Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 9.09.2023 in all areas
-
3 точкиНова среща със стария другар. Стана ми драго. Бе докаран за обслужване, че комай ще минава в ръцете на сина на сегашния си собственик. Возих се няколко дена с него, а жената изпадна в умиление - тя много си го харесваше. Но вчера вече го закарах на стопанина му, който достойно се грижи за него 8 години, откак го има - как лети времето. Галантна кола - тиха, комфортна - няма я грубостта на следващите Акорди. Не правят вече такива коли. А и на добри владелци попадна - струва си да сме такива, каквото и да си струва.
-
1 точкаМечтата ти е окриляваща, а и няма невъзможни неща за силните мечти, но старите коли са ценни отчасти и защото са издържали проверката на времето! Чат- пат се намират по села и паланки грижливо прибрани вехти и некарани екземпляри и това вече е находка с подобаваща ценност. Новопроизведена стара кола "много бира изпива". Фен съм на такива лакърдии - "Лудите да са живи" е казАл поета - и не е случайно, в тоз меркантилен свят. Хората на луната кацнаха - с мнОу пара и 1 гол мерак.
-
1 точкаАбе невъзжможно, невъзможно, но що пък да е чак толкова невъзможно. Събираме се фенове на старите Акорди от цял свят. Правим учреждение и искаме Хонда да пусне в производство примерно Акорд трета генерация произвеждан между 1985 и 1989 г. Готов съм да платя 50,000 лв. за чисто нова такава бройка. И другите колекционери и те са навити да дадат тия пари. Събираме се 10,000 човека, събираме парите в един фонд, тръшваме се в Сайама и искаме от сан Соичировите наследници да ни направят чисто нова ретро Хонда. Душата им вадим докато не ни ощастливят. Ето ги парите, събрали сме ги, даваме им ги предварително, да почват. Сега, точките горe дето ги писах като проблемни ясно, че са проблемни и възпиращи. Обаче хубавите работи не стават лесно. Винаги първо идва някаква луда идея, здравият разум казва "Не! Забрави! Няма как да стане!". После обаче сърцето, мечтите и ентусиазма може да надвият разума и тогава става като оня коментатор: "Разказвачо на приказки, моля те не спирай! Много е хубаво!" Смятай каква реклама ще е и за Хонда. Гръмват световните медии със заглавия от рода на: "За разлика от другите авто концерни, които само преследват печалбата и икономическата логика, Хонда слуша феновете си и пуска отново в серийно производство 10,000 акорда, модел от 80-те години. Всичко започва от една малка балканска страна с много заклети фенове на марката. Идеята бързо се разраства по света и се оказва, че колекционерите искат да подкарат чисто нови ретро автомобили. Хонда винаги следва мечтите си и мечтите на последователите си." Междудругото, има вече такива инициативи на ретро колекционери в Америка, трябва да се разровя из нета да видя докъде са стигнали в начинанието.
-
1 точка
-
1 точкаEх, мечти, но никакъв шанс! Заради масовата непросветеност, тачещите такива раритети са мижаво малцинство. Лично ималите и носталгично настроени, обикновено не могат да си ги позволят, а тези които могат - плащат достойно за реставрация на оригинал със старото си ЕГН. Никой производител няма да пусне конвейр - той изисква минимум стотици бройки, а и компонентите от купето старите износени щанци и т. н. много невъзможни неща. После хомологация - айде, тя ще е за ретро и има вратички. Единствен вариант е на склад да има готово всичко - фирмата да е фалирала, някой с "пачка" да изкупи наличното и манифактурно да произведе с него възможните бройки. Такива примери има, ама май свършиха. Наистина бих си взел чистак нов Сивик 3 (от подписа ми), но ще е по-евтино да си реставрирам моя. За синковеца взех Сивик 6 - 98-мa (без АBS) и той много си го харесва, защото е минимум "новият свят", а и опит се трупа на такава кола, а не на "фул екстри" и макс дистанцираност от платното. Колата си беше добре, но не идеално. Отне ми година със спорадични действия и още 6 бона да си стане ОК и технически сток, и ще изкара още четвърт век. Демек съм инвестирал в това след години да си я карам пенсионерски, а той да се издига в социума и да си купува каквото ще, но за сега не иска да ми я дава, щяла да му е "евридейка". Може пък (имайки вече опит) да си оправя моята "микровълнова" (805 кила 101 коня и без асистенции), но там е много кърпене, за което искат мнОу пара, ама ще видим тАа работа. Не съм я предал, както и тя мен - до ден днешен "въри на пушка", само дето купето вече пъшка. Бай дъ уей - вчера карах старият си Акорд 6 (99-та) 2.0 АТ - емии - галантен автомобил. Сега вече не правят такива. Усещането от миналия век вече го няма. За някои това е добре (може би нямат спомени от време оно, или сензитивност), а за други - не толкова, така че те разбирам, а и други носталгично настроени (вкл. младежи) познавам. То и моя милост, ако не се гледа в огледалото си е хлапак с мерак, но това е трудно да се опази - късметлия съм си.
