Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.06.2024 in all areas

  1. 4 точки
    Дойде време и при мен да видя какво се случва. Климатика трябва да се пълни а прозореца си отказа като известно време си вървеше криво. Проблема в повдигача ( освен, че е на 100 години ) е, че втулката, която е от "цам", се разбива. Разбрах, че е цамова, като се опитах да направя заварка, първо с електрожен а после с телоподаващо. Понеже няма къде да търся стругар, трябваше да се направи нова втулка, която да позволява да се завари. Диаметъра на цамовата втулка на повдигача е 19мм а най-близко до това, по идея на комшията, взехме от кована панта за врата, която е 20мм. Малко шлайфане и беше готова новата втулка. Проблема при мен, беше и в бутона, който беше окислил доста Ето и крайният резултат
  2. 2 точки
    Чист, изправен и поддържан двигател, какви замърсявания очакваш да има? Карай нататък да видим след 5000 км как ще е.
  3. 2 точки
    Когато човек,с вратовръзка за 1000 евро,ти обяснява,че можеш да живееш с 300 лева,спонтанно ти иде да му затегнеш вратовръзката!
  4. 1 точка
    След основен ремонт при фена преди 5-6 години вече че станат маслото не го пипа. Сипвам само Yako
  5. 1 точка
    Здравейте, Четвърти тест с масло Mobil 1™ ESP 5W-30 (партида май 2022 France), че неусетно се извъртяха още над 1000 км 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Mobil 1™ ESP 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила – 204277 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 2872 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 90/10; 7) Средна скорост n/a; 8) Сезон на експлоатация – от 25. 04. 2024; 9) Моточасове – n/a ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 265 литра Gazprom (България),; 11) Kтм = (л.265 / 4.3 л.) ≈ 62 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 2-3 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (Office 1 Laser Copy Paper) P.S. Гурутата да се изкажат, че почва да ме гони параноя, никакви замърсявания не събира засега...
  6. 1 точка
    Да, много пясък е имала. Фабрично даже трябва да има една гняс вътре да пази от прахоляците.
  7. 1 точка
    Мойте 5 стотинки по темата, с 160к.с. 2015 1.6 i-Dtec съм: Последните дни при 38°C в Пловдив + работещ климатик (естествено) осезаемо има леко забавяне между подаване на газ и реакция на двигателя. Може би е същата "загуба" на мощност, която описва авторът на темата. Вярам, че е в следствие на горещините защото колата работи перфектно/по-пъргаво когато температурата не е 50+ над асфалта. Успех.
  8. 1 точка
    Съмнаваха ме тези песъчинки и прахоляк в буксата. По ладовина (пред още 1 чифт очи) откопчах, промих я и си щракна категорично. Стрелката се събуди и заработи нормално. Както казва 1 наш познат - познавач - Хондите са здрави коли, убива ги безхаберието на хората.
  9. 1 точка
    Изчисти му радиатора отпред или го смени с нов. Изчисти и питата под арматуното табло. Смени филтъра в купето. Провери дали въртят двете перки при пуснат климатик
  10. 1 точка
    С майсторите е проблем и се задълбочава поради некомпетентност и демографска криза. Купих Сивик 6 / хеч / D14A3 1998-ма на синковеца - харчеше 0,5л / 1000км 10W-40 Фена го направи да харчи 0.0л / 10000км 5W-30 . Колата е на 420000км. Карам 1 вехт Ледженд КВ1 2007-ма с 0W-30 и кюнците са чисти. Колата е на 353000км. Всичко зависи ... от всичко.
  11. 0 точки
    Някъде в Габрово: - Ето деца, тате ви купи по голям телевизор,както ви обещах! - Татеее, не ни лъжи, преместил си леглото по близо до телевизора...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...