Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.04.2024 in all areas

  1. 4 точки
    Да отбележа че халогените и вечер не се ползват, тяхното предназначение е да помагат САМО при силно намалена видимост, като гъста мъгла, силен снеговалеж или силен дъжд. При нормална пътна обстановка е забранено използването им както през деня така и през нощта. Халогенът не е ...... ХАЛОГЕН, той се нарича фар за мъгла и е със същото предназначение като задния фар за мъгла. Писна ми от включени халогени срещу мен в ясна и хубава вечер, няма да се свършат малоумниците които си мислят че халогените им осветяват по-добре пътя и компенсират кирливите им фарове. И малко по темата, каквито и крушки да сложиш ще имаш проблем с катаджиите ако ти светят фаровете за мъгла, ако дългите ти са с халогенни лампи можеш да ползваш DRL модул и да ги направиш дневни с намален интензитет на 25 или 30%.
  2. 3 точки
    Здравейте, На 1-ви април колата ми реши да се пошегува малко с мен. Реших да споделя с вас тази неприятна шегичка. Излизайки от работа, реших че ще използвам Комфорт функцията и ще отворя отдалече стъклата и шибедаха, докато вървя към колата. Натиснах дистанционното за отключване, видях мигането на мигачите, натиснах втори път и задържах няколко секунди. Стигайки до колата обаче се разочаровах. Нищо не беше се отворило. Качих се и отворих люка докрай. Потеглих и след 5 минутно пътуване спрях до един магазин. Люка отказа да реагира на натискане на копчето на тавана. Оставих го отворен за момента. След като се прибрах, започнах да правя нови опити да го затворя. С копчето на тавана, с дистанционното, с ключ в шофьорската врата... никаква реакция. Междувременно стъклата се вдигаха както си трябва. Предпазителя за шибидаха се оказа здрав. N 20 в купето от страната на шофьора. Нов неприятен момент настъпи, когато видях, че нямам сервизен отвор за ръчно затваряне на шибидаха (в сервизния комплект също нямам ключе). Тъй като нямам гараж, започнах да търся начин да стигна до моторчето. Свалих задния плафон, от там може да се види механизма, но не и да се стигне до него. Свалих двете задни дръжки на тавана. Свалят се като дръжката се отвори, от двете страни има едни капачета, те служат и като скобички. Вадят се с отвертка, след което металните пластинки вътре трябва да се съберат и дръжката излиза без усилие. След като се свалят дръжите, кората на тавана може да се издърпа надолу от страната на люка, също и от задния край. После през провисналата кора може да се бръкне от страната на люка и да се стигне до моторчето. Не е много удобно, но е достатъчно за да се стигне до механизма за да се затвори люка. За целта ще ви трябва шестограм 4-ка. Механизма се върти трудничко, ако шестограмчето е късичко. Може да се ползва и някое малко гидоре. В началото помислих, че моторчето и механизма са едно цяло и се отказах да се опитвам да го свалям. Затворих люка частично с шестограма. Опитах с копчето, започна да се движи напред но, остана леко повдигнат нагоре. Натиснах копчето за отваряне на люка и той отново се отвори и остана там. Затворих го малко ръчно и пак проба. При натискане на бутона за повдигане, вместо да се вдигне нагоре, люка се отвори нацяло и пак остана там. Нямах повече време, затворих го ръчно и се прибрах. Последва четене в интернет и търсене на възможна причина. Модула за управление (намира се на самото моторче) съдържа 2 релета, датчк на Хол и ECU. На следващия ден, когато вече бях пред нас реших да пробвам отново да го задвижа с копчето. Люка се задвижи и в двете посоки, но не спираше на точната позиция при затворено положение, нито при повдигнато положение. Намерих процедура за ресетване на модула, и след като го ресетнах всичко се оправи. Процедурата е следната: 1. Close driver’s door, leave it closed during the whole procedure. Затворете шофьорската врата, оставете я затворена през цялата процедура. 2. Turn ignition to LOCK (0). Завъртете ключа за запалването на LOCK (0). 3. Press and hold the tilt switch, and turn ignition to ON (II). Натиснете и задръжте превключвателя за повдигане на люка и завъртете ключа за запалване на (II). 4. Release the tilt switch, and turn ignition to LOCK (0). Освободете бутона за повдигане на люка и завъртете запалването на LOCK (0). 5. Repeat steps 3 and 4 four times. Повторете стъпки 3 и 4 ЧЕТИРИ ПЪТИ. 6. Check if the AUTO OPEN and AUTO CLOSE function still work. If they still work, the AUTO functions have not been cleared, go back to step 1. If AUTO functions have been cleared, go to step 7. Проверете дали функциите AUTO OPEN и AUTO CLOSE все още работят (става дума за автоматичното отваряне и затваряне докрай през копчето на тавана). Ако все още работят, функциите AUTO не са изчистени, върнете се към стъпка 1. Ако функциите AUTO са изчистени, преминете към стъпка 7. 7. Press and hold the moonroof open switch for at least 3 additional seconds after the moonroof is fully opened. Натиснете и задръжте превключвателя за отворен люк за поне 3 допълнителни секунди, след като люкът е напълно отворен. 8. Press and hold the moonroof close switch for at least 3 additional seconds after the moonrood is fully closed (tilted). Натиснете и задръжте превключвателя за затваряне на люка за поне 3 допълнителни секунди, след като люкът е напълно затворен (наклонен). 9. Confirm that the moonroof control unit is reset by using the moonroof AUTO OPEN and AUTO CLOSE function. Проверете нулирането на блока за управление, като използвате функцията АВТОМАТИЧНО ОТВАРЯНЕ и АВТОМАТИЧНО ЗАТВАРЯНЕ на люка. В случай на нужда, моторчето заедно с модула може да се свали. Държи се на три болта, а оста на редуктора е зацепена с едно зъбно колело. Прилагам малко снимки от интренет: Това е целия механизъм. Ето и снимки на моторчето от двете страни. На първата снимка се вижда къде е шестограма, с който може да се задвижва ръчно.
