Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.10.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Да добавя и темата от ЦРВ под форума, която е доста изчерпателна Цък
  2. 1 точка
    Много добре сте я барнали. Страхотна е станала!
  3. 1 точка
    „В какво се превръщат мечтите” Един филм отпреди четвърт век – препоръчвам го. Моят „филм” е от преди година, като драматичният обрат бе след ремонта на мотора. Приликата между двата: Светът е такъв, какъвто човек го вижда, или има фантазията да си го представи, както и кураж + непреклонност да си го направи. Ta ciVito e нашият „поглед” по темата Civic 6. Виждал съм много „натокани и облякъни”, но – нас така ни кефи. Благодаря на двамина мои другариари, които имам от времето когато приятелството бе безплатно и все още е безценно! Единият я позакърпи, а с другият я пооблепихме. Благодаря и на дузина сподвижници от форума (колко красноречива нашенска дума), които ме насърчаваха да действам (еди как си) по конкретни въпроси, а някои и с разни жестове и подаръчета. Няма да ги изреждам – те си се знаят и адмирации на всеки от тях! Благодаря и на други хора, които си свършиха работата професионално, сиреч за пари, но и качествено. Естествено имаше и от „обратните” на тях, но каквото можах – после оправих. Благодаря разбира се и на синчето – за вдъхновението, търпението и помощта. Баща му може и да няма „пачка” за да му подари нова и уникална кола, но има мерак и фантазия да превърне „старт от скрапа”, в нещо специално и прилично реновирано. Радвам се че му харесва и ще си я ползва със здраве, Бог да ги пази! А имам още някои планове, за когато си идва.
  4. 1 точка
    След изминати вече 10К км., мога да кажа, че FUCHS-а от поста ми е напълно читав. Не се е налагало да доливам и не съм усетил да се променя звука на мотора с напредване на километрите. Имам субективно усещане, че когато е студен, моторът е по-тих отколкото с Mobil-а (вероятно се дължи на 0W-то). Продължавам с WOLF OFFICIALTECH C2 5W-30. Живот и здраве, след още 10К ще докладвам и за него.
  5. 1 точка
    Моята кола е с дистанционно палене, автомат.Дистанционното върви с заключване което е независимо от оригиналния ключ.Тоест ако заключа с дистанционното за палене не мога да отключа колата с оригиналния ключ.Когато колата е запалена и се натисне педала за газта или се мести лоста на автомата без да съм вкарал ключа ,колата гасне.За мен е голямо удобство за зимата и лятото.
  6. 1 точка
    Аз го имах същия проблем,но го усетих по гадния начин-с 150 км/ч на магистралата.Намерих си серво втора ръка и го смених.
  7. 1 точка
    Не е от течността, така са не си обърнал внимание преди. В испанският форум има тема за този проблем и един колега испанец беше споделил, че проблема е в мембраната на сервото и след подмяната и проблема се решавал. имай на предвид, че всички акорди в Европа са така. Тук Емо беше пуснал тема за това но и никой не пише явно на никой не му се разбутва чинията. https://forums.hondabg.com/topic/119084-%D0%B2%D0%B5%D1%87%D0%B5-%D0%B8-%D1%81-%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B4-8-%D0%B2%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%B8-%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%BE-%D0%B2%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B8/page/3/ #92
  8. 1 точка
    Все верни насоки си получил до тук. Лашкането се получава от ниско налягане в системата, за това на по-високи обороти го няма. Следваща стъпка - преглед на затлачен с налепи соленоид. Маслото е черно не от изгаряне, а от износени фрикциони, чийто прахоляк циркулира в системата и полепва в разни неприятни места.
  9. 1 точка
    Проблема е решен. Сам го изобретих. Стана като оригиналното. 😁
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...