Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.06.2024 in all areas

  1. 1 точка
    Ако някой се пита-става
  2. 1 точка
    Ох и аз си карам моя стар сивик.Трябва да правя и аз повдигача.Долния шарнир преди 3 години се скъса и на мен на сфетофара на лукойла голямия на константин величков.Но си го оправих сам пред блока.И така вече 7 години и 180 хиляди.Правил съм какво ли не по него.но без електрониката.В софия ме гледат като оооо
  3. 1 точка
    Това е нормално. Има ли разливане на нещо - има изпарения. И 3000-те оборота не го плашат мотора, за часове работа на тях, ако всичко си е по норма и в стандартна кондиция.
  4. 1 точка
    Най-сетне добри новини! Радвай се на маркуча, че ако беше по-здрав, щеше другаде да поддаде.
  5. 1 точка
    Оставяш си я където обичайно стои. За предпочитане на равно.
  6. 1 точка
    Маркуча не се е спраскал от катеренето на баирите (иначе масово съседите ти щяха и те пишат по форумите ). Ако е имало масло в системата, това е вероятната причина + малкия или запушен отвор на радиатора към разширителя. Значи като се изкатериш горе я оставяш да изстине нацяло и проверяваш нивата в радиатора и раширителя. Ако е необходимо- доливаш. При следващото катерене, пак след като изстине ако нивата са ОК не пипаш нищо повече, само проверяваш следващите няколко пъти. Дано следващия ти пост да е след седмица, че всичко е ОК.
  7. 1 точка
    Не изтачах от блока, защото на автомивката на Дружба не дават инструменти, а на другите места които открих са се отказали от подобна дейност. С напипване само леко отвъртях пробката докато започна да тече и после съвсем внимателно (беше останало малко антифриз в маркуча) го излях в една купичка. Отвъртях и капачката отгоре да излиза по-лесно. Зор видях със скобите, защо нямам остри дълги клещи. Ето го резултата, дори наместих маркучите по-добре: Обезвъздушаването го направих, отначало, по сервизно ръководство, защото нямах подходяща фуния. С наполовина затворена капачка мотора да работи до загряване и врътката на парното беше на макс. НО, по едно време започна да дими откъм капачката и я затворих напълно. Сега по съвета на @stase , да я оставя на наклона с носа нагоре, тя и без това така се кара, тук в гората в Бояна .... 🤣. Старият маркуч така беше залепнал към двигателя, че трябваше да го срежа за да го издърпам. Отвътре, на мястото на раздутото имаше огромна цепнатина в гумата. Вероятно е нямало да издържи до сервиз. Сега остава въпроса защо се е спраскал? Дали защото катеря баирите в гората на 1-ва с 3000 об? (много е стръмно и за да има сила и да не мъча двигателя - тези обороти, но това е за някакви 5 минути само) Дали му е дошло времето? Масло в антифриза? (след 2 смени се надявам, ако е останало нещо, да е нищожно количество) Или заради тесния отвор към разширителното казанче (след като го изпилих до 3 мм сега се напълни без проблем от средата до макса доста бързичко)? И мога ли и къде да проверя дали разликата в температурата на горния и долния маркуч е в граници??? (За да изключим дефект на термостата) Стана цял ферман... Извинявайте 😅
  8. 1 точка
    Модулира подаването на газ. Тушира резките движения на педала - там е големият разход.
  9. 1 точка
  10. 0 точки
    Габровец пише на сина си: "Мислехме да ти изпратим някой лев, ама вече залепихме плика..."
  11. 0 точки
    Знаете ли, какво правят гейовете когато падне сняг? "Нежен човек" - същото като снежен човек, но моркова е отзад!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...