-
1 точкаС четири думи - карам две дизелови Хонди 😊! Сега : не превръщайте темата, бензин или дизел (преди доста години, съм пускал такава тема - който го интересува може да я намери и прочете) и не спорете кое магаре е по-мъжко. Колега, качваш се и караш двата вида двигател - но на купето на CR-V и си взимаш решение. След избора на вида двигател, търсиш читаво такова и си ти. За твоя информация, карам и двата 2.2 кубикови дизелови двигателя (140кс. i-ctdi и 150кс. i-dtec) и да ти кажа нямат грижа, но са на реални километри и са поддържани от мен безкомпромисно. Стария ( 140к.с.) вече е на почти 300х.реални и си е като нов - няма тропане или лопане на вериги, течове или харчене на масло, няма проблеми със задния диф или скоростите. Здрав и устйчив двигател се оказа, макар че беше първия дизелов на Хонда. И понеже не желая да се разделям с него, съм му приготвил този пълен оригинален комплект за 1900лв. : който, ще сменя следващите дни. Между другото, много колеги го сменяват на "оригинални 180 хиляди" 😊, защото веригите им такали, ама според мен са били на тройно повече километри. За въпросните километри, на този дизел, като скъп ремонт съм сменил, само комплект съединител с лагера и демферния маховик за 1800лв. с труда и сега комплект ангренаж (макар да няма признаци - но искам "да вържа попа", защото ми харесва тоя варел) Като купе на CR-V, за тези години и киломерти, съм сменил тампоните на окачването, воден и климатичен радиатори, една машинка на врата, ремонтиран патрон на контактния ключ, задни дискове(другата година и предните😊) и естрствено - наклдки, филтри и масла. Та скъпата поддръжка на дизелчето е това. Многото километри не го плашат, стига да се поддържа правилно, а и този тип двигател, няма общо с атмосферния дизел. П. П. Еврогейовете, налагането на "миксерите" и налагането на принудителни забрани, са виновни за отдръпването от дизела. Почитателите на бензиновите, да не се заблуждават, че ще ги карат много повече. Успех в избора и безаварийно.
-
1 точкаОтносно "нютоните" - оборотите на които те заглъхват б дизела, на бензина там се събуждат. Тоест - зависи кой какво търси от двигателя и като цяло от шофирането. 2.4 не е проблем да се кара лежерно до 3000 об/мин, а който иска повече - има си ВиТЕК. Частите за ремонт са едно, а загуба на време и разправии (включително дирене на читави майстори), както и нерви също са фактори. С 2 думи - карам 2 бензинки на газ.
-
1 точкаВсеки си има своята истина.Това е малко като кокошката и яйцето. Ти сам изброяваш плюсове и минуси. От 2002 съм имал винаги бензинов личен автомобил и служебен дизелов., т.е. имам наблюдения и върху двете. Ако е нов, то дизела има резон. Понеже вероятно ще попаднеш на кола навъртяла много километри( а голяма вероятност и да са връщани) аз бих се притеснявал да взема 13-15 годишен дизел на поне 250 000 км. което в комбинация с калпавата нафта в БГ би смущавало съня ми. При 2 еднакво стари автомобила със същия пробег за мен бензина е далеч по-безпроблемен и дурако устойчив.Нека обаче крайното решение си бъде твое, за да може при проблем да се сърдиш на този дето гледа от огледалото
-
1 точкаБензин впредвид нафтата която продават. Опцията газово което се изплаща за макс 2 год. Само вземи маслото двиг. двойно по обем при дизела и цена и тн. Тово че цената на колата е доста по-ниска от бензиновите варианти трябва да ти говори нещо.
