Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.02.2024 in all areas

  1. 2 точки
    След дълги години на мислене, четене и чудене най-накрая и аз успях да се справя с разкрачената и увиснала задница на Акорда а също така и с прекомерното износвзне на задните гуми от вътрешната им страна. При това смело смея да твърдя, по най-добрия начин, а именно чрез подмяна на пружините. Ще кажете какво толкова, всеки ден някой сменя пружини, да така е, но важното в случая е какви пружини се монтират на колата. На задното окачване на Акорда аз монтирах предни пружини за Лада, идеята не е моя, взаимствах я от руските форуми и фейсбук групата на Хонда Акорд България. Резултата надхвърли очакванията ми, освен, че задницата се вдигна с 3 сантиметра и стенда за геометрия на ходовата част показа, че всички наклони са в нормите без да съм правил нещо друго по окачването. Това което най-малко съм очаквал е, че колата стана доста по-стабилна отколкото беше без да намирам някава разлика в комфорта на возене. Сега возията е някакси по-стегната, без да се клати като лодка, но и не я намирам за по-твърда от преди. Особено при високи скорости колата я усещам доста по-стабилна. А ето и нагледно какво се получи:
  2. 2 точки
    Ред на подреждане на Лан кабел в конектора.
  3. 1 точка
    Поръчах онзи ден GOODYEAR VECTOR-4S G3 XL FP 225/50 R17 98W от Маргел (306 лв/бр). Сложих ги днес и заспаха на джантата. Управлението се подобри в пъти, все едно карах друга кола Последните два месеца със старите Bridgestone A005 Weather Control Evo XL, беше станала неузнаваема (в лошия смисъл). Оказа се че две от гумите са се изкривили яко, съответно и баланса на едното колело беше избягал доста. А пък всички четири са се одървили напълно. Всичко това за 2 год и около 19 хил. км. А иначе, до последно се колебаех между Гудито и Michelin CrossClimate 2, но в крайна сметка взех Гудиъра. За инфо, с нови вентили, монтаж, баланси и т.н. отиде на 1342 лв. тотала, ама здраве да е
  4. 1 точка
    Honda Accord Navigation DVD 2022 & System Updates. https://www.gpsbites.com/honda-accord-navigation-dvd-system-updates
  5. 1 точка
    Бях се вкарал в същия филм. В магазините за авточасти, по ВИН номер им излиза съединител за Акорд 7 и ти го дават за Акорд 8. Отиваш, слагаш и започват проблемите. За това съединител задължително се взима оригинал, за да ти е мирна главата.
  6. 1 точка
    Хора много съм зле. Преди месец и половина като съм барал копчетата за усилване и намалянe на светлината на таблото , явно съм го дал на макс светлина. Но като се даде на макс и се натисне още веднъж плюса светва всичко още по-силно. Та заради това не ми минава автоматично дислпея от дневен в нощен режим. Става въпрос за двете копчета на под бутона SNOW.
  7. 1 точка
    Та след близо година ползване мога да кажа, че съм както доволен така и леко разочарован от въпросното рисийвърче. Като цяло работи перфектно и ако го бях позиционирал някъде по-високо по таблото сигурно и вградения микрофон щеше да е идеален, но така до ръчната като говориш трябва да е една идея по-силно. Иначе няма прекъсвания когато слушаш музика, качеството е супер и няма никаква консумация при изключен автомобил. Обаче това, което забелязах последните няколко месеца е, че когато е студено му трябва известно време да се загрее някоя интегрална схема и чак тогава заработва, отнема му едни 5 мин, което си е доста дразнещо.
  8. 1 точка
    Днес малко се правих на бояджия ама ще има втори дубъл. Олях се със спрея за преливка на лака. Като дръпне ще му ударя една паста да хвана колко се доближава до истината и после шкуря за нов лак. Паралелно я подготвям за парафиниране и течна гума и зачиствам ръждиците, където видя че има.
  9. 1 точка
    Във връзка с блокадите по пътищата тези дни.
  10. 1 точка
    https://www.facebook.com/reel/681743584125246 https://www.facebook.com/reel/1584283012409371
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    За моя 3.5 V6 259 hp, LiquidSi ми идва 3800 лв. Пак е доста необосновано като цена. С доускоряването проблеми няма да имаш. За да се насладиш максимално на течната фаза си вземи кабел, за да си я настроиш сам. Аз не съм карал с настройките на инсталаторите и съм си я настройвал така, че да ми носи максимално удоволствие от шофирането. И да се върна пак на V6 мотора. Удоволствието от карането на V6 е несравнимо. Уникално балансиран мотор, страхотно усещане за динамика и ускорение. Ако може да си намериш такъв автомобил ... не се колебай!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...