Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.02.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Не ми е ясно, как се залъгвате и после дори си и вярвате. Какъв е шанса този катализатор да е изтърбушен в Швейцария?! И нека да позная - сигурно другото място, от където може да се купи читав Акорд е Кембо от Пазарджик?
  2. 1 точка
    Е, ама чак догодина. Иначе постерът добър. На преден план Ромео, а изотзадзе мавърът Отело. Кат си го знаем, ша заформи още тоз сезон някоя шекспирова трагикомедия. Има а си дере ризата и тоз сезон че Меерцедеса не стАа за каране.
  3. 1 точка
    потвърдено
  4. 1 точка
    Смятай колко са компетентни. Аз затова бягам от официални сервизи , там се учат на колите ви. Замислете се малко , ако много разбират защо биха работили там на смешна заплата. Та по въпроса , този символ е така нареченият бутон за смяна на показателите за изминато разстояние. Всичко си е наред не търси" под вола теле"
  5. 1 точка
    https://www.facebook.com/reel/681743584125246 https://www.facebook.com/reel/1584283012409371
  6. 1 точка
    Мерси за информацията. Хмм, стана ми интересно защо има маркуче на предния? Къде се връзва вакуума и нещо следи ли го?
  7. 1 точка
    Не бях правил почти нищо цяла зима та за тази година първото което бях планувал е тампоните на задните пружини. Бях купил ОЕ но честно казано съм доста разочарован от ОЕ частите вече, не са това което бяха или просто са ментета или и аз не знам. Още при изваждането им от пликчетата, единият гумен центриращ пин ми остана в ръката. Сега..поръчах ги от Стефан от Autofix Parts, вероятно са оригинални, не вярвам да не са но е факт, че още преди монтажа се случи това. Не, че е фатално ама налЕ, дето се вика, затова човек си купува ОЕ части, за да не му се разпадат в ръцете. Всъщност, това е второто нещо което е проблем след ОЕ гарнитурата на капака на клапаните, която тече от както съм я монтирал. И докато при нея да кажем, аз ако нещо не съм направил като хората ( да добавя силикон, което на нова гарнитура принципно не е нужно ) , то тук вече беше очеизвадно, че не е добре качеството. Не, че е голяма драма. Монтирах ги така, пружината ги натиска та няма да мръднат но адски се подразних. Та така, разликата след смяната е, че старите скърцаха като застудя а тези не и всичко е наред но остана леко горчив вкус
  8. 1 точка
    След запитване днес ми се обадиха от бултрако че участвам в акцията за бензинова помпа и като дойде помпата ще звъннат колата е 2.0 канадка
  9. 1 точка
    Ако има проблем с имобилайзера няма да пали на бутане. Проблема както казват @policeman и @s.s.d.d. е точно там. И лека забележка към колегата с пробема (не, че аз съм човека да я прави) да си попълни профила, да опише с бензин или дизел е, с АТ или МТ е колата, че така е малко с гадание и помощ може да не получи.
  10. 1 точка
    От експреса на алито с месец чакане.
  11. 1 точка
    Поради лични патила (и в "ползу роду") пускам тази темичка. А всичко тръгна от смяна на въздушният филтър ДВГ, при което видях че ми е скъсан гофрираният маркуч от него до дросела. Гумен е и за да се скъса, значи има по-голям ход от конструктивно предвиденият. Увих го с лента и отидох на море, но викам си - тука нещо не е в ред! Никакви "чекове" не са светвали и всичко се усещаше нормално, докато не се разрових в проблема и не "замириса" на пари. В случая е за Legend КБ1 / КБ2, но може да е полезна и за други модели с автоматик, като CR-V, Accord 6 / 7 / 8 / 9 , а при съобразителност и за ръчна кутия. Дърпа се ръчната (за всеки случай), натиска се крачната спирачка и се вкл. на R, след което се подава газ, без да се пуска крачната спирачка. Моторът (при автоматицте) има ограничител и няма да се развърти над 2500 об/мин. Същото упражнение се прави и на D. Трябва ви асистент, за да гледа дали моторът се накланя, или се повдига нагоре от коша. В моят случай задният е здрав, а страничният (до ангренажа) и преднитe (на мотора и кутията) са с демидж - вижда се разликата на клипчетата. Тестът е удачен и при покупка на "нова" кола. Ако има движение нагоре, цената требе да бъде свалена надолу - минимум с 1000 лв, защото ... на мен толкова ми излезе за 3 тампона и то с "финтове", при септемврийски цени 2022-ра. За страничен ползвах FEBEST, а за предните - само оригинални ОЕМ. Соред спецове - тази комбинация работи - докато предните са здрави, страничният ще живее. Не съм и подозирал че са повредени, както и след смяната нямаше разлика във вибрациите, но "корабът" е голям. Единственото може би е че при вкл. на скорост от място и студени мотор / кутия, колата леко има склонност към преместване. С повредените тампони не мръдваше, но се усещаше някакъв луфт нейде отпред. А превенцията си я знаете: Под наклон паркирането е - първо ръчна, после Р и чак тогава се пуска крачната. Важи както за АТ, така и за МТ трансмисиите! Другото е: не тръгвайте често с мръсна газ от крачна спирачка! Да, автоматът тръгва така чудесно, ама не се знае колко пъти, защото тая енергия нейде требе да иде и все некой ден "прасето ще избуши кочината". petal_20221220_153212.mp4 petal_20221220_160047.mp4 petal_20221220_160449.mp4 VID_20221220_165453.mp4 VID_20221220_165336.mp4 VID_20221220_165336.mp4 VID_20221220_165453.mp4
  12. 1 точка
    Да споделя и нещо интересно! Явно проблема с тампоните е бил отдавна защото имах лека вибрация в седалката при движение от около 100 до 140. Това изглеждаше като дисбаланс на някоя задна гума и съответно ги "въртях" , а после на зимния сет съм минавал 2 пъти на реглаж, както и на летния - поне веднъж след монтирането им. Вече със сменените тампони това нещо изчезна при скорошното ми извънградско + магистрала. А след балансите вече подозирах кардан или дисбаланс в хидротрансформатора на автомата. Та неочакваната добра бонус новина много ми допадна.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...