Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.04.2024 in all areas
-
2 точкиЗдравей! Възможно е просто да е активирана детската сигурност! задните врати имат едни малки лостчета Lock/ Unlock. Направено е за да,не могат децата да отварят вратите в движение или в неудобни ситуации.
-
2 точкиВинаги съм се чудил на хора, които смятат че работната температура на ДВГ е по ниска от външната и вземат втората под внимание при изборът си на масло. Това че в мануалите има графика с климата е меродавно за цифрота преди "W" а за тази след нея е подвеждащо, особено при нормален автомобил и спокойната му експлоатация. Модерен мотор проектиран за "тънко" масло си иска неговата "чорба", а "мазните гозби" не са за него.
-
2 точкиМда, доста хора сме се сблъсквали с "мудни" сонди. Не стига, че ще гори много, ама и технически преглед няма да мине колата. Само че бих препоръчал да се потърси второ мнение в друг сервиз, щото посочената цена ми идва твърде висока. Бърза проверка тук, показва цени, много различни от тези на вашия майстор. А в тази тема, може да попитате за цени, да намерите телефон и там да ви помогнат с цени за ОЕМ или алтернативни части. Разбира се, това го казвам без да съм запознат с колата и/или други обстоятелства, които може да водят до такова ценообразуване. За това и препоръчвам второ мнение. Може да се намери някой, да се пробва с чистене, както беше споменато по-горе.
-
2 точкиТерминът "мудни" означава че бавно влизат в работен режим. Това е защото имат ел. подгряване, което с годините спира да работи и загряването до необходимата за коректни данни температура става само от изгорелите газове, а това в градски кратки преходи е трудно. Но може да се свалят и премерят стойностите им, както и деликатно да се почистят от сажди - понякога помага.
-
2 точкиЕдин вълк се заселил наблизо до голямо стадо овце. Всеки ден той изяждал по една овца. Отначало нейните крясъци плашели другите овце, но с времето вълкът се спирал и говорел с всяка една поотделно: -Няма от какво да се страхуваш, защото аз убивам и ям само глупави овце, а ти си единственият ми умен и най-добър приятел в това стадо. След този разговор овцете седяли тихо и не тичали повече. И когато вълкът убивал следващата овца, всяка от останалите си мислела: -Е, уби още една глупава овца, но аз съм най-добрият приятел на вълка и няма от какво да се страхувам. Овцете били щастливи. На следващият ден вълкът просто се приближавал до поредната от тях и казвал: -О, най-добри ми приятелю, не сме говорили за глупави овце от дълго време...- И смъртта ѝ настъпвала моментално. Овцете нямали време да разберат нищо. Вълкът повдигнал самочувствието на всяка една, те спрели да се тревожат и спокойно пасели тревата, от което месото им ставало още по-вкусно. Повечето овце дори започнали да помагат на вълка - ако някоя твърде умна овца се досещала за истинското състояние на нещата, тогава друга овца, измежду най-добрите приятели на вълка, му разказала за странното поведение на подозиращата и на следващия ден вълкът изяждал точно нея. Всеки човек трябва да вярва по-малко на думите и да наблюдава повече действията. Ние чуваме това, което искаме да чуем и просто не обръщаме внимание на всичко останало. А трябва. Защото най-важното е да забележите навреме вълка в овча кожа! По делата им ще ги познаете! <интернет>
-
1 точкаКарай си колата с 0W20 щом до сега е била с такова. От Бултрако не ги слушай понятие си нямат приказват колкото да кажат нещо .....
-
1 точка
-
1 точкаМоже... Последната, която сменях на моя Акорд, се наложи да я резна с флекса, после игра гайковерта на 400 Nm. Та и работата за смяната си е гадничка по някога. Но за това и споменах второ мнение, по възможност с колата в сервиз, че тука може много да ги приказваме, ама реално друго да излезе.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАз само минавам да кажа, че две години след ремонта и 32 000 км, скоростната кутия е още жива и работи нормално. Не съм отварял никакви соленоиди от последния път споменат в поста. Не съм правил и никакви ремонти на автомобила, освен един - първият електрически. Спря да върти вентилатора на климатизацията в купето. Установих, че е изгоряла една термозащита на управлението на скоростите на вентилатора на купето. Само я замостих, защото не ми се даваха 250 лв за нова оригинална част и си тръгна пак управлението. Има ги в Aliexpress за 45 лв с доставка, ако на някой му трябва. Автомобила мина преди два месеца 400 000 км. Всичко му работи без проблеми и за сега нямам желание да се разделяме. Гледам, че много упостяха постовете по модела. Или са останали много малко или не се развалят?! [emoji848] Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаОказа се регулатор на вентилатора или нещо такова, майстора каза. Една джаджа с радиоторче за охлаждане, каза че по принцип е слабо място на доста коли. 40-50лв е , оригиналното е майка си и баща си.
-
1 точкаЛинк: https://ato24.de/en/castrol-edge-5w-30-ll.html Вид и количество: CASTROL EDGE 5W-30 LL 5x1L Стойност на поръчката: (5*11.99)*2.15 = 128.9 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път)
-
1 точкаЗдравейте колеги, аз карам с два комплекта джанти оригинални за акорд, зима и лято с едни и същи размери на гумите 225/50/17 и не съм закъсвал на Боровец и Пампорово зимата, така, че дали 16 цола или 17 цола за зимата, за мен няма значение, по важното е да си отговарят на параметрите и джантите и гумите. Предпочитам да не експериментирам, а залагам на производителя за джантите, относно гумите си е Ваш избор, който също е много важен.
-
1 точкаНе знам дали има вибрация защото не съм вдигал толкова. Като ходих до София вдигнах 154/5 км ама вибрации нямаше.
-
1 точкаДа си караш колата със същото до сега ,а тези от Бултрако ,въобще не ги слушай.
-
1 точкаКогато имах проблем с една от ламбда сондите, SH-AWD ми светеше постоянно докато не я смених. През това време тази кола беше "ужасна за каране", само на предно, тръгване с повече газ и веднага почват да свирят предните гуми и тн. Иска си го 4х4 и това е. По-добре ускорява, по-добре се кара, по-добре се държи на пътя, цялото усещане е съвсем друго.
-
1 точкаЗначи: 1. Това не е ремонт, приеми го като профилактика за превенция на ремонт; 2. Японецът е написал в сервизното ръководство да се проверяват (и регулират при нужда) хлабините на всеки 40K, без да го интересува дали тази кола отива в България/Италия и й се слага газ; 3. Дори и ти можеш да си направиш реглажа сам ако имаш инструменти и луфтомер. За да уцелиш средата на препоръчаните хлабини препоръчвам луфтомер в ИНЧОВЕ, не в милиметри; 4. След слагане на газ е препоръчителен реглажа на по-малко км от препоръчаните в ръководството; 5. За признаците е малко спорно. Играещи обороти на празен ход, загуба на мощност и т.н. Единственото, което съм чувал е да се видят стойностите на MAP-а при диагностика на празен ход и загрял двигател. Ако са натегнати би трябвало налягането в колектора да се вдигне. Нека някой, който е наясно с тази точка да каже как точно е.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00