Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.09.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Чудесно взети капкови проби и супер тест за анализи, и размишления! Браво! Тук се забелязва интересно развитие и отчетлива разлика между двете проби. И двете масла са на GTL база и сходен пробег на гориво LPG. Разликите са: 1. Различните двигатели. 2. Сивикът е след скорошен основен ремонт, но без измиване на маслената система. От тук мисля, че маслото е разтворило стари отлагания. 3. Различни маслени филтри: японски NITTO 4HM-113 за Леджънд-а и MANN W610/6 за Сивик-а. От темата за маслените филтри ( https://forums.hondabg.com/topic/113109-маслени-филтри/?do=findComment&comment=1057625896 ) може да се види, че филтриращата способност на NITTO е по-добра от тази на MANN, поради по-добрата филтърна хартия. От тук, предполагам, е и по-голямото замърсяване при маслото на Сивик-а. Масленият филтър не е уловил достатъчно от замърсяванията. 4. Обемът на използваното масло. При Леджънд-а маслото е допълнително опреснявано с доливане на общо около 1 литър през периода на експлоатация. При Сивик-а не е доливано, понеже няма разход. Прави впечатление светлият ореол в периферията и на двете капки. Това може да е бензин от студените стартове, или етанол (10% съдържание в бензина по новите еко норми), който не се е изпарил. Бих препоръчал, маслото на Сивик-а да се смени, за да бъдат изхвърлени с него и евентуалните разтворени замърсявания. След това да се използва и по-качествен маслен филтър.
  2. 2 точки
    Добре дошъл и честито! Моята 2.0 АТ взех 2004-та - карах я 11 години, след нея други Хонди, но жената най-много харесваше тази. Преди 2 седмици пак я покарах - все още е в чудесно състояние и ще живее още. Всичко е въпрос на отношение. VID_20230908_174457.mp4
  3. 1 точка
    Когато в нормални условия е по средата, а после двигателят се кара в обороти, доста от маслото се качва в главата. От там нивото в картера пада още и светва "лейката". Друга възможост е при наклон така, че да излъже датчика за ниво. Иконката с масльонката и вълничките под нея е предупреждение за ниско ниво, а не за налягане. Пък и тоя Акорд няма микро-лаборатория за качествен анализ на масла. Все пак е хубаво да го смениш и за кеф на двигателя и за твое спокойствие.
  4. 1 точка
    Нищо му няма на маслото, какво като е на година и половина. Италианците не сменят, а само доливат
  5. 1 точка
    #сесо_accord: Моята изглежда съвсем същата. Хубави са. Благодаря на всички за окуражителните думи и за поздравите! Не е лесно да се навиеш да вземеш 22-годишна кола, но когато тези на 13-14 години не са, меко казано, с нищо повече, не е и чак толкова трудно. Специални благодарности на dandilov! Утре отивам в сервиза с неговите препоръки. Ще следя постовете редовно и ако мога и аз да помагам с нещо, ще пиша.
  6. 1 точка
    Червената стрелка. Маркучето за мачкане е зелената.
  7. 1 точка
    Да я направят само на газ, не е с директно впръскване, няма какво да охлажда. Като за начало на едни 20 000 може да се погледне дали/колко са мръднали клапаните. Двигателя е с ролкови кобилици и прегледа на клапаните може да бъде по-удължен, като период от време. Да не споменавам, че съм засичал случаи на над 60 000 без да са ги поглежали.
  8. 1 точка
    Позанимах се малко с "товарния отсек". Бях забелязал че ламарината на задните облегалки на места бе крива, та сигурно е возено нещо тежко, а и вероятно пак ще се наложи - студентска кола. Поизправих / понамазах / резнах малко вата / скроих от фазер 2 плоскости и ги завих със шрафтчета, па закачих тапицерията. Самото багажниче е малко и падащите облегалки са полезен бонус - нали за това му взех хеч. Обаче "патерицата" и сета инструменти който му сложих в нея, пак заемат доста място, та ги закрепих с ремъчка за дясната облегалка. Скроих и нов под от други 3 парчета фазер (мебелен гръб), за да е равно и удобно. Емърджънси сета разпределих и закрепих по-удачно и му лепнах с велкро (като мед. комплекта) 1 "тъч" лампа под кората, че стоковата е неудобна, а и може да я забрави, а тази си е независима от колата. Може да се сваля (да освети другаде), а и да и сменя батерийките.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    да я караш много години безаварийно.честито
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    В крайна сметка проблема с този закон за наркотици и алкохола беше, че има 80% фалшиво позитивен резултат и някой на антибиотик ще остане без кола. Другия проблем са лабораториите. Би трябвало да става за 1-2 дена резултата, а не за 6 месеца. Видя се, че дори и да го има тоя закон пак има пияни шофьори, които убиват деца А и да не забравяме, че новите вейпчета с екстракт от марихуана теста не ги лови Така, че може да си нагърмян на животно и неадекватен, но пак теста си е негативен.
