Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.04.2024 in all areas
-
2 точкиАмии, понеже изтървах 2-та дена пролет, чак сега минавам на летните гуми и по-големият "калибър". 17" vs 18"
-
1 точкаЕми това е колеги. Тъжната новина е че се разделих със стария си верен другар (сребристия "шестак"). Служи ми вярно и ме радва над 11 години, но животът си тече. За този период освен консумативите, английските болежки и няколко дребни щети не съм имал сериозни проблеми, та ако някой се колебае за този модел, просто да търси читав и да не му мисли много. Колцата е чудесна за семеен автомобил и в достатъчна степен носи основополагащите за марката гени. В някои отношения дори е по-добра от следващата генерация: вози по-комфортно, в купето е по-тихо при нормални извънградски скорости и връзката човек машина е на по-високо (за мен) ниво, тъй като газта е механична, а воланът доста по-твърд и информативен. Поддържането и в добра форма бе достойно оценено от новия и собственик и съм сигурен че ако продължи да я стопанисва подобаващо, ще и се радва (и тя на него) още толкова години, тъй като за тези 138 месеца в мои ръце не усетих промени в кондицията и. За новата си мечтаех от поне година. Изчел съм всичко споделено тук (за което благодаря на всинца ви) и изборът ми е съвсем целенасочен. Колцата е с всички екстри (без навигация и активен круиз контрол), естествено е автомат, а ДВГ-то е ясно от снимката. За сега пробегът ми с нея е под 1000км, но имам чувството че се "знаем отдавна", тъй като ми "пасна" достатъчно добре. С изключение на гореспоменатите субективни недостатъци спрямо предния модел всичко и е ПО-ДОБРО и се надявам да ми служи вярно и безметежно. Колебанията ми дали 7-ма или направо 8-ма ген. ги реши рулетката, макар че определено последния модел в топ нивото си е далеч по красив като интериор. Останалото обаче реално не ми бе нужно, а в някои аспекти дори бе недостатъчно и за това се спрях на "седмицата", но фейслифт. Явно и господ бе решил че е време за смяна, тъй като появата на тоя екземпляр, закупуването му, регистрацията и продажбата на старата ми отне десетина дена. Външно е достатъчно добре (с изключение на дразнещо надраните десни джанти), вътре беше мърлява, но технически е добре (Швейцарка е) и си има 2 години гаранция на ск. кутия и ДВГ-то от Апостолов. За сега разходът и не е стряскащ - 8 л на 100 по метода "пълно-пълно" при нормално шофиране 90 -130 и редки радващи сърцето експерименти. По борд компютър на равно с 90км/ч. моторът работи на 2000об/мин и моментният разход е 6л, което като начална стойност е добре, щото по-бавно не мога да карам извънградско. При 130км/ ч. дебитомера вече е на 8-9 , а при рязко ускорение направо шибва 30-така, но тея коне "жадуват разпасване" Над 200 не съм вдигал -нямаше мегдан,в завоите стои като по релси, но тепърва ще търся граничните и режими. Неминуемо ще се появят и питанки, за които ще съм благодарен на отзовалите се.
-
1 точкаСпоред мен за цена на автомобил се преговаря както и при всеки друг пазарлък: най-накрая. Преди това е необходимо да сме отишли на оглед и да сме показали сериозни намерения, за да не изглежда, че само губим времето на продавача. По този начин той вече е захапал стръвта на успешната сделка и е по-склонен да отстъпи, за да финализира нещата. Разбира се, исканата остъпка трябва да е разумна спрямо обявената първоначална цена, независимо какво ние си мислим, че струва колата. Купувачът обикновено е в неизгодна позиция и по правило има интерес да инвестира повече време. А за да не си губя времето аз като купувач, се насочвам само към много, много подбрани оферти. Обяви от случайни търговци не гледам. Неграмотни обяви затварям. "Изгодни" сделки игнорирам. Нов внос от частни лица пропускам - с малки изключения. Е, за щастие не ми се налага често да купувам таралясници, а и си ги държа и карам по 5-10 години, че и повече.
