Здравейте,
Четвърти тест с масло Mobil 1™ ESP 5W-30 (партида май 2022 France), че неусетно се извъртяха още над 1000 км
1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.;
2) Масло – Mobil 1™ ESP 5W-30
3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ;
4) Общ пробег на автомобила – 204277 км;
5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 2872 км;
6) Цикъл (извънградско/градско – 90/10;
7) Средна скорост n/a;
8) Сезон на експлоатация – от 25. 04. 2024;
9) Моточасове – n/a ;
10) Изразходвано гориво – LPG около 265 литра Gazprom (България),;
11) Kтм = (л.265 / 4.3 л.) ≈ 62 ;
12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 2-3 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура;
13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л;
14) Доливане на масло – не
15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (Office 1 Laser Copy Paper)
P.S. Гурутата да се изкажат, че почва да ме гони параноя, никакви замърсявания не събира засега...