 😂❤️❤️
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00