Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.10.2023 in all areas

  1. 5 точки
    Пак се включвам колеги, вече като собственик на една легенда. Взех гаражната която беше 25К по обява. Колата е супер (като се има предвид, че за времето което е в мен нямам представа дори и от половината неща които предлага. Първите ми впечатления са много добри. Малко ми е странно, за пръв път карам автомат, не се усеща кога сменя скоростите. Някой може ли да сподели на колко км се сменят маслото на кутията, диференциала, раздатките, да знам на къде съм, защото колата е била обслужена на скоро?
  2. 2 точки
    Честито и много комфортни и безаварийни километри! Доколкото разбирам си взел фейслифта след 2009г., за който тук май не стана особено дума и по-скоро се коментираха варианти до 2008? Еми на това бих му казал "Vtec покупка" в света на хонда! От стар сивик, който си имал преди години се изстрелваш направо в 2009 легенда! Може само да се съжалява, че си "пропуснал" толкова сантименталности и нюанси покрай другите модели на марката...
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Явно не се разбираме, гледай от 23мин.. Няма причина проблемът да е в гарнитурата. Освен да има някакъв проблем, примерно по-високо налягане, ако клапанът за картерното налягане не работи оптимално.
  5. 1 точка
    На тоя двигател е тегаво, тъй като е много разглобяване, може заради това да се ослушват. @dandilov
  6. 1 точка
    Ако е ниско нивото на течността в казанчето пръска само на предното стъкло.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Честито и от мен, много безаварийни километри ! Поздрави
  9. 1 точка
    Преди фейса е колега, 2007г. е колата
  10. 1 точка
    Пуу, разгеле - ха честито! 50-60 000 км. Направо ти се кефя как тепърва ще "навлизаш в темата", а и теми за модела има. Бъди хладнокръвен и си я разучавай лека-полека и хаирлия да си с нея!
  11. 1 точка
    Този мъник изглежда обещаващо!
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Ако всичко е в ред по колата, предполагам, че акумулаторите на Акордеоните се нуждаят от дозареждане заради тази прословута система, която спира алтернатора да зарежда, когато няма включен допълнителен товар - климатик, фарове и такива неща. И ако се кара повече градско, с повечко гасения и паления на двигателя - стига се до недозареждане на акумулатора. Това е чисто моя теория - имам зарядно за телефон, което мери ампеража. И следя как е постоянно, особено като си вися по светофарите в града. Ако няма голям ел. товар, заряда почти през цялото време е около 12,7, като варира - 12,5 - 12,8. Това колкото мога да се доверя на китайската джаджа 😁 Но като включа климатик или фарове - заряда стои постоянно 13,6 - 13,8 - 9. Аз съм с модул за дневни светлини и не включвам фаровете през деня и нямам товар. Това със сигурност оказва влияние на нормалното зареждане на акумулатора. Някъде по темите бях чел, че колега просто е изключил тази система за икономия и алтернатора си зарежда постоянно, и вече спрял да има проблеми с акумулатора. Те така - това са моите разсъждения и наблюдения по този въпрос Не съм разбирач по токове и ел. инсталации - изобщо. Не твърдя, че теорията ми е вярна От време на време бучкам зарядното на акумулатора и така
  14. 1 точка
    Здравейте, реших си проблема. В сайта https://radio-navicode.honda.com/ въведох рама с американски номер, примерно JHLRD78893C049833, zip code - американски, примерно 33614, американски номер, примерно 202-555-0106, въведох моя e-mail, и серийния номер на радиото, който го изписва на екрана след като натиснете 1+6+включване. По този начин го излъгах, че колата е американска и ми даде кода, отговарящ на серийния номер на радиото. Благодаря на всички съпричастни с проблема ми
  15. 0 точки
    Той от мен се научи да фърля по 1 око, като спра да зареждам.
  16. 0 точки
    Корабокрушение. След 2 дни мъж доплува до спасителния бряг, а там, жена му. - Айде бе, корабът откога потъна! Къде беше 2 дена?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...