Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.11.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Аз купих гарнитура с шайбите комплект на Victor Reinz 15-40047-01. Използвах само шайбите и си оставих старата оригинална гарнитура. Вече над 15хил. км. няма и капка масло. Шайбите оправиха нещата, но затегнах всичко с динамометричен ключ като следвам последователността. Може да направя снимка да видите, сиг. вече ще хване прах по главата.
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-30 1x4L Стойност на поръчката: 32.20*2,15*0,85 = 58.85 Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път)
  4. 1 точка
    https://www.aliexpress.com/item/1005005546748417.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.ed301bacBvm3gX&algo_pvid=308936a4-dcbc-45a0-83c5-00e63af67214&algo_exp_id=308936a4-dcbc-45a0-83c5-00e63af67214-0&pdp_npi=4%40dis!BGN!43.49!20.87!!!170.30!!%402101ef6817007607411883128e02fd!12000033490213967!sea!BG!2267084419!&curPageLogUid=U8ItGp3tyQat
  5. 1 точка
    В Бургас - при Наско - 0894440206
  6. 1 точка
    Здравей колега, Включвам се със следното: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-hdx-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL HDX SAE 5W-30 1x4L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: (39.95 + 40,95)*2.15*0.8 =139,15лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път) Поздрави.
  7. 1 точка
    При мен си има лек теч около валовете. Сменях три пъти гарнитурата, нови комплекти с гумени и метални шайби. След 5000-6000км пак започва да протича...Правих процедурата при реглаж на клапани, не специално да спра това омасляване. Пробвал съм и без да слагам силикон в ъгълчетата, пак същата работа. Victor Reinz също мина, като марка без особено ефективен резултат спрямо останалите. Последно направих избор на гарнитура с шублера, избрах не марка, а по дебелина на профила да е най-висок в канала. Другото е обърнах всички шайби в комплекта обратно и под тях поставих метални с вътрешен диаметър преминаващ през уширението на шпилката след резбата. Проверих капака за кривина, почистих всички повърхнини и монтирах със силикон само в ъгълчетата по описание в ръководството. След въпросните няколко хиляди километра пак има омасляване...Карам и чистя основно маркуча на охладителната течност през някакъв пробег, да го предпазя от разлагане и раздуване в следствие на маслото. Може и избора на масло да е причина, наливам 10W40 Motul, liqui moly, Castrol и последните смени с някакво полско...Ако използвате пълни синтетики може и да няма омаслявания. Колата ми наближава 400 000км и мисля в моят случай е излишно да правя повече експерименти с масла и гарнитури :)
  8. 1 точка
    То и майстора е толкова майстор ми се струва
  9. 1 точка
    По чуждите форуми този клапан се води консуматив и се сменя на 100000км заради отслабване на пружината. Ако сравниш стар работил почистен клапан с нов(оригинален) се усеща разлика при тест със засмукване с уста. При новия е необходимо доста по-голямо усилие.
  10. 1 точка
    Дрън-дрън! Имат ТЕХНИЧЕСКА възможност да го правят. Но не са сертифицирани от метрологията и нормативно не са въведени нещата. Не вярвайте на гръмките заглавия на медиите, четете внимателно и мислете! И аз бих искал да го правят, но по-важна е истината.
  11. 1 точка
    Аз ги сменям. Даже онзи ден правих 1 црв с този проблем. Къса се маншона и спича шарнира, дори да се почисти и раздвижи след 4м пак ще е така! Вземат се два виншни шарнира с маншони. Шарнира да е с болт М6, а основната да е за шпилка М6. Дължината между двете оси трябва да е 85мм. Аз вземам болт с якост 10.9 режа го, за да ползвам шпилката. Навивам муфа за шпилка и гайка. Това стига за 85мм, но все пак зависи и от шарнира. Идеята на муфата е да придаде якост на огъване. Когато завивам двата шарнира към шпилката слагам осигурител за резба. Изглежда много добре и така ще си отиде с колата.... Иначе не се продават никъде. Ако някой иска може да му изработят, но да ми пише на лично.
  12. 1 точка
    Фарове: стандартни къси H1 12V 55W дълги HB3 12V 60W ксенон къси D2S дълги HB3 12V 60W Фарове за мъгла - h11. Задни стоп/габарит - T20 7443 W21W. Предни/Задни мигачи - T20 7440 W21W. Заден Ход - T20 7440 W21W Освещение сектора поворота - H8 35w (?) Предни габари - T10 W5W Номер - T10 W5W Прагове (врати) - T10 W5W Салон плафони — 31мм C5W SV8,5 Сенници — C5W SV7
  13. 0 точки
    Оригинална комплект или на Виктор Рейнц.
  14. 0 точки
    Особено ако преобладават. Ако е от време на време - за радост - бива, маслото се охлажда, но да го опънеш половин час на прекъсвач - еми радваш се че е заминало само маслото, а не е излезла некоя мотовилка, "да види кой кара".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Създай нов...