Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.11.2023 in Мнения

  1. 3 точки
    Договорете се че отава в сервиз и окажат ли се жилата я взимаш,иначе сменяш кутия. Толково наивен ли си че вярваш на лъжите на автоджамбазин.
  2. 2 точки
    Нужно е да се чете в форума,това е правлното обезвъздушаване,направи го да ти е мирна главата. https://forums.hondabg.com/topic/105719-обезвъздушаване-и-работа-на-охладителната-система/
  3. 1 точка
    Извършвам ремонт на проблеми с осветелението на таблото и бордкомпютъра.Симптомите са неработещо или прекъсващо осветление на стрелките и дисплея на бордкомпютъра, случва се да се оправи в неравности или при натискане бутона за регулиране на осветлението. Цената варира според количеството неизправности между 150 и 200 лв.,съобщава се предварително и се плаща само по банков път срещу данъчна фактура. След ремонта осветлението си работи нормално и се регулира от копчето,вградения бутон продължава да си работи. В цената е включено почистване на таблото и стрелките от прах. От вас се иска само да демонтирате таблото и да ми изпратите с куриер. Ремонта трае един ден,с транспорта отиване и връщане общо 2-3 дена. Не връщам показанията на километража при никакви условия! Сипвам в таблото оригиналния софтуер и актуалните километри. Не нося отговорност за причинени повреди /щети от транспорт. Таблото преди изпращане се тества и заснима на видео. Номерата на всяко табло се записват с цел идентификация при рекламация.Ако не може да намерите инструкция за демонтаж на таблото ми пишете на лично или се обадете на телефона в подписа ми.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    +359 89 8520997 Fena(Иван) +359 87 8790117 Нз дали и двата са актуални.
  6. 1 точка
    https://www.crvownersclub.com/threads/2012-honda-crv-ex-l-factory-amp-replacement.196531/
  7. 1 точка
    Не съм колега,само съм дал 500 лева капаро.Утре ще ходя да я видят и хора които са майстори и разбират от тези коли.
  8. 1 точка
    Да докладвам, как се развиха събитията, около сагата със загряването на двигателя. По ваши съвети и по съвет от Иван Фена, реших, че като наложителна, първа крачка се явява смяната на термостата. Съответно поръчах такъв на Иван и го получих миналия петък, а в неделя преди обяд го смених с помощта на брат ми. Проблеми със смяната нямаше, но обезвъздушаването явно малко ме затрудни, защото вероятно беше останал някъде по системата въздушен джоб, който предизвикваше противоречиви показания за температурата. В тази връзка, не е лошо, да ме консултирате за правилния начин. Та, направих, каквото знам за обезвъздушаване на системата и то няколко пъти, след което опънах харвито на магистралата със 140-150 км/ч и на газ и на бензин. Резултатът беше следния, първоначално стрелката се движеше ту нагоре, ту надолу в синия сектор и накрая се застопори на около 1/3-та от червения сектор в синята зона. При намаляване на скоростта, веднага заставаше в нормално положение, малко под средата на синия сектор. Тоест, имаше подобрение, защото изчезна подскачането на стрелката, когато е в близост до червения сектор, но на практика пак показва някакво загряване. През деня обикалях из града по работа и стрелката отново се движеше ту нагоре, ту надолу, без да приближи опасно червения сектор. При всяко изстиване на двигателя преглеждах нивото на охладителната течност, както в радиатора, така и в разширителното казанче и на два пъти се наложи, да доливам течност на двете места. Вчера сутринта, отивайки на работа, не съм напъвал колата, но на връщане минах по магистралата и й дадох зор. За петнадесет километра ускорих първо до 140 км/ч, вторите 5 км ускорих до 150 и последните 5 до 160 км/ч и този път стрелката за температурата не мръдна от нормалната си позиция, малко под средата на синия сектор. Превключвах няколко пъти на бензин и на газ, но нямаше никаква промяна. Според мен, пу-пу, да не чуе дявола, проблемът е решен и най-вероятно е бил в термостата. След правилното обезвъздушаване, всичко си е дошло на мястото и сега няма признаци за загряване. Все пак имам едно на ум и при първа възможност ще опъна харвито по стръмен път, за да съм сигурен, че този проблем няма да се повтори отново.
