Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.05.2024 in all areas
-
1 точкаНа двете места провери антифриза в радиатора до горе ли е на гърловината.. Първо провери както каза колегата релетата посочено от него и тук в коша на мотора по схемата 20A най -вдясно. Това и това
-
1 точкаКак няма да се справиш с релето. То се вади както се вадят бушоните. Ето диаграма. Би трябвало да е R3. Извади го и огледай контактите поне. Ако има друго такова в съседство може за проба само да ги размениш.
-
1 точкаЕдин мъж много обичал да лови риба. А жена му имала друго хоби – обожавала да чете. Една сутрин след дълги часове нощен риболов, мъжът се прибрал уморен вкъщи и решил да поспи. Жена му пък, решила да излезе на разходка с лодката, докато той спи. Гребала, докато се уморила, пуснала котва и решила да почете книга, докато отдъхва. Скоро след това се чул шум от моторна лодка, която спряла до нея. Инспектор се провикнал със строг глас: - Добро утро, госпожо! С какво се занимавате тук? - Чета – отвърнала жената – Не е ли очевидно? - Да, но сте на място, където е забранено да се лови риба! - Аз и не ловя. - Е, да, но имате всичко необходимо за това! Налага се да ви глобя! - Направите ли го, ще подам жалба срещу вас за изнасилване. – отговорила възмутено жената. - Но, аз дори не съм ви докоснал! - Да, обаче имате всичко необходимо за това! Поука : Не спорете с начетени жени!
-
1 точкаДатчик за перките е на термостата и той има температурани параметри в които работи,ако сложиш грешния или е сменян няма да работят перките коректно. Провери също първо дали е пълен радиатора до горе с антифриз,разширителния съд между мин и макс.
-
1 точкаМисля, че има и реле за вентилатора. В кутията за предпазители в двигателния отсек. Вероятно там е проблема.
-
1 точкаЗдравейте, Втори тест с масло Mobil 1™ ESP 5W-30 (партида май 2022 France) 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Mobil 1™ ESP 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила – 203107 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1702 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 80/20; 7) Средна скорост 51,5 км/ч ; 8) Сезон на експлоатация – от 25. 04. 2024; 9) Моточасове – 33 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 165 литра Gazprom (България),; 11) Kтм = (л.165 / 4.3 л.) ≈ 38 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 2-3 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (Office 1 Laser Copy Paper). Следваща проба след няколко хиляди км., магистрални.
-
1 точкаOEM № 90672-S5A-003 Оригинална от amayama.com - https://www.amayama.com/en/part/honda/90672s5a003 Китайска от алито - https://vi.aliexpress.com/item/4001111952795.html?spm=a2g0o.productlist.main.17.4102pVMmpVMmfm&algo_pvid=6a9593e6-7f12-4875-88e2-8352e2006aef&algo_exp_id=6a9593e6-7f12-4875-88e2-8352e2006aef-8&pdp_npi=4%40dis!EUR!2.26!0.70!!!2.39!0.74!%40210324bf17168296566268579e537a!10000014443184047!sea!BG!861652847!&curPageLogUid=9pg3pEFI254I&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A
-
1 точкаА знаете ле, че.... . Българският паспорт е в топ 15 на най-привлекателните в света за 2024 г. Българският паспорт е на тринадесето място в класацията на най-привлекателните паспорти в света, показва Henley Passport Index. Базирайки се на ексклузивни данни от най-голямата световна база данни с информация за пътуванията – Международната асоциация за въздушен транспорт (IATA), подкрепени от сериозни вътрешни проучвания, той класира всички 199 световни паспорта според броя на дестинациите, които притежателите им могат да посетят, без да се нуждаят от предварителна виза. Българските граждани имат безвизов достъп до 179 страни и запазват 13-ата позиция в класацията за втора поредна година. През 2024 г. България дели мястото си с Румъния и Хърватия. Япония загуби мястото си на върха на класацията за най-привлекателните паспорти в края на 2023 г. за