Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.07.2023 in Мнения
-
3 точкиСеверозапада е "друга Албания". Тук магистрала е всичко дето има участък с равен асфалт - щото е рядкост, а ремонтите стават мнОу бавно, за сметка на това се скапват брЪже. Те така се "усвоява" - демек заделя за властта.
-
3 точкиИ така, днес събрах задницата иии - ефекта е СУПЕР, а това е само половината кола! На гърба на страничните кори след вчерашния тест реших да не слагам нищо. Имат си вата и пенопласт + резонатори. Пътем фанАх жената за помощник, та скроихме от плата на старата шоф. облегалка тапицерия на нишите-задни подлакътници. Не стана супер-бупер (щото пост фактум се сетих как да се получи перфе), ама аз не съм тапицер, а само ентусиаст с някакви идейки. Поне е меко и удобно, а не дискриминираща гола пластмаса. В шумящите клапи просто натиках от бялата вата. Нишките и пропускат ударно възд. налягане при затварянето, а обратният външен шум при открехването им поглъщат успешно. Смених малко концепцията в задните калници. Рехавата бяла вата сложих под плътната, поради различната специфика на обезшемяващият им ефект. От бялата натъпках през отворите за машинките на предните колани в Б колонките (до нивото на прозорците) и напръсках с течен парафин. Пак от бялата сложих и под мокета на задните пасажери, както и под седалката им. Остава да направя ново покритие за гърбовете на облегалките и пода на багажника, което също ще ватирам. Предните врати коренно промениха звукът си при затваряне, а тях дори не съм ги пипал отвътре. 3-тата врата вече също звучи като врата, а не като капак на варел за боклук, но и в нея нищо не съм слагал. Малко дрънка рег. номер, но ще го оправя. Звукът от тел-а не е много коректен, но на живо разликата със сток тенекето е осезаемо по-елитарна. Ходих да тествам пак и ето каквъв е резултата: При скорост 100 км/ч чувам вентилатора на климатика на 1-ва степен! Преди процедурата на тази скорост чувах вентилатора чак на 3- та степен. Над 100 чувам завихрянето от огледалата. До сега не съм го чувал никога, защото бе доста по-шумно в салона, а над 140 всичко е Бойнг при излитане. Генерацията не се чува изобщо, без значение от скоростта! Гласът на мотора стана доста тих и плътен - за съжаление мощността не отговаря на баритона му. При 100, ако газта е в режим равномерно движение и пътят е хоризонтален, моторът спира да се чува, а отпред още нищо не съм лепил. Разликата между гладък и абразивен асфалт е чисто информативна - около 6 db - според приложението на смартфона ми, на което все пак много не вервам. Участъците на които тествах са ми познати и там се редуват кръпки нов-гладък и стар-абразивен (всичко спящо в колата се будеше), та ефекта от настоящото обезшумяване е страхотно неочаквана, а още не съм мазал задните арки с Бодито! Общият щум в колата след затварянето на задната част от салона и багажника спадна с 20-тина децибела и сега е около 75 при извънградска скорост. Пред къщи угасих колата и задържах дъх - показа 43 db. Та благодарско на @Honda_Zза аналогичната му тема и личната ни кореспонденция, на инфо съпорта от @HondaExplorer, на @Митко Йотов - активно насърчаващ ме, както и на другите коментирали заниманието ми. Следва продължение с предната част. VID_20230723_194245.mp4 VID_20230723_194502.mp4
-
2 точкиЕмо не ме разбирай погрешно. Магистралата е хубаво нещо и кусури и на най хубавите мога да намеря но не това е смисъла, магистралата по същество е бърза локация и сигурно придвижване на гражданите от точка А до точка Б пък и гледам подбалканският път не го ползват много софиянци. Както и да е няма да си развалям отношението с близки за мене хора заради който и да е политик. Всички викахме по него аз също не съм по различен от теб приятелю но сега от разстояние виждам разликата. Както и да го обясня няма да можеш да ме разбереш ако живееше в северозапада обаче щеше. Сития на гладния не вярва, пиша го с най добри чувства.
-
2 точкиПробвах се и аз ,ама нещо неми харесва много. Иначе ваксата е супер.
-
2 точкиДнес... нощес... измих двамата белчовци, докато температурата се ядва, че утре... днес смятам да полирам акорда
-
1 точкаМитак, не те разбирам погрешно. Прав си за всичко, но да ми е жал за тоя от Банкя, па и да го търся..... 😉😊😀
-
1 точкаИзвинявайте за късния отговор. Аз ползвам точно VIOFO A129 Plus Duo Dual. Компромисът е, че не е 4К, а 2К (1440p), но записите са задоволителни и откъм цена/качество за мен лично е оптималният избор. Предпочитам 1440p предна + 1080p задна отколкото 4К само предна. Относно дебненето на оферта – има сайтове, които пращат имейли когато цената падне под зададена от теб. Аз съм ползвал camelcamelcamel. Просто правиш търсене с продуктовия линк от амазон и оставяш имейл, на който да пратят известие когато цената е добра. Също има и история на промяна на цената, която може много добре да те ориентира какво да очакваш. Моделът, който съм пуснал тук, държи сравнително стабилна цена, но от време на време има краткорсочни намаления.