  3. 2 точки
    Странно. Какви екземпляри сте карали ? Или само сте чули че еди кой си е казал че еди кое си не става. Аз не съм от спокойните шофьори и не съм забелязал да имам проблеми. Музика не слушам и преди това 30 години само ръчки съм карал. Нищо и няма на CVT кутията пробвай ще ти хареса. И с ръчка да си състезател няма да станеш ....
  4. 1 точка
    Здравей, Поръчвам следните неща- линк https://ato24.de/en/volvo-coolant-premixed.html Volvo Coolant Premixed 4л -2 х4 литра линк https://ato24.de/en/volvo-automatic-transmission-oil-v70.html Volvo Automatic Transmission Oil V70 1х4 литра Стойност на поръчката/2х19.55 + 1х54.95/ х2.15 = 94.05 х 2.15 = 202,20 лева Начин на плащане: - Чрез наложен платеж - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД
  5. 1 точка
    Добавям RAVENOL SPERRDIFFERENTIAL-HYPOID-GETRIEBEOEL LS 90 1л по 10,95евро по 2,15 23,60лв RAVENOL ТРАНСФЕРНА ТЕЧНОСТ DTF-1 1л по 20,95евро по 2,15 45лв FUCHS TITAN SINTOPOID LS SAE 75W-90 1 L по14,19евро по 2,15 30,51лв Общо цялата ми поръчка 202лв.
  6. 1 точка
    Поръчка с номер 5043 (преведени 120лв вкл. 10% отстъпка)
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    От личен опит, 10 години каране и 100х километра, мога да кажа само добро за D14А2. @VIKs , имайте предвид, че това са коли на по четвърт век. Колкото и хубави да бяха, това е достатъчно време да се съсипят. По-скоро бих гледал състояние, отколкото конкретен двигател - всичките са си на ниво.
  9. 1 точка
    И аз минавам за по-скоро агресивен водач, но за сега според препоръките, гледам само от спряло положение да не я мачкам. Иначе при "кик даун" реагира почти като планетарен автомат. Доволен съм.
  10. 1 точка
    1.5 е мотора. С около литър гори по-малко от другите и върви добре в ниските обороти. Иначе, на принципа на мечо Пух- колкото повече, толкова повече.
  11. 1 точка
    Освен, ако колата няма да се купува без оглед (както преди съм купувал коли от Германия), пазаренето за цената, без да си видял колата са абсолютни приказки на вятъра. Като купуваш кола от Северна Америка и правиш обратното на пазарене (наддаване) трябва да си отваряш очите на четири, защото колкото и да си гледал, винаги има още нещо (и/или по пътя се случва нещо) и после пиеш студена вода. Колата вече е твоя с всичките ѝ недостатъци и трябва да отговаряш пред клиента за тях, все едно ти си ги причинил. Тук масово има хора, където си мислят, че клиентът е цар. Може да се пазари, може да тества колата, може да иска да я кара на сервиз, може да иска всичко! Истината за мен е, че продавачът е в правото си да откаже някои от тези неща, или цялата сделка, щом не го устройва и е преценил, че може да търси сделка с друг по-малко изискващ клиент. Може да е преценил, че този клиент, колкото и да я гледа, колкото и време да му отнеме, пак няма да я вземе. А дали ще му остане колата за продан и на колко ще я пусне, си е лично негов проблем. Бил съм и от двете страни и знам, че освен продавачите, клиентите също могат да бъдат изключително напрягащи. "Аз му отивам на крака с парите си"... Продавачът не ти "взима" всичките пари. Взима някаква част за печалба. Останалото е било по покупката и евентуално ремонта на колата. Срещу горницата си е рискувал, занимавал се е с транспорт, плащане, разправял се е с майстори, търпял е клиенти. Ако толкова искате - прескачайте ги и взимайте директно от чужбина
  12. 1 точка
    Нови полуоски има. Но цената е ..... Виж от Amayama или някоя автоморга ако намериш. Също и в Балканпартс. Колата го заслужава че дори и за нова към 1400 да се бръкнеш. Прекрасна кола, винаги ще я помня и ще съжалявам че я продадох! Тампона, да, създава проблеми и точно там се скъса и на моята. Но това е кола на години, трябва да се избягва да се кара във влажно време
  13. 1 точка
    Вземай автомат , особено за София е голямо удобство. Но за мотора гледай да е 1.5 или 2 хил .кубика .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...