Тая пластина, която е превъртяла е лагера, реално останалото от него. Полуокръжността от метал, която описваш е долната част на биелата, на нея лежи точно тоя биелен лагер, от другата страна на биелата е горния лагер, като коляновия вал е между двете части на биелата. Като превърти именно тоя долу отива горе. Надирането и повреждането на вала е неизбежно, ремонт при такъв вариант е болезнено скъп, но не и невъзможен, има и случай където щетите са поправими дори и с шкурка, но при теб едва ли е възможно. Всичко, което си видял е преразказано като история по развален телефон, затова и объркваш голяма част от хората, които изобщо си нямат и на идея какво се случва и просто говорят, истината е, че нов (втора ръка) двигател е по-лесният и безболезнен вариант, но задължително при такива проблеми да върви ръка за ръка в комплект с нови поне биелни лагери. Успех!