-
1 точкаКупих си аз легенда 2007г купена и карана в БГ аз съм и втори собственик Цената беше 15500лв реални 214 000км със сервизна история до днес съм на +3000 лв за части не говоря за труд сам си я правя Ангренажен комплект оригинал Хонда + Пистов ремък 890лв Два лагера за ролките на пистовия ремък х12лв Газов компютър +инсталация 600лв (колата си имаше газово ама не работеше ) Тампон мотор най евтиния (Афтър маркет ) 180лв Масло автомат 9л АТФ сменях го 3 пъти докато промия хубаво кутията 😂😁48лв литъра (оригинално Хонда) Отделно още масло разадка,диференциал Ланда сонда оригинална е 740лв 😱 взех си втора употреба 100лв ама от третия път уцелих работеща 🤣🤣 ( да казвам ли че са 4бр сонди) 😁🤣🤪 Чистачки оригинални 158лв двете Остана още 2 тампона на мотора Заден ляв амортисьор Преден лагер главина 385лв поръчан чакам го 😁 че малко се чакат частите😂😂 Идеята за това което ти написах е хубаво да си отваряш очите и вземи човек който разбира от модел да може да и открие забележките и евентуално да се намаля от цената не вярвам да си намериш перфектната кола която да няма забележки но поне да е на цена Колата е страхотна обслужването на мотора е елементарно да не ти казвам че за 3 часа се сменя ангренажа....
-
1 точка@kanadeca75 Аз като човек занимаващ се професионално с хладилна и климатична техника, бих те посъветвал да не се занимаваш с такъв тип препарати, защото вредата от тях е по-голяма от ползата им. Тези добавки работят на принципа при който, като реагират с кислорода във въздуха, се образуват твърди кристали, които я запушат дупката, я не. Като страничен ефект от използването им е, че тези кристали тръгват по системата и много често запушват дроселиращите елементи. А още по-лошо е когато се предозират, в такива случаи почти винаги се стига до повреда на компресора. Сам си представи колко ще ти струва тогава ремонта. Бих ти препоръчал да си намериш читав майстор на автоклиматици, който си разбира от работата. Да надуе системата с азот, да намери теча/течовете и да ги отстрани. След което системата трябва да остане под налягане още известно време (колкото по-дълго, толкова по-добре) и да се уверите, че налягането не спада. Едва след това системата задължително се вакуумира и зарежда с необходимото количество фреон.
-
1 точкаТочно това е и проблема, тези моторчета нямат никакво натоварване и се използват много рядко и нямат абсолютно никакво износване, спича се от не работа за това една хубава промивка и намазване с подходящата смазка и е като ново. Съветвам колегите да не купуват защото няма никакъв смисъл, жалко, че не направих няколко снимки разглобено.
-
1 точка1.RAVENOL DXG 5W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 245330км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 100км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 50 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 01.04.24 8.Мото часове около .... 9.Изразходвано гориво 14 л.газ и 2л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "Blueprint" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло -Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30 Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия.
-
1 точка
-
1 точкаИмам Jazz хибрид. Но е 2021г - Crosstar e-HEV без скоростна кутия. Страхотна кола. За по-старите нищо не мога да кажа.
-
1 точкаСупер, благодаря Поръчах някакъв бокс, уж модел 2024г. с нов чип, от ZTUZAUTO в Алиекспрес. В момента тече някаква годишнина на сайта и има доста намаления - на мен ми излезе 340лв. (с около 120 надолу от нормалната цена).
-
1 точкаЛепилото, което използвах е такова. С него си лепих тавана на другата кола. Може да се ползва каквото имате под ръка ЕЛАСТИЧНО лепило. Не използвайте секундни или минутни лепила. Те ще се начупят много бързо. Добре е лепилото да издържа на по-висока температура, знаете че през лятото в колата става доста горещо. Ако сте решили да се захванете с тази процедура, препоръчвам да свалите и огледате всички говорители, не само тези, които чувате че дрънчат. При мен и 4-те бяха разлепени, само един от тях дрънчеше. Другите 2 ( в предните врати ) се оказа че са некадърно сменени със някакъв двулентов кенууд, завит с винтове за дърво в ламарината. След ремонта на говорителите ( и макар че в момента съм с 4, а не със 6) звука в колата става съвсем друг. До буфера се стига доста по-трудно, затова него го оставих за по-нататък.
