Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.12.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Стрийм с к20 2002, взет февруари 2020 с неясна история и незнаен пробег, обявени 160 000 внос от Италия, съдейки по износването на волана и гумичките на педалите, беше върната с поне 100 000, по ходовата част почти всички тампончета бяха за смяна, но като чух двигателя как мърка като нахранено коте и че няма точка ръбда я взех, до тук навъртени 112 000 километра на газ по километраж е на 272 000, а на реални вероятно да гони 400 000, за този пробег по двигателя не е сменяно нищо освен консумативи и стартер 20 000 след като я взех, започна да отказазва понякога да завърти и задържаше бендикса, веригата при отварянето за реглаж на клапаноте се оказа перфектна, колкото до реглажа на клапаните правих 2 пъти до 40 000 при майстори без да присъствам и от тогава започнах сам да си отварям и следа клапаните, 72 000 от последния реглаж и все още нямат нужда от такъв, хлабините са в норма, толкова за митовете за задължителен реглаж на всеки 20 000км при каране на газ, стига да е добре настроена и да не се издевателства над колата.
  2. 2 точки
    Колега, ако искаш пиши, аз си купих други, защото и аз скъсах 1, купих ги на килограм и имам бол, няма смисъл да купуваш.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Аз съм с такава ENERGIZER CR1616, 3V 1PK Пробвай с нея, проблеми не съм имал, вече 3години.
  6. 1 точка
    Да го не мислите - прибра се. Пътувал нормално. Или е свикнал с простотията, или коледният дух е повдигнал културата. Може да отпочваме празниците!
  7. 1 точка
    И в Русе е трагедия. Синковеца ми писа от бензиностанцията докато му пълнят газ. Каза че чакал нейде на ляв завой да се включи (тоест чисто от 2-те посоки), а не е като да не може вече да пуска бръже съединителя с газ до ламарината. Зад него двама чакали за десен завой. Единият го заобиколил през настрещната лента, та почти имали колизия с завиващ от главната, а друг отдясно - през тротоар. Колко трябва да бързаш за отвъдното, та да правиш таквиз изпълнения, умът ми не го побира !?!? Простотията няма мира!!! И като знам къв трафик ще е до Монтана, напрао тръпна ... На 9-ти километър (посока Бяла) пък някакъв пиян се блъснал челно в насрещен ТИР, та затворил движението за 4 часа Малоумна работа е по празниците, та внимавайте с безмозъчните!
  8. 1 точка
    Време е за зимни снимки. Всеки сезон може да се види красив през обектива.
  9. 1 точка
    За 3 години нов внос Хонда всичко, което ми се счупи, според форума, било слаба черта. Се едно тая кола има само слаби черти.. - потенциометър за газта - 500лв - слаба черта - полуоски с карета - 500лв бройката втора ръка (бултрако нова 1650лв) - слаба черта (ще ти вибрира при ускорение между 20-40 а после и над 100) - проблеми с помпа на хидравликата - слаба черта - вие/капе/тече - нова 1200/ ремонт 500 / комплект О пръстени с лагер 250лв. - проблеми с маркуча за високото на хидравликата - скъп нов - правили ги уж нз моя все още е ок. - стъклоповдигачи - слаба черта - харчи масло - нормално било за хонда и зависи как я караш - Гумички и цедки VTEC/VTC - запушват се - педала на съединителя почва да щрака при натиск - слаба черта уж се пръскало тва онова идва и изчезва когато си реши - дразни - задни лагери - увиснала броня - слаба черта - решението сам да си сложиш нещо да поддържа да не увисва - предна броня - 500 лв - type S липове - не се намират, ако намериш - скъпо - Газ - 1200 да сложиш - 15 разход градско. През 20к реглаж клапани - Недай си боже да се наложи да сменяш брони тн ще се видиш в приключение ако е type s. - Флаш/тунинг по-рано пускане на VTEC и лимита да е 8к а не 7200 - 500лв За 13 бона кола на толко години и толко претенциозна откъм части аз лично не бих си взел. По-скоро някоя масовка, за която има части бол поне да не го мислиш. А и също майсторите трябва да са специални да разбират от хонди, че при смяна на съединител ми счупиха един датчик за километража та и там филми...
  10. 1 точка
    Колегата вероятно е искал да каже, че е проблемна за майсторите - стоят гладни
  11. 1 точка
    Почти сигурен съм, че предните колела могат да се регулират, задните - не. Щом наклона на предните е избягал, отиди на реглаж. А за напуканите тампони, си ги смени, но не е неотложен проблем и надали влияе на реглажа.
  12. 1 точка
    367 000 ми е 2.0 акорда като над 200 000 са на газ. Мотор и кутия са си супер. Най големия ми ремонт е климатика до тук. Има още живот в колата със сигурност, аз от нея искам още 20 хиляди км и знам че ще ги осигури. Супер кола, такива не правят вече...
  13. 1 точка
    Филтър няма,ето тук е описано всичко. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001914.html Това ръководство има и други полезни работи. Маслото споменато в ръководството https://honda-solaray.bg/product/349/hidravlichna-technost-honda-psf-s-1l.html
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...