Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.11.2024 in all areas

  1. 2 точки
    @Honda_Z, @Божков Благодаря за бързите отговори. През уйкенда ще видя защо не свети.
  2. 2 точки
    Масло и филтри можеш да смениш навсякъди да караш да и се порадваш по празниците. Нищо няма да и стане за месец. Провери спирачна и хидравлична да са на мах,също и антифриза да е между мах и мин в разширителния съд и карай,ако нещо се съмняваш снимай. Може да купиш другите масла за 2ри. В допълнение към горния пост това е термостата който сложих на моя R20 трябва да се провери по рама кой е за К24. проверка тук по VIN за всички оригинални части. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda Незнам за твоя майстор но днес се наслушах на простотии н адруг майстор как 15 год Хонда се карала с 5w40или дори по добре 10w40 защото тук било като в Африка лятото,,и мотора вече имал хлабини.🤣 Не слушай такива майстори.
  3. 2 точки
    Първо да попитам имаш ли възможност да сменяш сам нещата,примерно ,двиг масло накладки и спирачна течност. Антифриза сменяш задържително една туба ще ти стигне,аз бих сменил и термостата с оригинален ,може да се вземат тук от форума . Спирачна течност снимай казанчето отворрено и ще ти кажа. Сменяш я цялостно течността чрез източване от всеки апарат ,като при смянята се обслужват апаратите,това е почистване и смяна грес водачи. Казваш точно товя на майстора. Масло хидравлика е 1л сменя се там също ,не просто само в казанчето. Това е маслото Масло заден диференциал е 1.2л,има две пробки долна и горна на диференциала,източваш от долна наливаш до протичане през горна. Това е маслото Хубава спирачна течнос ДОТ 4 1л стига за хубава промивка. Точната грес за водачите Двата маслени филтъра които стават за твоя двигател. Маслото с което да изчистиш 4-5хил пробег двигателя,това не е промивка да не се заблудят други,това масло има повече промивни свойства от стандартните,може да се кара за постояно,аз съм с него в момента двигателя мърка. Мaслото и филтъра става за R20 и за К24 мотора на CRV 3. Това е след него Проверяваш ремъка пистовия ако е нацепен и напукан се смена и той. Проверяват се свещите ако са за смяна ,Denso или NGK иридиеви японски. Сваля се всяка бобинна и се оглежда дали не е напукана лулата,ако има пукнатини сменяш Denso е марката там,аз взех 2 втора ръка 50лв. За тези пукнатини говоря Масло автомат 4л ще ти стигнат и филтъра автомат това са,от тук от форума. Клапани хубаво се регулират и тогава ще се види веригата и валовете искай снимки.След газифициране се проверяват на 30 хил км клапаните. Сигурно нещо пропускам питай. Раздатката е на едно с ATF нямаш отделно масло. Amsol XL не е нито времено и промиващо масло. Хубаво е да провериш акумулатора с товарна вилка или уред за стартов ток имат го в магазините за батерии.
  4. 2 точки
    Честито и безаварийно + нови радости и маршрути! Провери методично дали всички екстри си работят, както и състоянието на купето за повърхностна ръжда отдолу. Първоначалните километри музиката по-тихо (или без) и се ослушвай за странни звуци при движение. Статичните огледи на окачването не показват всичко. Ако е наред, ще чуваш само гумите. Виж им налягането и дали някоя не тресе, и е за баланс. И полекичка докато и свикнеш с хандлинга - колата е висока. Мотор - дал Бог, но свикни със спирачките в сухо и мокро време. Виж и чистачките, да не маже някоя, както и пръскалките дали работят и са регулирани правилно. За зимната им течност си знаеш. Днес / утре няма да е студ - пробвай климатика. И да иде студ - важен е - за да изсушава стъклата. Триъгълник / аптечка / пожарогасител (виж му скалата, да е в зеленото и кога е проверяван) и ако не са ОК - вземи си нови. Крик / ключ за джантите / налягане в резервната гума / резервни крушки и провери дали всички светлини работят. Маслата са ясни, ще ги смениш и отпочваш на чисто. Трансмисионните - само Хонда. Колегите с като твоята кола да кажат раздатката дали се маже с АТF, или си е отделно с HGO. Бръкни с пръст през гърловината за маслото и виж има ли полипи отвътре на капака на клапаните. Ако е чисто може и без промиващо временно масло за ДВГ-то. Равенолите са добри масла за него. Ха приятно разучаване на новата играчка.
