Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.09.2024 in all areas

  1. 2 точки
    По-добра защита от какво? И 0-30, и 5-30 имат еднакъв работен (горещ) вискозитет, когато са с една и съща спецификация. Тоест ще имаш еднаква защита при загрял двигател. Разликата между двата вискозитета (при i-CDTi) е, че 0-30 ще защитава по-добре и двигателя, и особено турбото, още от студен старт, и при ниски температури.
  2. 2 точки
    От всяка тема има смисъл, но само за тези на които им е полезна. В темите участват хора, отделили от времето си, с принос за други.
  3. 1 точка
    Но моделът е добър, а ако и конкретният екземпляр е поддържан добре - това си е инвестиция. Вехтите модели се тачат повече от новите.
  4. 1 точка
    Трудът си е почасов, а части и консумативи са нови. Ако конкретният екземпляр е зле, горните ще надскочат цената му. Най-трудно бавно и скъпо е ремонт по купето - прилична визия на екстетиора и интериора. За тези неща - читав майстор, за да не си остави ръцете, понеже си проличава след време. Кола в добро състояние е по-добра сделка, отколкото зле, ама евтина! Другото по механичната част се сменя, когато каквото (ако) възникне.
  5. 1 точка
    Здрасти, 5та ген ми беше първата кола, 133кс е много здрав кон, ако е бил поддържан със смяна маслото на 10-15к, ще изкара много. Не е проблем че е стара, някои части трудно се намират, но има платформи и в чужбина. За консумативи не е скъпа поддръжката. Върви прилично стига да се кара разумно. Парите за труд да същите като за останалите хонди.
  6. 1 точка
    Аз карам коли със CVT на Рено и Нисан в последните 8 години, и точно заради тях търся хидротрансформатор. Бих карал E-CVT на Хонда и Тойота, както и ZF, но за тях парите не ми стигат. Затова е и този ребус - хем да се газифицира, хем да е с многоточково впръскване, хем нормален автомат. Изборът се свежда до CRV с маломощен 2.0. Не ми се рискува с внос на 2.4, а и не съм попадал на читава такава без ръжди в БГ. (то и 2.0 няма вече почти).
  7. 1 точка
    Здравей.Опитай се да разделиш проблема.Най вероятно скрибуцането е от самия педал.Той има ос,втулка..прах,пясък....най-вероятно и някакво износване.Опитай с течна грес-спрей да напрскаш тази ос и втулка.Така ще елиминираш евентуално задиране в този възел.След това смени спирачна течност.Става много лесно-доливаш казанчето до максимимум и развиваш пробката на работния цилиндър -този ,който натиска вилката на съединителя.Не пипваш педала!Само допълваш казанчето,докато почне да излиза бистра течност.Всичко излято го събираш в бутилка...че е отровно все пак.Накрая просто затягаш пробката и доливаш до малко над минимума.Пробваш пак и даваш отзиви..
  8. 0 точки
    Ахааа, ясна е работата. Е че то има и 0w20 ACEA спецификации. Нещо са оплескали работата жестоко. Е ти сега с тия предложения ме вкара пак във филма. Тъкмо бях решил да си се врщам на 0w20ка
  9. 0 точки
    По случай световния ден на туризма, 27 септември.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...