първи път от пет години насам, като е изпреварена от Сингапур. С настъпването на 2024 г. обаче лидерството отново се промени. Сега общо шест държави си поделят първото място с безвизов достъп до рекорден брой дестинации. Водещи са четири европейски държави – Франция, Германия, Италия и Испания, които се присъединяват към Сингапур и Япония на топ позицията. Техните граждани могат да посещават безвизово 194 дестинации от общо 227 по света. Второто място е за Южна Корея, Финландия и Швеция с безвизово пътуване до 193 страни. Веднага след тях със 192 дестинации са Австрия, Дания, Ирландия и Нидерландия. В дъното на класацията все още стои Афганистан, който е на 104-то място с безвизово пътуване до едва 28 дестинации, непосредствено след Сирия и Ирак. Най-големият скок в историята на класацията правят ОАЕ. От 55-о място през 2014 г. те са добавили 106 безвизови дестинации към паспорта си и са се изкачили до 11-о място тази година с достъп до 183 страни. Ето кои са 15-те най-привлекателни паспорта в света, а пълната класация можете да разгледате тук. 1. Франция, Германия, Испания, Италия, Япония, Сингапур – 194 2. Южна Корея, Финландия, Швеция – 193 3. Австрия, Дания, Нидерландия, Ирландия – 192 4. Люксембург, Португалия, Обединено кралство, Норвегия, Белгия – 191 5. Гърция, Малта, Швейцария – 190 6. Чехия, Австралия, Нова Зеландия, Полша – 189 7. САЩ, Канада, Унгария – 188 8. Литва, Естония – 187 9. Латвия, Словакия, Словения – 186 10. Исландия – 185 11. ОАЕ – 183 12. Кипър, Лихтенщайн, Малайзия – 182 13. България, Румъния, Хърватия – 179 14. Княжество Монако – 178 15. Чили – 177
-
1 точкаХора, стига сте му задавали въпроси защо иска да е 300 коня. той добре каза - има хора с ауди а3 ги правят по 400 коня. Защо ги правят ? Ми защото искат. Пита човека дали имате информация и детайли за такъв процес и модификации, явно нямате информация, не го спирайте и не го разпитвайте излишни неща. Иначе Xzon37 - Honda Power Performance са едни момчета, които се намират в близост до езерото в Дружба в София, на мен са ми споменавали вариант за слагане на турбо, може би те разбират и ще ти дадат акъл за варианти, части, цени и т.н.
-
1 точкаКупих си Хондата преди близо година, но до преди седмица карах без пръскалки на чистачките. При купуването още знаех, че моторчето на предните чистачки не работи и поради грижи и задачи така и не стигнах до това да оправя тая работа (Бях чел някъде, че може просто да се бръкне и да се сложи маркучето за предните чистачки на помпичката за задните и така да се реши проблемът временно. Да, ама при едно посещение при майстор, той ми махна развалената помпа за предни чистачки и така останах с дупка в казанчето и без възможност да го напълня...) Да вметна, че липсата на пръскалки не е била сериозно застрашаваща сигурността, макар и да е било доста дискомфортно - ползвах една бутилка спрей пълна с чистачна течност и си пръсках през страничния прозорец. Та, сложиха ми липсващото моторче преди седмица. Китайско изпълнение, познат ми купи цял контейнер с двете моторчета, уж било на сметка, ама се оказа, че моторчето не е е чак толкова както трябва. Нищо де, стана - взех само моторчето, останалите неща стоят за резерва. Първо обаче майсторът извади доста голямо количество люспи от дъното на контейнера - през дупката за моторчето. Бяха се образували маса люспи от изсъхнала чистачна течност. Извади бая човекът с пинсета, останах доволен че се постара, сложи ми моторчето, наляхме там колкото е течността, няколко литра, и доволен почнах да си пръскам. Да, ама не. Няколко дена по-късно отказа дясната пръскалка и после и лявата... Та, какво се наложи да направя накратко по стъпки: Първо, освободих дюзите, не искаха да излязат от маркуча, ама все пак накрая стана. С отвертка се натиска от двете страни да се приберат крилцата които ги държат на място и става лесно. Първо извадих маркучите от разклонението, че