Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.10.2024 in Мнения

  1. 3 точки
    Точно така се смятат, когато няма часовник. Но ти имаш @AzSum Да, до 100 моточаса е само, но аз на километраж B го нулирам на всеки 100 и така вече си ги знам много точно. Сега съм на 5200 изминати километри и точно 240 моточаса Поръчал съм маслото. Тък ондокато дойде ще станат 250, което ми е горната граница.
  2. 3 точки
    Методиката за средна скорост е лесна. Записваш си колко км си минал и за колко време при всяко извънградско. Делиш км на часовете и имаш средната скорост за пътуването. И така с постоянство натрупваш данни. Градското е по-ангажиращо, но ако минеш 10 пъти ежедневният си маршрут, може по същият начин да си сметнеш мото часовете и го приемаш за средна градска скорост и време. После от общият пробег вадиш извънградските км и имаш градските. Градската е в пъти по-ниска, за това е важна - трафик и маршрут са определящи особено за нея! Гледаш времето от паленето, до гасенето след пристигане и минатите мижави километри в големия град и се ужасяваш. И вече като имаш 5000 км извънградска с около 70 км/ч (това са ти 71,43 мото часа) + 2000 км градска, с около 15 км/ч (което са 133,34 мото часа) - ето ти ги 205 мото часа на маслото за 7000 км. За това ресурсът на маслото зависи от мото часовете и магистралното изкарва 20 000 км, а градското 3000 км. Това са еднакви 200 мото часа за всеки от 2-та типоместа за шофиране. 200 мото часа са приемливи за хубаво масло, а километрите са мнОого относителни!
  3. 2 точки
    Тези 5-7 хил са много условни ,ако са в градски пробег предимно -в кой град .Щото в София е едно ,в Асеновград друго - 5 хил в София може да са над 350 моточаса.Най- добрия показател са моточасовете или по изразходвано гориво .На всеки литър масло в картера по 150-180 литра гориво ,колкото по-голямо е количеството масло толкова по-бавно се окислява,по-добре се охлажда . Виждал съм анализ на Ravenol VMP 5W30 от Audi 3.0 TDI -95% магистрала в Германия .След 25 хил маслото имаше ресурс поне още 6-7 хил .
  4. 1 точка
    Става въпрос само за мотора R20A3.Отварям вече втори мотор за основен ремонт.Причината е блокирали маслени сегменти. Първопричината е използване на масло различно от 0В-20. Първо-първопричината е експеримент с нови сегменти.Засега ги откривам само в 2013 година.Може да важи и за ЦРВ ,но нямам оплаквания засега. Сегментите са 1-0.75-1,5 мм.Масления сегмент е цял чугунен и има толкова ситни отвори ,че не знам как изобщо минава масло през него,за да се излее в буталото.Лекуването е сложно и скъпо...
  5. 1 точка
    ... и двигателите и купетата.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Виж дали не му е запушена цедката, която е консуматив и се сменя! Сваляте - държи се на 3 болта чистиш и сменяш уплътнението, което върви с цедката! Гледаш дали няма и окис на буксите! През това време откачаш акумулатора и така....
  8. 1 точка
    Моя Леджо е по-вехт, но имам трип А и В, и веси от тях си има средни скорост и разход на бензин. Вторият нулирам при смяната с ново масло и сегиз-тогиз го поглеждам. Трип А ми е когато реша да постигна нещо.
  9. 1 точка
    Мотора се води J35Y5. Това са двигателите с директна инжекция влагани в Пилот(J35Y6) и МДХ. Мисля, че това е бюлетина от тази година http://www.urvi.net/forumfiles/SB/B24-001.PDF
  10. 1 точка
    Точно така! Но тъй като повечето потребители нямат моточасовник, или показание за средна скорост. А пък други не знаят как да си сметнат моточасовете. Затова, ориентировъчно и съвсем субективно, давам километри. И още - при различен вид гориво, нещата са коренно различни. @ceco_accord RSP e много добро масло, но не е най-подходящото за всички .
  11. 1 точка
    През 2020г. DXG беше с малко по-различни х-ки и по-нисък работен вискозитет - около 10,4mm²/s, ако не се лъжа. Сега вече е с новите спецификации: API SP (RC), ILSAC GF-6A и одобрение GM dexos1™ Gen 3. Работният му вискозитет вече е 11,1mm²/s. Но както и да е. Пак е едно от най-добрите масла на Равенол. Намалили са му TBN-а от 8,8 на 7,8. Което пък налага по-честа смяна. Особено ако градското е повече. Намали периодите на смяна до 7000 км максимум! Ако ти се експериментира, подходящи масла са: RAVENOL SSV Fuel Economy SAE 0W-30 RAVENOL FDS SAE 5W-30 Тези са с висок TBN = 12,5 mg KOH/g. Ще имат диспергиращи свойства със сигурност до 8000км. За повече не знам. RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 RAVENOL DFE SAE 0W-20 Тези са с TBN като на DXG. При повече градско (къси преходи, често стартиране) рискуваш и да ги разредиш с бензин. Затова смяна на 5 хил. км. Не трябва да е така. При мен започва да потъмнява чак след 5 - 6 хил. км., но не и да става черно.
  12. 1 точка
    Тая пластина, която е превъртяла е лагера, реално останалото от него. Полуокръжността от метал, която описваш е долната част на биелата, на нея лежи точно тоя биелен лагер, от другата страна на биелата е горния лагер, като коляновия вал е между двете части на биелата. Като превърти именно тоя долу отива горе. Надирането и повреждането на вала е неизбежно, ремонт при такъв вариант е болезнено скъп, но не и невъзможен, има и случай където щетите са поправими дори и с шкурка, но при теб едва ли е възможно. Всичко, което си видял е преразказано като история по развален телефон, затова и объркваш голяма част от хората, които изобщо си нямат и на идея какво се случва и просто говорят, истината е, че нов (втора ръка) двигател е по-лесният и безболезнен вариант, но задължително при такива проблеми да върви ръка за ръка в комплект с нови поне биелни лагери. Успех!
  13. 1 точка
    здравей колега, не зная до колко е компетентен приятелят ти, но това си е двигателя поставян на СРВ-то, а до колкото знам с лека софтуерна корекция и на акорда, а от тях НЕ МОЖЕ да има оплаквания, това си е просто най-добрия базов мотор на хонда и не виждам дори и дизела (колкото и да го хвалят) как ще се сравнява по дълговечност и дуракоустойчивост с него
  14. 0 точки
    може да уточни и с дневно и нощно или пък за мъгла
  15. 0 точки
    Супер, остава да избереш пролетно и есенно
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...