  5. 2 точки
    Официално да ти честитя за чудесната придобивка! Да се грижиш за нея, а тя да се отблагодари с поне милион безаварийни километра! Ще споделя, какво бих направил аз: 1. Антифриз и спирачна течност - тези течности може да се проверят лесно. А и си показал документ, на който се твърди, че спирачната течност е сменена преди година. Тествай я с тестер за наличие на вода, а антифриза, ако е бистър - тествай го на колко градуса замръзва. Ако са в нормите - не ги закачай. При всички Хонди, които съм карал, стрелката на температурата на загрял двигател седи точно на едно и също място (малко под средата). Провери и това, като някакъв ориентир. Виж маслата бих сменил всичките. За двигателното масло - виж какво пише на капачката и колегата @CARPERA ще ти даде насока за добро масло. В задния диференциал и в скоростната кутия - само масло на Хонда. Провери си дисковете и накладките (за ръб на дисковете, дебелина, колко феродо е останало). И то май друго не остана! Сипи й хубав (100) бензин и смело напред! Ако й слагаш газ - само в Каравела Газ - препоръчвам. Там сложих на първата си Хонда и на първичния преглед казаха, че отдавна не бяха виждали толкова качествено и кадърно поставена газова уредба. Засега толкова. Ако се сетя нещо - ще пиша пак.
  6. 1 точка
    Здравейте колеги, След дълго чакане долетя и моя Pilot Touring 2019 от Канада 😊. Изкарах транзитни номера, за да мога да го карам и обслужа, докато мине технотеста и стане готов за регистрация в КАТ. В сряда влиза в сервиза за масла (моторно, скоростна кутия, раздатка и диференциал), филтри и всички други чорби, които трябва да се сменят. Също така ще му направят и цялостен преглед. До 10-тина дена трябва да пристигнат ангренажен комплект, водна помпа и комплект с пистов ремък. Колата е на 200к км., като въпреки добрата история в Carfax няма информация дали са сменяни. Дилъра също не можеше да каже. Реших да заложа на сигурното като сменя и тези консумативи. Колата пристигна с нови дискове, накладки и всесезонни гуми, та ми се спести едно упражнение 😊 Дойде без стелки, нещо за което бях забравил да попитам търговеца и сега ще трябва да поръчвам отвън, защото тук пълен комплект няма. Намерих една фирма в Бургас, която изработва индивидуални стелки за всякакви видове автомобили. Може би ще ги пробвам тях. Впечатленията до момента са много положителни. Голям и супер удобен семеен автомобил. Децата много му се радват и още не могат да изберат на кой ред да седят 😊 Вози комфортно, доста маневрена е за размерите си и е с добра динамика. Звукът от мотора е много приятен. Към момента ми дава около 13/100 разход при основно градско с леки елементи на извънградско. Лед фаровете дават хубава видимост при каране в тъмната част на денонощието. При палене когато е студено (при нас е -2, -5 градуса последните две сутрини) включва сама подгрева на волан седалки и стъкла. Паленето от разстояние е много яка екстра. Няколко минуса, които забелязах до момента: - Големината и комфорта имат своята цена, съответно улиците изглеждат по-тесни и местата за паркиране са по-малко. - Андроид ауто-то не работи стабилно, ту се закача, ту се разскача. Ще видя в сервиза дали могат да го оправят с ъпдейт на софтуер-а. В противен случай ще си купя wireless модула препоръчан от @meneldor, на който благодаря за допълнителните съвети, който ми даде по време на покупката. - Старт/Стоп системата – на два пъти след спиране на светофар и кръстовище колата не искаше да запали при подаване на газ и трябваше да се мине през ръчно палене. Във форума на Piloteers видях, че има подобни случаи, като предполагат, че може да е свързано със слаб акумулатор. Колата дойде с умрял акумулатор и за момента се зарежда само от каране, не съм го слагал на зарядно. Предполагам системата не е само за Пилот и ще съм благодарен да споделите опит за подобни случаи с други хонди. Малко по-натам ще пусна и снимки.
