Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.09.2023 in Мнения
-
2 точкиСлед Crossrunner-a и след година прекъсване е време да се завърнем към любимата марка.. Honda VFR1200XD Crosstourer.. 1200cc.. V4... DCT..
-
2 точкиОще не е светнала ламБата за нивото на маслото та този датчик работи, за сега Гледам, поляците му дават 3 години гаранция та дано се окаже читав. Смених единият стоп на Type R. Напука се сам, не знам как се получи тази история но изглеждаше грозно. Купих доста запазен "нов" такъв. Бях приготвил и г-ра капак клапани и О-пръстени на свещите за смяна профилактично. То профилактика ама капака започна да пропуска та дойде време така или иначе. О-пръстените ( старите ) бяха доста меки та новите ще останат за следващият път. Исках и да боядисам капака но нямах препарата за махане на боя а не ми се разкарваше да купувам та ще го оставя за следващата година. Някой има ли идея, добре ли са белезите на веригата? Не съм чел достатъчно и по единият уж е добре но той ли се гледа? Някоя друга снимка и на колата, че само ремонти не може
-
1 точкаЗдравейте! И аз се включвам Линк: https://ato24.de/de/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 - 5 л. Стойност на поръчката: 40.76*2.15 =88.00 лв. Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади
-
1 точкаАз имах такъв проблем с педала,даже понякога го връщах с крак.Оказа се горна помпа ,Коста струва около 450 лв.Отвирих моята нямаше теч,но се оказа счупена пружина която връща буталото на помпата.Срещу 2лв за пружина нещата се оправиха.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаНякъде някога бях чувал че е правено в БГ - дано получиш инфо от източника. Относно бързината - безспорно ще спечелиш 2 секунди, ако не ги загубиш при старта. Въпрос е и колко често ще ти трябват. Луксозност няма да загубиш, но комфортът на 2-та педала за водача, както и за пътниците се губи тотално. Разправията времево и финансово също не е за подценяване.
-
1 точка
-
1 точкаИма промоция до 17-ти на масла Raverol. https://ato24.de/de/sonderangebote.html Мисля да напазарувам едно DFE 0W-20
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Имах едно не много супер-пупер масло, но отворено, та реших да го извъртя есента преди Мобила да не престоява. Та: Първи тест с масло RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –194 204 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 452 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост NA ; 8) Сезон на експлоатация – от 11. 09. 2023; 9) Моточасове – NA ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 43 литра Shell (България), EkoPetrol (BG); 11) Kтм = (л. / 4.3 л.) ≈ 10;(LPG?) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (business laser Xerox).
-
1 точкаHonda с жест към феновете - възкреси скутера Motocompacto Не е Акорд от 85, ама пак е https://automedia.investor.bg/a/2-novini/54605-skuterat-motocompacto-e-zhest-na-honda-kam-fenovete-na-nestandartnite-resheniya
-
1 точкаПиша за следващия с подобен проблем. Решиха проблема при мен, поради това че единия ключ е клониран без да е вписан в компютъра като се прецака съм разбъзикал компютъра и затова и двата ключа който са с един код не тръгвали. Минах със смяна на чипа и вписването му в компютъра.
-
1 точкаТрябва да: - е активирана иконката със светлина и "А" на таблото - де/активацията се прави с единично присветване на дълги - си над определена скорост (мисля 30км/ч, но може и да греша и да беше повече) - е тъмно и нямаш никакви директни източници на светлина (като насрещни автомобили или улично осветление), както и задни стопове на автомобили (там лови по-надалеч даже) Това е. Да не се окаже, че дилърът ти е сменил и лявото лостче на волана сега
-
1 точкаИ аз съм сравнително отскоро със сивата Yuasa. Старата черна една вечер каза "сори, ама приключих", добре че бях близо до нас та се прибрах на собствен ход. https://t-auto.bg/продукт-9349405-производител-yuasa-стартов-акумулатор-ybx5057.html Спряха да ми горят крушките на фаровете, даже една грешка в SRS модула, която се появяваше от време на време утихна.
-
1 точкаEх, мечти, но никакъв шанс! Заради масовата непросветеност, тачещите такива раритети са мижаво малцинство. Лично ималите и носталгично настроени, обикновено не могат да си ги позволят, а тези които могат - плащат достойно за реставрация на оригинал със старото си ЕГН. Никой производител няма да пусне конвейр - той изисква минимум стотици бройки, а и компонентите от купето старите износени щанци и т. н. много невъзможни неща. После хомологация - айде, тя ще е за ретро и има вратички. Единствен вариант е на склад да има готово всичко - фирмата да е фалирала, някой с "пачка" да изкупи наличното и манифактурно да произведе с него възможните бройки. Такива примери има, ама май свършиха. Наистина бих си взел чистак нов Сивик 3 (от подписа ми), но ще е по-евтино да си реставрирам моя. За синковеца взех Сивик 6 - 98-мa (без АBS) и той много си го харесва, защото е минимум "новият свят", а и опит се трупа на такава кола, а не на "фул екстри" и макс дистанцираност от платното. Колата си беше добре, но не идеално. Отне ми година със спорадични действия и още 6 бона да си стане ОК и технически сток, и ще изкара още четвърт век. Демек съм инвестирал в това след години да си я карам пенсионерски, а той да се издига в социума и да си купува каквото ще, но за сега не иска да ми я дава, щяла да му е "евридейка". Може пък (имайки вече опит) да си оправя моята "микровълнова" (805 кила 101 коня и без асистенции), но там е много кърпене, за което искат мнОу пара, ама ще видим тАа работа. Не съм я предал, както и тя мен - до ден днешен "въри на пушка", само дето купето вече пъшка. Бай дъ уей - вчера карах старият си Акорд 6 (99-та) 2.0 АТ - емии - галантен автомобил. Сега вече не правят такива. Усещането от миналия век вече го няма. За някои това е добре (може би нямат спомени от време оно, или сензитивност), а за други - не толкова, така че те разбирам, а и други носталгично настроени (вкл. младежи) познавам. То и моя милост, ако не се гледа в огледалото си е хлапак с мерак, но това е трудно да се опази - късметлия съм си.
-
1 точкаКолега, не се кахъри за парите! Важното е, че си отишъл където трябва и са ти направили реглажа правилно! Тези са едни от най добрите в страната! Иначе пишман "майстори" много вече"
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00