  9. 1 точка
    Не е под кората на задната облегалка. Явно хората от Хонда си го поставят където намерят. В арматурното табло и там го няма, проверих навсякъде.
  10. 1 точка
    Точно така е Митак. Функцията на казанчето е тръбичката която стига дъното му да е винаги потопена в антифриз, та при изстиването му, да не влиза въздух в системата, защото прави възглавница и лъже компа иии, почват разправиите. Съдът е компенсаторен при студен мотор, а не е разширително казанче, както се води.
  11. 1 точка
    Всъщност системата не е съвсем от затворен тип като при другите марки, защото тук става въпрос по-скоро за преливен съд отколкото за разширителен съд и първият определено не е под налягане и е отворен към атмосферата. Със здрава или пукната капачка важно е вътре да има течност не повече от нивото на максимума и маркучът да смуче от нея, когато трябва. Разбира се при пукната или без капачка ще има по-висок ефект на изпарение, както на една отворена бутилка.
  12. 1 точка
    Изпарява се. Отзад имаш белези. Гледаш да е по средата. Не бях надзъртал там отдавна, та в петък налях, че беше празно. Днес (след 580км за уикенда) си е наличен. Така работи системата: като и трябва си взема, като е много си връща.
  13. 1 точка
    Здравейте. Проблема е решен. Оказа се, че датчика на рейла и горивната помпа са засмяна. Сменени и всичко работи.
  14. 1 точка
    Захванал съм третата,дано е за по дълго...!
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Ей, едно време кви вещици имаше, а сега едни с големи бомбе и големе джуки, а метлите на главата! Чукат на вратата отварям и: "Аз съм българче. Обичам наште планини зелени, българин да се наричам – първа радост е за мене."
  17. 1 точка
    Здравейте! Охладителната система работи малко сложно,но като се знае можете да направите съответните проверки. 1.Смяна на течност, Обезвъздушаване Монтира се фуния,която влиза плътно в гърловината на радиатора,с което се изолира разширителния съд.Фунията се отрязва там където диаметъра е 17,5 мм и се набива в радиатора. Пълни се с оригинален антифриз Honda Type 2 ,докато спре да влиза.Във фунията се оставя 3 см.ниво.. Пали се и се оставя на празен ход,с парно обърнато на топло и изключен вентилатор.Допълва се постоянно и се държи ниво 3 см. Отваря термостата,включва се перката за охлаждане на радиатора. Двигателя се гаси и се оставя да изстине напълно. Антифриза се свива и си дърпа всичко от фунийката. На абсолютно изстинал мотор се долива до края на гърловината и се затваря капачката. Разширителния съд се допълва до чертичката минимум и се затваря. С това обезвъздушаването приключва. Работа: Антифриза загрява и се разширява.Като мине налягане 1 бар течноста започва да излиза през големия клапан на капачката и да се излива в разширителния съд.На загрял мотор в разш.съд нивото може да се качи до MAX.Като почне да изстива в двигателя се създава вакуум. Тогава се отваря малкия клапан на капачката и двигателя засмуква течност от разш.съд. Този процес се повтаря постоянно,докато двигателя работи.На всяко включване и изключване на перката капачката пропуска по 250мл в двете посоки. Ако има останал въздух в системата ,той бива изхвърлян в разш.съд в такта загряване.При изстиването може да се засмучи само течност,така че системата се и самообезвъздушава. Достатъчно е да се поглежда само нивото в разш.съд,за да се прецени как функционира системата. За правилната работа е необходимо: 1.Абсолютно херметична система,издържаща на налягане 1 бар и вакуум 0,5 бара. 2.Работеща капачка 3.Изправен термостат.В повечето случаи 78 градусов 4.Здрав и добре уплътняващ маркуч между радиатора и разширителния съд.Там налягане няма,но има малък вакуум. Скоби не са задължителни. 5.Здрав и пълен до минимума разширителен съд. 6.Изправен термодатчик, пускащ перката на 95-100 градуса.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...