Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.04.2024 in all areas

  1. 1 точка
    След близо 10-годишна пауза в мърчандайза, направихме нови клубни поставки за номера: Подложките са изработени от полистирол и разполагат с държачи на регистрационния номер от двете страни. Печатът е комбинация между ситопечат в двата края, и дигитален печат в средата, за да може да се визуализира преливащия ефект между бялото и черното. Дизайнът им е максимално изчистен откъм цветове и оформление, за да се вписват върху какъвто и да било цвят кола. Цена за комплект от 2 (две) подложки: 12лв. Засега подложките могат да се взимат от: @Ronin7 с получаване на обща поръчка за масло; Бургас (ж.к. Изгрев) при колегата @Martin_Panaiotov (вече няма); Сервиза на Венелин в Стара Загора; Мен лично за София и Стара Загора след контакт на ЛС или скайп "златозатор" (на латиница). Търсим колеги от страната, които са склонни да вземат няколко комплекта, които да предлагат в своя град и да имат възможността да се запознаят с други местни хондаджии. От фенове за фенове. Дано ви харесват!
  2. 1 точка
    С из куството е сложно, но: Ако се чудиш дали виждаш каквото виждаш, значи е Дали. И още един велик: Ако едни обекти аморфно преливат в други, или са логични, но невъзможни, значи е Ешер.
  3. 1 точка
    Ако няма дневни светлини се кара на къси - задължително. За габарити и халогените за мъгла глобяват. Разумно е ДРЛ на % в дългите. Всички Хонди с двусексионни фарове палят късите при "светлинен клаксон" денем. Но има лечение чрез преправяне. Имаше тема за Акорд 7.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Здравейте, както бе установено при отрицателни температури подгрева на огледалата се включва автоматично за 3- 4 минути и от тук идва бързата амортизация на огледалата. Продават се нови стъкла. Поздрави
  6. 1 точка
    Мисля, че някой стражар може да се заяде, защото не е законно да караш на габарит и халогени..., май в закона беше записано- само на къси! (без габарити, дълги)
  7. 1 точка
    Въведение в света на изобразителното изкуство ... Основни знания: - ако виси, значи е картина. - ако може да се заобиколи, значи е скулптура. 1. Ако на картината има тъмен тон и измъчени лица - това е Тициан. 2. Ако на картината има обилно количество тлъстини и целулит, дори при мъжете - не се съмнявай - това е Рубенс. 3. Ако на картината мъжете изглеждат като къдрави жени с кравешки поглед - това е Караваджо. Жени е рисувал само няколко пъти. 4. Ако на картината има множество малки човечета - Питер Брьогел Стари. 5. Много малки хора + малки непонятни тайни - Йеронимус Бош. 6. Ако на картината може просто да се добавят няколко дебелички амурчета или агънца (или те вече са там), без да се наруши композицията - това може да са: а) Буше б) Вато 7. Красиво, всички са голи и телата им са като на културисти след баня - Микеланджело 8. Видиш ли балерина - говориш за Дега. Говориш ли за Дега - виждаш балерина. 9. Контрастно, рязко и всички имат мъртвешки брадати лица - Ел Греко. 10. Ако всички, даже лелите, приличат на Путин - това е Ван Дайк. 11. Моне - петна. 12. Мане - хора. 13. Когато видиш глупости на търкалета - вероятно е Пикасо 14. Търкалета и квадрати – вероятно Кандински. Това е! Кратко, точно и изчерпателно!
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    То това е за темата "Интересни факти", но ще го побиликувам тук ... за всеки случай: Ако майката е със силикон, то и дъщерята ще е с малки сиси!
  10. 1 точка
    Airbus 380 пътува през Атлантическия океан. Лети последователно с 800 км/ч на 30000 фута, когато изведнъж се появява Eurofighter с Tempo Mach 2. Пилотът на изтребителя забавя темпото, лети редом с Airbus и поздравява пилота на пътническия самолет по радиото: „Еърбус, скучен полет нали? Сега вижте тук! " Той търкаля самолета си по гръб, ускорява, пробива звуковата бариера, издига се бързо до главозамайваща височина и след това се спуска почти до морското равнище в спиращо дъха гмуркане. Той се завърта назад до Еърбъса и пита: - Е, как беше? " Пилотът на Еърбъс отговаря: "Много впечатляващо, но гледайте това! " Пилотът на самолета гледа Airbus, но нищо не се случва. Продължава да лети направо, със същата скорост. След 15 минути пилотът на Еърбъс излъчва: "Е, как беше това? Объркан, пилотът на самолета пита: "Какво направи? " Пилотът на AirBus се смее и казва: "Станах, разтегнах краката си, отидох до задната част на самолета, за да използвам тоалетната, след което получих чаша кафе и шоколадов сладкиш. " Когато си млад, скоростта и адреналина изглеждат страхотни. Но с напредването на възрастта и помъдряването научаваш, че комфорта и спокойствието са по-важни.
  11. 1 точка
    Чеестито колега, със здраве да си го караш. Как е новият Hornet ,аз на времето пробвах предишния и ми хареса като поведение, може би естетиката ми попречи малко.
  12. 1 точка
    Благодара ви, колеги! @CCord, да си говорят колкото искат, ич не ме интересуват! Аз няма да им се бъркам в диалога, освен това, че ще пресека на модула в купето достъпа до информация, че съм задействал светлинния клаксон. Другият пък няма да знае, че дългите светят и така - чиста работа. Мисля направо да ги заобиколя - захранвам си едно реленце от акумулатора, режа кабела, по който от лоста се подава маса на дългите при светлинен клаксон и тази маса я подавам към новото реленце. За това ще ми служи новото кабелче, което ще пробия. Така модулите излизат от играта и все едно никога не присветвам с дългите. Самите дълги - захранвам ги през веригата на релето директно на изходящите кабели от кутията. По веригата ще добавя и бушон 15-20 А, защото ще заобиколя оригиналните (поне единия) и да не остава без бушон. Това е принципно, но при мен не знам дали казах, ще правя малко по-сложна платка, а не само за дългите, за да захраня през нея и дневните евентуално чак след запалване, ще добавя и 2-3-5 контролни светодиода, абе ще си стане цял нов модул почти, в една малка кутийка там някъде. Сега малко кабели стърчат навсякъде, че каквото и да правя - уж времнно, за проба, и така с години... Ето така: Ето я глупавата кутия, погледнато отдолу. Ляво на снимката е откъм левия калник. На трите пина, оградени в оранжево, излизат дългите. От трите - левия и средния пин са свързани заедно и по тях излиза към единия фар (май бяха за десния дълъг), а десния пин е за левия дълъг. Не е трудна за сваляне, по инструкциите на @CCord, гледа се внимателно и се разединяват щипки, куплунзи... Откъм двигателя само се демонтират двата захранващи кабела, чийто болтове се развиват с вложка 8 мм. Ако някой ги развива - задължително с вложка или гаечен ключ, а не с кръстата отвертка! Много здраво са стегнати. Обаче като е свалена - наистина ми се видя невъзможно за отваряне, без да се разкърти. Не съм и опитвал повече. Горе вдясно на снимката, бялата букса с 3 пина - ELD-модула. Някой ден и той ще мине под ножа. Аз съм си олд-скул, предпочитам алтернатора да вади 14.0 постоянно. @Ivan_Ch перфектен е клипът, благодаря ти за отделеното време! --------- Всъщност някой има ли интерес от тая интервенция да я направи също, или май само се занимавам с щуротии?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...