-
1 точкаЗдрасти Насе, https://ato24.de/en/honda-0w-30-acea-c2-motorol.html Вид и количество: Honda 0W-30 ACEA C2 Motoröl 1х4л. 57.15 euro и 2х1л.= 29.58 euro Общо 86.73 euro x 2.15лв =186.47лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма, когато пристигнат ми пиши да ти дам адрес.
-
1 точкаАз също съм намазал с бодито задните външни арки два пъти в рамките на 24 часа. Мога да кажа, че когато хондата минава през локва се чуват пръските в предните подкалници но в задните не така, че има голям смисъл, мажи.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДнес се прибрах по него. От Бургас по магистралата до разклона за Сливен, от там по подбалканският до Гурково за Търново, това минавам аз и мога да кажа за тази отсечка. Минах го преди обед 12.30 си бях в Плевен, лек маршрут, полицаи и камери не видях и антирадара не засече такива, иначе хванах много колеги с активни антирадари, проблема на отсечката е, че скоростта и ниска. На магистралата 50 км преди Бургас и посока Бургас се беше образувала тапа, един джип Мерцедес бял нов ( според мен за около 130 000лв и нагоре ) се беше обърнал по таван и го мъчиха на репатрак с полиция. Добре, че беше на магистрала и мантинелата не му беше позволила да прескочи при нас насрещно движещите се, че ако беше на подбалканският щеше да наниже няколко насрещни и щеше да има трупове. винаги съм казвал, че и най лошата магистрала е по добра от най добрият първокласен път, който има познати починали по пътищата го знае най добре, ще си мечтаем за Бойко. Колега карай си по магистралата, бъди жив и здрав и се радвай на почивката.
-
1 точкаАз бях така като тебе и си сложих китайска навигация но не ми се занимаваше да монтирам нова камера оставих си оригиналната не е проблем ниската резолюция кара се на заден. Само имай в предвид че оригиналната камера е на седем волта и ще трябва да сложиш в конвертор от който да свалиш напрежението от 12 на 7 волта. Ако решиш и ти така да направиш прегледай ми старите постове слагал съм инфо Как да се направи.
-
1 точкаОт това, което аз зная, т.н. "приемлива" компенсация на Short Term Fuel Trim важи за всички установени режими на работа, без ускорение и пълна газ. При пълна газ показанията на ламбда сондата се игнорират, респ. Short Term Fuel Trim не играе роля. На практика, корекцията на Short Term Fuel Trim има за основна цел да поддържа флуктоациите на ламбда сондата между 0.2V и 0.8V, което пък от своя страна осигурява такива концентрации на СО и О2 в изгорелите газове, че да може катализаторът да работи ефективно и да се пази живота му. Тази корекция (Short Term Fuel Trim) важи за всяко едно "стационарно положение" на товар/обороти (без пълна газ). Ако бъркам, колегите с повече знания да ме коригират
-
1 точкаАз лично никога не съм го харесвал и моето мнение за последните му неволи е, че когато се даде машина която е над възможностите на пилота това е резултата. Когато е на пистата сам той се надпреварва с времето а тук времето е всичко и тогава трябва да се изстиска всичко от болида а когато е на самото състезание се надпреварва с опоненти и малко му трябва да ги изпревари което създава фалшива илюзия, че пилота е добър а всъщност е колата. Ред Бул Хонда са направили кола която му е над възможностите и аз ако бях щях да го освободя до сега но като се има на предвид, че може да "изтропа" доста инфо на конкуренцията мисля, че ще го задържат поне до края на сезона после ще го пратят в Алфатури уж под предлог да помогне на отбора договора му свършва и айдеее при кактусите, такъв е живота и логиката на бизнеса. Неговото проклятие сега е, че е в отбор с най добрият пилот в момента а разликата между тях е от земята до луната, забрави за какво е там, не трябваше да създава проблеми а да подържа първият и да гони второто място, Чеко в момента е като паразит колата го вози а не той нея до като при Макс е точно обратното. С една дума, неволите са му закономерност а не случайност и тук интригата ще е кой ще го замести, говори се все повече, че във Ферари има конфликт с Шарл и не смятат да му подновят договора както и на Сайнц но ще видим как ще се реализира Рикардо, за мен няма съмнение, че Чеко е пътник. Това е мое мнение. Между другото: биковете са предложили на Албън да се върне при тях но той категорично им е отказал, кого ли ще заменя .
-
0 точки
-
0 точки-Бре, каква мила катеричка! - изпадна в умиление Щирлиц, протягайки ръка към симпатичното зверче. -Не е тукашен -досети се скунксът и гадно се изхили...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00