-
1 точкаКатегорично бензин. Винаги я има и опцията за газ, ако ти идва скъп бензина като разход и цена. Много по-безпроблемен, по-евтин за поддръжка и по-малко капризен спрямо качеството на горивото. Оня ден от София до Сл.Бряг, Акорда ми изгоря 4.9л/100 км бензин, дори постнах снимка тук.
-
1 точкаНе нямаше. Имаше само в движение. Най добре се усеща когато натискам спирачката и потеглям. Моята е с автоматична кутия и по кръстовищата беше много дразнещо това пукане.
-
1 точкаТова не съм го пробвал. Аз винаги местя лоста на N, дърпам ръчната, пускам крачната и чак тогава местя лоста на Р. Аз не бих пробвал. Малко, или много, различните масла имат различни съставки. Не знам, колко различни са, но не бих пробвал. Първо - мериш нивото на загрят и загасен двг. Във всички инструкции, които съм чел, за всички модели на Хонда със степенен автоматик пише, че нивото се мери на загрят и загасен двг. Аз бих отворил пробката, за да видя, колко ще изтече. Ако нивото ти е над максимума, би трябвало да изтече повече от 3л. Тогава доливаш до необходимото ниво.
-
1 точкаПробема е решен!Оказасе самия бутон!Въпреки, че изглажда идеално на външен вид не работи!Запоих ново бутонче на платката и сега няма проблеми!
-
1 точкаЗдравей симпатяга, нужно е да поработиш малко по комуникацията си с клиентите и когато си допуснал грешка да си признаеш и да се опиташ да я коригираш, а не да затваряш телефони и по този начин да оставяш усещането в клиентите си че си поредния новоизлюпен в пазара на авточасти търговец(не искам да употрябявам някой силна дума)...всичко това ако претендираш че си нещо по-различно, разбира се. Все пак сме хора и който не работи той не греши.
-
1 точкаЗдравейте, приятели! Преди няколко дни бях помолен да публикувам цени за гарнитури за капак клапани - ОРИГИНАЛ Подчертавам - оригиналните гарнитури не са Oiho, не са Musashi, не са Nippon - доста доставчици така говорят, само за да им се купи стоката. Наскоро имах такъв случай, човека ме пита "Защо ме гърбиш с цените, е тук един ми дава същите неща за 1/3-та от цената, която ми даваш ти." Когато ми показа офертата - човека му бил давал цени за Nippon. Та ... CRV I 2.0 B20Z1 Гарнитура капак клапани - 1 х 32,00 лв. Пръстен бобина, капак клапани - 4 х 10,00 лв. Пръстен болт, капак клапани - 7 х 9,00 лв. CRV, CIVIC, ACCORD - R18Z , R20A Гарнитура капак - 38,00 лв. Пръстен бобина, капак клапани - 4 х 7,00 лв. CRV, CIVIC, ACCORD - K24Z, K20A Гарнитура капак клапани - 1 х 38,00 лв. Пръстен бобина, капак клапани - 4 х 13,00 лв. Пръстен болт, капак клапани - 6 х 10,00 лв. CRV, CIVIC - 2.2 дизел N22B Гарнитура капак клапани - 1 х 47,00 лв. Пръстен болт, капак клапани - 4 х 8,00 лв. Поръчвам нещата с директен внос - доставката отнема около 20 дни. Освен тези гарнитури мога да доставям всякакви оригинални части. Цените - без еквивалент!
-
1 точкаОригинален филтър за автоматична кутия: Номер: 25430-PLR-003 Цена: 68 лв.
-
1 точкаВсъщност им намерих параматрите в интернет. За който се интересува, това би трябвало да са номерата и параметрите на оригиналните (заедно с фасунка): Малката (сива фасунка) е 79672-S3N-N41 Neo-Wedge (14V 60Ma). Голямата (бяла фасунка) е 79670-SL0-A01 Neo-Wedge (14V 100Ma). Малко ми е странно защо са на 14V, но така ги дават. Остава въпроса откъде в София могат да се закупят, подобни. Чел съм темата за подмяната им с диоди, но честно казано не ми се занимава да пиля и напасвам диодите. Благодаря!
-
1 точкаЕто ти едно клипче,на което се вижда как се сваля тази жабка и после от там се виждат двата винта, които държът цялото тяло.Подготвен ли си /знаеш ли ? /, какво представляват фасунгите /2 вида са/, а и самите крушки?http://www.youtube.com/watch?v=kkjM6tn0528
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00