Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.09.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Баси! Колко вода изтече, колко бира се изпи... Колата е жива и здрава все още. Кара се по 200-300км на година и е гаражна кралица Вчера я изкъпах и поразходих, и пак се намери кой да я забележи и да ме заговори за нея. Това ме накара да се присетя и за тази тема, но като видях колко години са минали от последния пост... Много неща се случиха, може би най важното е, че се оженихме с гаджето, Хондата получи нова боя по случая и беше сватбения автомобил. А да, преминахме към "тъмната страна" (забелижимо от снимката) и основно чупим ненски 6-ци на задно предаване докато Прелюд-а се радва на достойни старини.
  2. 2 точки
    Моето Ръсти - двойкаджия според актуалното ГТП.
  3. 2 точки
    При мен го има същото и е от стъклото т.е повдигача. Както е написал и @emod, дърти са вече и не вървят много правилно в улеите, където трябва. От време на време, самото стъкло даже трябва да му помагам чрез натиск да си влезе в улея. Нов повдигач би решил проблема но не мисля да го купувам, поне за сега.
  4. 2 точки
    Не знам защо не слагате снимки по тия теми. Доста по-добре изглеждат, доста повече човек може да разбере и да даде съвет. Махането на ОЕ емблемата от волана се прави внимателно, защото е с крачета навътре а не е просто лепена ( снимката на @ceco_accord ). Обикновенно, те се чупят и остават там а отгоре се лепи новата емблема. Аз бих дръпнал буксата за airbag-a докато работя, че да не ми гръмне в лицето случайно, ако не е свален на бюрото волана. Емблемите от Алито стават, точни са като размер но не са като ОЕ естествено. Повечето се лепят директно на старото място, което също е ок.
  5. 2 точки
    Може да се окаже, че никой не е сменял..., а от снимки винаги има смисъл... От обратна връзка също, как питащият накрая се се справил...
  6. 1 точка
    Здравейте, Някой извеждал ли е проводници до букса за теглич при CR-V 4та генерация? В моя случай целта е 7 пин европейска букса. Отворих отзад левия панел и видях син куплунг включен. По всички видеа в ютюб гледам всички от северна Америка включват техните модули за 4 pin flat конектор. Отделно има свободен бял 4 пин конектор, за който имам съмнения, че може да се използва за целта.
  7. 1 точка
    Здравейте, Бих искал да поръчам следното: Линк: https://ato24.de/en/amsoil-xl-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL XL 5W-30 Synthetic Motor Oil 1x3.785 AMSOIL XL 5W-30 Synthetic Motor Oil 1x0.946 Стойност на поръчката: (48.85 + 12.89) * 2.15 = 132.75 Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Чрез куриерска фирма Благодаря предварително!
  8. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/ravenol-teg-sae-10w-40.html Вид и количество: RAVENOL TEG SAE 10W-40 - 1x5L Стойност на поръчката: (35.95 * 2.15 = 77.30 лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж (само при получаване с куриер) - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма
  9. 1 точка
    При мен причина за този шум е недоброто влизане на стъклото във вертикалното гумено уплътнение (заден вертикален край на вратата, както си писал). С времето механизмът за повдигане/сваляне на стъклото започва да се разбива (при мен) и се получава луфт/изкривяване на стъклото, което не му позволява да влезе добре във вертикалното гумено уплътнение. Оттам идва и шумът. Пробвай при повдигане на стъклото с ръка да му помогнеш да влезе добре в уплътнението (буташ го в посока задния вертикален край на вратата) и виж дали ще шуми. При мен спира
  10. 1 точка
    Сменял съм, но на друг модел. Трябва да се нагрее, за да стане леко сферична, защото неоригиналните са с равна обратна част и зяпат по краищата, дори да са с точният размер към вдлъбнатината на волана.
  11. 1 точка
    Колега, инсталира ли теглича и окабеляването? Дай някакво инфо, къде, какво и как? Питам, че и аз имам мерак за Црвето. Благодаря
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    @CARPERA, като дадеш 600лв тук за 2 чудесни амортисьора и до 2-3 години ги купиш 2-ри път, всичко става точно толкова, колкото да си купиш ОЕ, че заедно с пружини и тампони комплект. Някои неща не си заслужават афтърмаркет, поне според мен. Аз също харесвам Bilstein, Sachs ама нещо стандартните им серии не са това, което бяха а пък високите им серии са на цената на ОЕ частите.