  13. 1 точка
    Газ се слага само за пари и нищо друго. Екологиите са само за ала бала и да се оправдаем, колко сме окъсани. С колата се ходи за цигари в квартала. Като искате да сте толкова еко, слизаш от колата и обществен транспорт.
  14. 1 точка
    Ако е в такава идеална кондиция, при правилна поддръжка ще я караш много над 7 години. Трябва само хубаво масло и честа смяна. "Хонда обича прясно масло". За този двигател и при твоята експлоатация (20 000км/година): 1. Реглаж на клапани - на 40 000 км. 2. Ангренажен ремък - смяна на 4 години. 3. Масло на скоростната кутия - Honda MTF-3 - смяна на 2 години. 4. Двигателно масло пълна синтетика (https://forums.hondabg.com/topic/119682-обща-поръчка-на-масла-от-ato24de-до-27-ми-септември) Със спецификация: ACEA A3/B4 - смяна на 7000 - 8000 км. ILSAC GF-6A - смяна на 6000 км. И вискозитет 5W-30 (0W-30). 5. Важно! Качествен маслен филтър, иначе язък за маслото и за двигателя...: - OEM Honda 15400-PLM-A01 - OEM Honda 15400-PLM-A02 - OEM Honda 15400-RTA-003 - NITTO 4HM-113 - HAMP H1540-RTA-003 - CHAMPION COF100208S - Purflux LS350 - MAHLE OC617, made in Austria или made in Bulgaria. В никакъв случай made in China! 6. Важно! Качествен въздушен филтър!
  15. 1 точка
    След Crossrunner-a и след година прекъсване е време да се завърнем към любимата марка.. Honda VFR1200XD Crosstourer.. 1200cc.. V4... DCT..
  16. 1 точка
    Точно такова , каквото значение има налягането за количеството. Сиреч никакво.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Здравейте! Какъв е смисъла на тези подложки!? Сменях амортисьори ,биалетки и тампони на стабилизираща щанга .Задницата до вежда се вдигна от 77 на 79.5 см с пълен резервоар. Като залепена е по завоите Хондата.Удоволствие е да се шофира -огромна разлика. Нали като подпрете с подложка си остава стария поизпуснал амортисьор и износено окачване.Пак си друска като преди по копките? Има и още нешо при автомобилите с автоматично регулиране на височината на фаровете и автоматичните ск кутии.Тоест датчиците закрепени на десен преден и десен заден амортисьор с купето/снимка/ .С тях компютъра чете сигнал за ниво на купе и странно но накъсяха времевите интервали за сваляне обороти на двигател и авт,ск, кутия при спускане по инерция ! Тоест с тези подложки не обърквате ли и датчика, респ. компа?
  19. 1 точка
    Здравейте колеги,тези дни монтирах 30 мм подложки за отзад,купувани от Руски сайт и произведени в Новгород,подложките са комплект с по-дълги болтове.Монтажа при майстора отне около 2 часа.Резултата е много добър преди монтажа измерванията бяха отпред 78 см отзад 77 см след монтажа и каране за да слегне окачването измерването отпред 79 см отзад 82 см очаквам след известно каране да слегне още малко и да направя реглаж на предния и задния мост (преди монтажа не можеше да се регулира задния мост,беше отворен и ми дърпаше постоянно на дясно,след монтажа първото нещо което ми направи впечатление,че дърпането изчезна и го няма). Не забелязах никаква промяна и във возията и стабилноста,същата си е както преди монтажа.Другото което ме изкефи е ,че просвета вече около 20 см и няма да се притеснявам като карам до вилата по лошия коларски път с неравности,бабуни,камъни и др.В същност нищо не се променя във фабричната сглобка амортисьор-пружина,самата подложката ляга отгоре и се захваща с по-дългите болтове.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...