Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.10.2024 in all areas

  1. 1 точка
    Днес бяхме "столичани в повече" - да позяпаме новите коли на авто шоуто. Амии, прибрахме си се с вехтия Леген. През това време: Бързо и евтино. Качеството е скъпо и бавно. Ръбът не е перфектен и нюансът сиво е 99% същият, но като за студентска кола бива.
  2. 1 точка
    Еееей, свикнахте на цени по 2.60-2.70 лв/л. за 95 и сега 100 ви се вижда евтин... А капката изглежда супер, ако е на бензин и ако е сканирана правилно. Замисли се, дали да го сменяш. Поне 250 м.ч. му направи. По изгледа на пробата де. Ако е правилно взета и сканирана. Друго не мога да посъветвам. Това, което си представил, изглежда супер.
  3. 1 точка
    Разликата в емисиите на CO, "с" към то "без" катализатор е около 10 пъти. Нормата с катализатор е 0,3%, а без - около 3%. Оттам идва и "минал" с "цъкването" на копчето.
  4. 1 точка
    "Premium Quality Office Printer Paper" @Bizzito Изображението тук изглежда по-правилно, но е размазано. Не мога да кажа на какво се дължи това. Дали пробата е сканирана на 600 dpi? Иначе така представено, маслото изглежда супер за 5000 км. Но ти си и на газ все пак. Добре върви GDI-то за сега.
  5. 1 точка
    Няма да вадиш огледалата, изкарваш триъгълната пластмасова капачка в предния край на джама и там ще видиш буксата за огледалото. Измерваш на идващата от колата (вратата) букса на оранжевия и черния кабел дали ти идва напрежение след като включиш подгрева , ако там идва откачаш буксата и мериш на съпротивление на буксата на огледалото пак м/у оранжев и черен, ако ти дава безкрайност и няма верига значи е прекъснат нагревателя. Това е най-достъпния вариант за проверка без много игра. ако няма напрежение на захранващата букса вероятно е от модула на вратата отговарящ за джамовете, от схемите които разгледах лявото огледало е на предпазител 16 а на дясното е 13. Схемата я гледах в един руски справочник на който нямам 100% доверие но доста неща отговарят, така че имай едно на ум относно цветовете на кабелите и номерата на предпазителите. И пишете си кода на мотора в профила бе хора, сега ако твоята е дизел всичкия ми труд отива по дяволите защото схемите са за бензин
  6. 1 точка
    Мдам, по рано и аз имах проблем с хартиите, не образуваха никакво ядро почти до самия край...май и те като маслата с тия рециклирани изпълнения, след като си смених хартията и се оправиха нещата...мисълта ми е дали има начин да се разбере каква точно да е копирната хартия, за да няма проблеми ?
  7. 1 точка
    Сканираното изображение не е коректно. Офисната хартия трябва да изглежда малко сиво-синкава на основното, сканирано изображение, а при теб изгледа чисто бяла. Моля, обърни внимание как изглеждат двете обработени изображения. Фонът на 5000 км. е чисто черен, а не трябва да е така при офисна (принтерна) хартия. Трябва да изглежда така: За фона става въпрос, а не за капката. Моля, постарай се да оправиш настройките на скенера, на фото режим, за да излязат нещата както трябва. Както беше посочил emod в една от темите за капковите проби:
  8. 1 точка
    Здравейте, Малко отсъствах, че нямах условия да правя проби. Сега си разработвам технологията по вземане на проби вкъщи, затова снимките са малко различни. До сега го правих в работно време 1) Автомобил – Honda CR-V 2017 R20A9 2.0 бензин; 2) Масло – Yacco Lube GDI 5w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 86 000 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60%; 7) Средна скорост - около 25 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 01.06.2024-17.10.2024 г.; 9) Моточасове – около 210; 10) Изразходвано гориво - около 550 л бензин A100; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4 л; 13) Доливане на масло – 250 ml; 14) Други – предходно масло Amsoil Signature 0w30 сменено на 3000 км; Последни проби за сравнение: https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/page/39/?tab=comments#comment-1057640491
  9. 1 точка
    https://www.facebook.com/watch?v=1079685907208080
  10. 1 точка
    То е ясно, че за ляво/дясно няма да има отделни бушони, но на него не му работят и двете... Логиката ми е, че разликата в консумацията/дебелината на жиците за огледала/зад. стъкло, предполагам, е голяма (голяма разлика в отопляемите площи) и теоретично трябва да са на два отделни бушона. Ако са на един и стане късо из веригата на огледалата, докато изгори общия як бушон за зад. стъкло, ще се подпалят тънките жици за огледалата... За това, може да има един общ, як бушон и общо реле, но след него, за огледалата отделен по-слаб бушон. Това са мои разсъждения, ако аз конструирам електриката, с предположението, че зад. стъкло е с много по- голяма консумацията, но ако двете консумации са съизмерими/близки (не знам какви са), може с един бушон/реле. Как е направено, може да каже някой, който има схемата...
  11. 1 точка
    Това имах предвид, че вероятно пише, че времето за работа, зависи от температурата, но никъде не пише, че включването зависи от нея, ти само предполагаш... Следвам някаква логика, не опит... Представи си, че не ти работи нещо ( както в случая огледалата) и търсиш причината с проби, измерване, нима ще чакаш температурата да падне под 0гр, та да започнеш да мериш... За времето на подгряване и на огледала и стъкло, е логично да зависи от температурата, но е нелогично, включването само на огледалата, да зависи от температурата. (казуса в темата) След като двете се включват от един бутон със светлинна идикация, е логично управлението им да е общо, но захранването на силовата част на релетата, да е от различни бушони, заради различната мощност... (това е и кзуса на питащия, едното работи, другото, не..)
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    С творец когото почиташ, не можеш да се сбогуваш! Той е в теб, докато те има. Каквото и да се каже сега е ... ... но, това е да живееш пълноценно: Да оставиш след себе си неща, които грабват и трогват! А да си "тръгнеш" директно от сцената (при саунд чек) почти на 80 годишна възраст - това на малцина се е отдавало. Щастливец. Поколения почитатели, без значение от местожителство по планетата. Сбраха се два щуреца там Горе....Пецата Гюзелев - най-добрият ни соло китарист за всички времена и Кирчо Маричков..Поклон! От как имам лични коли, 2 сборни СД-та на Щурците не излизат от нея (и мноого рядко от плеера и) + 1 сборно на ФСБ разбира се.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...