по-лесно, и после вече като си ги занесох на мивката и ги измих хубаво и изтече всичката чернилка, успях да извадя самите дюзи. Накиснах ги в оцет и отидох до аптеката. Носех си маркучето, за да поискам спринцовка, която точно може да пасне на това маркуче - намериха ми някаква, която мисля се водеше сонда, към 50 60 мл. Тая спринцовка се оказа златна, свърших си цялата работа с нейна помощ. Цената й е към 60 ст. Влиза точно и плътно в маркучите на системата и можеш да дърпаш или да вкарваш налягане според както е необходимо и навсякъде, където намериш свръзка. Хванах дюзите една по една и с маркуче и спринцовката дърпах оцет през дюзата - дюзата потопена в оцета и дърпам със спринцовката - не можах да повярвам колко парцали излязоха от тая мини дюзичка. Продухах напред назад и двете дюзи първо с оцет, после обилно с вода, и тръгнах да промивам контейнера, че да не се повтори тая ситуация. Ей тоя контейнер ми разказа играта... Нищо че бяха извадени маса люспи от него, наложи се да нося от петия етаж бая кофи с вода, да ги сипвам в контейнера, да ги дръпам първо със спринцовката през маркуч да извадя едрите гадроии, после закачих на помпата да вади водата, пълних и вадих с помпата бая пъти поред. И все излизат парцали, първо едри, после по-ситни, после още по-ситни, ама все има... Търпение му е майката. И за да потрябва още повече търпение, задната пръскалка спря да пръска изведнъж... Взех подробните инструкции и разгледах подробно откъде минава маркучът за задната пръскалка - и тука се почва една приказка, едно нещо. Отворих пластмасовия праг на задната лява врата, после отпрах пластмасата на лявата стена на багажното отделение. Отзад на тавана се махат две пластмасови нитчета и се маха и плафона за светлината. Откачих задната дюза от накрайника, който е точно след нея, и започнах да пробвам къде е запушването. На задната лява врата на прага има една връзка на маркучите, която откачих - оказа се че от нея до казанчето няма запушване. От там до маркучът, който излиза отгоре към дюзата обаче, никаква проходимост. С голямата спринцовка натисках, дърпах бая време. Вкарвам малко вода, дърпам. Много пъти, викам белким нещо стане, щото излизаха по малко парцали. После от другия край вкарвам под налягане колкото може и дърпам. Бая време си играх, бутам и дърпам от единия край, после бутам и дърпам от другия край -- и по едно време взе че тръгна тъкмо бях се отчаял и щях да се отказвам. Интересно е, че тръгна само в посока към дюзата. Единственото място, което не отворих, беше задната отсечка успоредно на височината на стъклото на багажника, и направо си мисля, че там има някакъв клапан. Бая време се опитвах да видя дали няма да се прочисти и да тръгне и в двете посоки, но така и само в посока към дюзата си остана. За цялата тая работа имаше яко отпаряне на пластмаси - първо долу на левия заден праг, после лявата стена задна, болтове, високоговорителя в багажника, тавана... Добре че е ръководството за ремонт, там си има къде точно се държат пластмасите и какво има за развиване. В крайна сметка след бая, ама бая промивка, и двете предни дюзи сега пръскат доста силно, задната я оставих откачена преди последната свръзка - ако случайно забравя и я пусна, да не влиза в дюзата, а да си изтича навън. Това - с цел да се изчисти напълно казанчето преди да почна да ползвам задната пръскалка - защото колкото и кофи да му минах - все пак и до края докато ми писна и се отказах, излизаха още парцали. Та реших - ще пръскам само предните дюзи докато минат няколко месеца и казанчето е на сто процента чисто, и тогава ще закача и задната. Предните поне са с къса система и е много лесна за прочистване, както установих. Отне ми бая време цялата игра, но съм доволен. Както каза бащата на един приятел - колата трябва да я разчовъркаш, за да си я усетиш твоя... Напълно съм съгласен. Снимки:
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00