  14. 1 точка
    Колеги здравейте, Последните два пъти като ходих да мия колата забелязах, че отзад зад пасажера мокетът е мокър. Реших да видя от къде идва теча и установих, че е от маркуча за задната чистачка. Там където е задната седалка от дясната страна на колата има снадка, точно там маркучът се беше цепнал. Отрязах го с един сантиметър и го сложих пак и всичко заспа. Отгоре пластмасата на прага е на 3 щипки и се маха лесно. Пускам и снимки на местоположението за да се ориентирате. Не видях подобна тема и реших да пусна една, може да е полезна на някой.
  15. 1 точка
    Баба Хонда мина изпита и вече е член на софийския Хонда клуб. За почерпка се сдоби с малко дискове, накладки и ремонтни комплекти за апаратите. Вчера отнесе и нови биалетки отпред, че старите се разпадаха и дясната буквално се разпадна на път и започна да лашка на метал. На лявата гледам малко се е пресукала едната гумичка, ама като сменям дисковете мога да пробвам да я наместя. От автомата дръпнах над 500мл масло да дойде на макс и веднага започна да включва по-добре. Одеве на пусната перка я изгасих и замерих след 1-2мин - пак лизваше горния ръб на макса. Ще смъкна още 50-100мл да падне под макса и да видя как ще е включването. За момента се въздържам от нови китайски соленоиди. Нека се разработи малко, че бая време е стояла, а и последните години изглежда не е карана много редовно.
  16. 1 точка
    И малко снимки с "особен поглед" от синковеца.
  17. 1 точка
    Сходен ден проблем при мен се оправи чрез хубаво измиване с водоструйка отдолу, като се набляга около гумите. Обясниха е ми, че гривните на абс се зацапват и това взе , че свърши работа.
  18. 1 точка
    Здравейте! Когато автомобилът е натоварен и особено при движение по наклони, автомобилите с ксенонови фарове имат и допълнително оборудване за движение по вертикала на фаровете поради особено силния светлинен поток и вероятността да бъдат заслепени водачите на насрещнодвижещите се ППС. Какво става, обаче, ако системата ни не работи? Отговорите са три: - не ни е еня за останалите участници; - "спускаме" фаровете ръчно; - отстраняваме проблема и се наслаждаваме от шофирането. Първият отговор за притежателите на автомобил с емблема от една буква "H" (ненаклонена!) не е вариант, затова директно преминаваме към отговор номер 2. Краткосрочното решение е с ключе 5 да спуснем фаровете до положение, което е приемливо както за нас с проблем при нас, така и за другите участници в движението като потенциални потърпевши. Става чрез определената за целта "врътка", която се намира на моторчето, движещо фара, а именно: За отстраняването на проблема и отг. 3 ще са ви необходими малко повече познания. Тях можете да откриете тук: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/145.HTML В общи линии е необходимо да знаете няколко неща: На задните и предни колела се намират датчиците за положението на автомобила. Те представляват датчик на Хол и рядко се чупят. Обикновено има окислени крачета (пинчета). Доста срещан проблем е самият лостов механизъм, за който можете да прочетете повече и видите нагледни решения тук или по-долу: Над педала на газта се намира и модула за управление на фаровете. Той рядко дефектира и едва ли ще имате проблеми с него. Изглежда така: Отпред на самите фарове са гореспоменатите електродвигателчета. Как бързо и лесно да стесним кръга за възможните причини при проблем: с волан изцяло навит надясно, откачате предния датчик от моста (ключе 10). Откачате една от буските на моторчето на фара и с мултицет замервате напрежението в средата на буксата (розов кабел) с маса (някъде по колата или светло син кабел на самата букса). Напрежението трябва да се променя при местенето на лоста на датчика. Това ви гарантира, че датчикът и модулът за управление са наред. Аналогично с датчика на задния мост (може би ще имате нужда от канал) за да премахнете него като проблемен. Ако и там не даде проблем, а напрежението варира при местенето на датчика, тогава е почти сигурно, че проблемът е в електродвигателчето/тата. Техният номер е 00787854. Понеже оригиналните са доста скъпи, можете да си вземете втора употреба от VAG групата и да преместите механизма вътре от единия на другия по следната аналогия: https://www.drive2.ru/l/5555092/ При всеки подменен елемент е необходимо да извършите обучение на системата: окъсявате с кламер, кабелче или друг проводник крачета 4 и 9 от OBDII буксата под волана, давате на контакт и в 5 секунди време изключвате и включвате 3 пъти фаровете, като на четвъртия път ги оставяте включени/да светят. Ще видите как се местят надолу-нагоре с което самообучението приключва както на това видео: В общи линии с един сравнително елементарен тест можете бързо да си откриете и отстраните проблема си. При мен бяха изгорели платките на електродвигателите и се наложи всичко да прочета, затова и го споделям тук. Боби
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...