-
1 точкаЗдравейте, От скоро съм собственик на Акорд 2.4 АТ 2009. Колата е оборудвана с Premium Audio System. Няма нужда да казвам, че звука беше много далеч от премиум. От някои говорители се чуваше дрънчене, като цяло звука беше ужасен. Четох теми за смяна на говорителите с афтермаркет, но никой не беше посочил конкренти говорители, от които да е доволен. Освен това в моята кола има 10 говорителя, 6 еднакви ( 4 във вратите и 2 в кората отзад ), което си прави вече сума ако трябва да се сменят всички. Разбрах, че колега от форума ги ремонтира успешно и реших, че и аз бих могъл да се справя. Изгледах няколко клипа в youtube и започнах. Тъй като колата си я ползвам ежедневно прецених, че най лесната за мен процедура ще бъде да сваля 2-та говорителя от задната кора. След като ги ремонтирам ще ги сложа във задните врати. Извадените от задните врати след ремонта в предните. И накрая говорителите от предните след като са ремонтирани ще отидат в задната кора. Говорителите от задната кора се свалят за няколко минути. Трябват ви две по-широки отвертки (или подобни) и едно малко гидоре с 8-ца или тръбно ключе. Може и къса кръстата отвертка. Капачките на говорителите се надигат от страната на облегалките. Там са на щипки, които се разкопчават, повдига се предния край нагоре и се изваждат. В задния си край имат палци. Говорителя е захванат с един болт. След като го развиете, повдигате леко говорителя и го издърпвате по посока на болта (корпуса може да е залепнал към основата, използвайте внимателно отвертката за да го отлепите). Откачате буксата на говорителя през багажника и сте готови. Ето и причината за лошия звук: Не е ясно каква е причината за такова частично разлепване, на някои говорители го имаше на 2 или 3 места. Сякаш лепилото се е разпънало, а после не се е свило обратно. Тъй като гофрите (гънките) са гумени, няма нищо скъсано. Само са деформирани и съответно говорителя е разцентрован. Започваме ремонта. За да разлепим гънката от корпуса използваме най обикновен лакочистител. Накапваме лакочистител и след като малко попие, внимателно започваме отлепянето. Използвайте нещо пластмасово и не много остро за да не скъсате гънката. Ако не се отлепва, накапете пак, изчакайте минута-две и опитайте пак. Повтаряте процедурата докато гънката се разлепи от корпуса. Следва почистване на остатъците от лепило по корпуса и по гънката. Трябва добре да почистите и двете повърхности, така че когато се залепват отново да няма нещо, което да надига или деформира гънката. Почистете добре целия говорител и работното място, така че да няма опасност боклук да попадне вътре в говорителя по-късно, когато свалите капачката. с Следваща стъпка е разлепването на капачката. Процедурата е същата, капвате малко ацетон и започвате внимателно да отстранявате лепилото, докато успеете да пъхнете нещо (например малък скалпел) и да разлепите капачката. ВНИМАВАЙТЕ да не падат боклуци вътре в намотката при отстраняването на капачката. Ако е необходимо допълнително почистване на лепилото където е била капачката, може да запушите отвора временно с парцалче. Ако сте успели да разлепите гънката и капачката без да повредите нещо, значи сте минали най-трудната част. Следва центровката. За целта са ви необходими 3-4 пластинки с дебелина повече от 0.5мм. Аз изрязах пластинки от кръгла кутийка за клечки за уши. Може да се използва по-твърд картон или някакъв вид пластмаса. Пластинките трябва да влизат плътно в процепа между магнита и намотката, като при натискане надолу, конуса да остава фиксиран там и да не се повдига нагоре сам. Синьото шешенце на снимката предотвратява огъването на пластинките навътре, така конуса остава във фиксирано долно положение. Периферията на гънката е легнала по корпуса така че да опира в нея сякаш е залепена. След като фиксирате мембраната в долно положение, започвате лепенето. Нанасяте лепилото по периферията, между гънката и корпуса. Когато лепилото започне да изсъхва, започвате да притискате отгоре, обикаляйки цялата периферия, като леко натискате периферията на гънката навън (за да се изпъне съвсем леко). По участъците, където преди е имало деформация внимавайте гънката да не остане надигната. Внимавайте при тази операция мембраната да не се вдигне нагоре. Оставяте да изсъхне 12 часа. След като вече лепилото е изсъхнало, отстранявате пластинките. Може да направите проба за движението на мембраната, натискайки симетрично с пръсти. При това движение не трябва да се усеща стържене на намотката в магнита. Друг вариант за тест е да закачите говорителя в колата и да го чуете. Ако всичко е наред, може да залепвате капачката на мястото и. Използвайте МИНИМАЛНО количество лепило при лепене на капачката.
-
1 точкаЕех и аз бих искал да имам и други, ама ... не се продава. Само го стопанисвах, докато се реновираше. Боже, тва вървеше "за страх" (а беше с малкия мотор) и отскачаше от асфалта, като топка. Радвам се че повозих синковеца с него - да знае кво е култов автомобил.
-
0 точки
-
0 точкиВсички ония, които си мислят, че да те събудят със сФирка е нещо страхотно, никога не са живяли близо до ЖП гара.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00