  7. 1 точка
    Здравейте, продавам Хондата описана по-долу: Дата на производство - Юли 2019 Двигател - Бензинов Мощност - 193 к.с. Евростандарт - Евро 6 Кубатура [куб.см] - 1500 см3 Скоростна кутия - Ръчна Категория - Седан Пробег [км] - 152200 км Цвят - Бял VIN номер - 1HGCV1E32KA806184 БЕЗОПАСНОСТ Автоматичен контрол на стабилността Адаптивни предни светлини Антиблокираща система Въздушни възглавници - Задни Въздушни възглавници - Предни Въздушни възглавници - Странични Електронна програма за стабилизиране Контрол на налягането на гумите Система ISOFIX Система за контрол на дистанцията ДРУГИ Напълно обслужен Нов внос Сервизна книжка ЕКСТЕРИОР 4(5) Врати LED фарове Лети джанти Металик Халогенни фарове Шибедах ЗАЩИТА Аларма Каско Централно заключване ИНТЕРИОР Кожен салон КОМФОРТ Bluetooth \ handsfree система USB, audio\video, IN\AUX изводи Безключово палене Бордкомпютър Датчик за светлина Ел. Огледала Ел. Стъкла Ел. регулиране на седалките Ел. усилвател на волана Климатроник Мултифункционален волан Подгряване на предното стъкло Подгряване на седалките Регулиране на волана Система за контрол на скоростта (автопилот) Стерео уредба Допълнителна информация Автомобилът е Нов Внос от Канада, на доказуеми километри със сервизна история(Carfax). Два броя ключове. Рядко срещан вариант с ръчна 6-степенна кутия вместо CVT. Много пъргав и същевременно икономичен автомобил. Много красив бял перлен металик. Отлично техническо състояние, сменени масло и филтри. Кара се всеки ден, вече има над 1500км безпроблемна експоатация в България. Версия на оборудване " Sport" с богато стандартно оборудване, като някои от екстрите са: - Безключов достъп и палене - Android auto/Apple carplay свързаност - полукожен салон. - активна сигурност - ACC, LKAS и CMBS - следи маркировката, сама завива за да държи центъра на лентата, сама ускорява или забавя според автомобила пред себе си - спира сама аварийно. - LED фарове - подгряване на седалките. - Автоматични дълги светлини - подгряване на предното стъкло и др. Черен таван и алуминиеви педали, присъщи само за " Sport" версията. Чисто нови гуми Michelin DOT2023. Валидно пълно каско до 01. 2025г Гражданска отговорност до 01. 2025г Разполага с валидни транзитни номера, може да се тества и заведе в сервиз за преглед. Платени мито и ддс, преминат технотест - готова за регистрация в КАТ. Собствеността се прехвърля с фактура и договор, съответно няма нотариални такси свързани с придобиването. Цена: 36 400лв Намира се в София. тел./viber - O885 9O9 1O1
  8. 1 точка
    Мслото си го вземи ти и филтъра не оставяй да оцапа всичко майстора. Няма да го намери на такава цена маслото и двете масла. Направи снимка на двигателя без капак клапани,да видим има ли отлагания. Но щом си оставяш всичко на майстора ясна ще е работата. Язък за толкова писане и обесняване кое защо и как трябва да вземи точния Аймсол XL0w20 има доста разновидности.Кажи му че искаш да слагаш 0w20 да видим отговора на майстора. От където и да поръчва маслата оригинални няма да са на тези цени ,ще си вземе отстъпката за тях а за теб скъпата цена. Това точно тази туба ме съмнява да намери а и филтъра автомат оригинален не се продава навсякъде.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    На всички хонди досега се е свалял отделно по различни причини. На акорд 10-ката го свалях, за да откача подсветката за аварийното телефонно обаждане. Но тук крепежите са малко по-различни. Поне няма място за болтове под плафоните. За да се свали само панела с бутоните, бих пробвал с плоска отвертка тук: Ето обява при свален плафон. Явно има два болта под поставката за очила и другото е на щипки. Това е, ако се сваля цялата кутия.
  11. 1 точка
    А и да не знае нещо, ще го изнамери, а не като в дилърствата - Това не можем / онова не бива.
  12. 1 точка
    Честита да ти е и безаварийни километри! На въпросът ти - или първото, или второто. Но виж какво съм ти писал на л.с. като за първоначално обслужване, че е и по-евтинко. След него ползвай тези от CARPERA. Пък и има и други опции, в зависимост от състоянието на двигателя.
  13. 1 точка
    Ето ти и 1 "натокана" - пак 25-а са писАли.
  14. 1 точка
    И да приключа тоя случай - "преобух се". Измих колата (та да сейфна летния сет чист) и изчаках слънцето да мине пред гаража. Уж свети, ама не грее - косо стрЕя тая гад. Облякох се тематично кат Бибендум и извадих нужното, па с ентусиазъм отпочнах. Наложи се малко високотемпературна боица да мацна по задните барабани и претпазните ламарини зад дисковете, че леко ръждица, а с чисти жанти ще ме дразни. Сложих първата иии - греда! Хромираните гайки развалят фацата. Гледам на комшийката Аудито на 18-ка и се чудя как изглеждат по-големи. Хитреци са тея шваби. Малка капачка, а гайките 17мм и с вътрешен шестограм + че са тъмни като джантите, а на туй отгоре 5х108. Моите светят в черното и са 22мм, а и 5х120. Всичко в тоя живот е баланс и пропорции, кат се почне от разликата в жените, сградите и всякакви други предмети. Наложи се да търся решение - днес. Направих си инструментче и им почерних главите. Шестостенът и без това отразява черното около себе си в отвора. Ся, 18-ки няма да станат, но до 17,5 цола ги докарах на вид. Цъкнах и 1 снимка с моите 17" стокови vs опшънъл 18" - за сравнение. Не съм и мислел да карам с нещо различно. По здраво от хондова джанта не съм срещал. Тежички са, но и "косатката" не е лека, а визуално ги олекотих и модернизирах. Заиграх си се, та приключих по здрач, но съм доволен, кат хлапак със свеж тунинг по колата си, ама новият луук ми стъпи на десетки, а не стотици левове. Имам и чесън, но с него ще "вчеша" малко екстериора, ама по-натам.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...