Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.07.2023 in all areas

  1. 4 точки
    Днес... нощес... измих двамата белчовци, докато температурата се ядва, че утре... днес смятам да полирам акорда
  2. 2 точки
    @ceco_accord, няма проблем, това са качествата на тази изолация а те не са хич големи. Ако трябваше да се обезшуми както трябва, бях ти написал - STP и/или Dynamat. Останалото е да се каже, че има изолация. За някои студиа ползват и кори от яйца ама това е друга тема
  3. 1 точка
    Днес се прибрах по него. От Бургас по магистралата до разклона за Сливен, от там по подбалканският до Гурково за Търново, това минавам аз и мога да кажа за тази отсечка. Минах го преди обед 12.30 си бях в Плевен, лек маршрут, полицаи и камери не видях и антирадара не засече такива, иначе хванах много колеги с активни антирадари, проблема на отсечката е, че скоростта и ниска. На магистралата 50 км преди Бургас и посока Бургас се беше образувала тапа, един джип Мерцедес бял нов ( според мен за около 130 000лв и нагоре ) се беше обърнал по таван и го мъчиха на репатрак с полиция. Добре, че беше на магистрала и мантинелата не му беше позволила да прескочи при нас насрещно движещите се, че ако беше на подбалканският щеше да наниже няколко насрещни и щеше да има трупове. винаги съм казвал, че и най лошата магистрала е по добра от най добрият първокласен път, който има познати починали по пътищата го знае най добре, ще си мечтаем за Бойко. Колега карай си по магистралата, бъди жив и здрав и се радвай на почивката.
  4. 1 точка
    Аз бях така като тебе и си сложих китайска навигация но не ми се занимаваше да монтирам нова камера оставих си оригиналната не е проблем ниската резолюция кара се на заден. Само имай в предвид че оригиналната камера е на седем волта и ще трябва да сложиш в конвертор от който да свалиш напрежението от 12 на 7 волта. Ако решиш и ти така да направиш прегледай ми старите постове слагал съм инфо Как да се направи.
  5. 1 точка
    Пробвах се и аз ,ама нещо неми харесва много. Иначе ваксата е супер.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Здравей Наско, Линк: https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda ATF DW 1 - 1 x 4 ltrs Линк: https://ato24.de/en/honda-dpsf-ii-4-l.html Вид и количество: Honda DPSF - II - 1 х 4 ltrs  Стойност на поръчката: (63.92 + 55.90)*2.15 = 257.62 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Необходимо е да се получат от съпругата ми, ще пиша на лично имена и телефон. Клубни поставки: Не Поздрави
  8. 1 точка
    И ето какво показа експеримента: Както вече споменах, до 60км/ч колата сега е доста тиха и то без задните кори и седалки. След тая скорост обаче шумът се връща отнейде. Ходихме да караме картинг у Враца и на отиване карах аз па се услушвах кат гърмян заек. Различни асфалти, осева линия, шум от генерацията - всичко е по-добре от преди, но преваля ли 60 - язък за труда и матрЯла. На връщане клекнах отзад, а синковеца кара. Аз му давам инструкции да ускорява и намалява при възможност. Разлиствам ватите и слушам. Пуснах си некво тел. приложение за децибели - брей - до 60 показва 86db, нагоре скоростта отива на 104db. Шумът идва от задната врата си викам, но около нея всичко е ОК. Най-сетне го локализирах. Под стоповете има клапи за изравняване на налягането при затваряне на задната врата-батажник. В тях има висящи гумени мембрани, които над 60 км/ч се открахват от аеродинамиката, образуваща подналягане в задната броня. Бръкнах с пръсти и съвсем лек натиск им трябва да поддадат назад. Закрих гърловините им с длани и колата веднага утихна на висока скорост. Нощес трябва да сънувам технически гениално решение, та хем да останат функционални тез клапи, хем да не се отварят толко рано, а примерно след 3 пъти по-висока скорост - и без това колата не мое да я постигне. Кво нещо е техническата еволюция? На досегашните ми Хонди, тези клапи са странично под задната броня и подналягането на скорост не им влияе, но Сивушко е от миналия век и тогава още не им е било хрумнало на японците че ако не са отстрани, има "страничен ефект".
  9. 1 точка
    И аз ползвах Цецо от northauto. Мерните единици не са проблем. Километрите ги пише с по-ситни цифри. Градусите също. Ще си направиш една табличка през 5 градуса и ще свикнеш. Обаче разхода - голямо смятане ще падне от мили с един галон в литри на 100 км.
  10. 1 точка
    Здрасти, Да става аз съм си ги направил, само ти трябват малко познания по ел. за да може да се свърже някои кабели след като използваш адаптера, които ще получиш с китайската навигация. А за задната камера: Тя е на 7V - всеми си DC/DC конвертор за да я захранеш през него - нагласяш го на 7V , аз използвах този: https://vikiwat.com/modul-dc-dc-konvertor-ponizhavasht-123-35vdc-3a-3-bg.html Приложени ти изпращам повече инфо за сигналине на ориг. навигация. Лично си бях писал с друг колега следното: на линка съм качил снимки от връзките, които съм правил - кабели също така, схемите на колата и по кои схеми съм работил, също и схемата на връзките на навигацията, която имам https://drive.google.com/drive/folders/11basvFYLYW88Nqn4oKcGFZscJlqVkYg0?usp=sharing основните неща ги има с преходен кабел, който идва с навигацията ->трябва да вържеш: 1. камерата с DC/DC преобразувател https://vikiwat.com/modul-dc-dc-konvertor-ponizhavasht-123-35vdc-3a-3-bg.html от сигнала за задна 2. бутоните на волана 3. захр. за субуфера ---- друго не се сещам аз работих по тази схема: виж G-drive линка - в розово е кабела, който ще дойде с навигацията и вържеш към ориг. инсталация/ букса - в оранжево съм белязал какви допълнителни сигнали съм взимал от другите букси
  11. 1 точка
    Здравейте на всички! Сега ще ви разкажа как протече газифицирането на моята Honda Jazz L13. След като твърдо бях решил да газифицирам колата, последваха въпросите: Какъв газов инжекцион да избера и защо, и към кого да се обърна за самия монтаж. Когато започнах да търся информация за газифицирането на колата, първоначално останах с убеждението, че собствениците на такива коли не ги газифицират поради обясними причини. Реших да се обадя до няколко сервиза в по- големите градове които монтират газови инжекциони, за да чуя те какво ще ми кажат. Разговорът ми с тях беше кратък, обясниха ми стандартните неща и аз останах с убеждението, че никога не са слагали газов инжекцион на подобна кола. Предварително знаех от мой познат майстор, че монтажът ще бъде по-специфичен от стандартния за повечето коли. Не знам защо, но не се сетих първоначално за форума. В карайна сметка седнах пред компютъра и влязох във форума на Хонда. Започна търсенето и не след дълго попаднах на темата за газифициране. Прочетох цялата тема и отзивите, след което реших да се свържа със Markony, за да ми разясни по-добре как стоят нещата. Вече имаше два безпроблемно газифицирани джаза, така че той беше човека, който търсяех. Обадих му се и той ми разясни всичко в детайли. Останах много доволен от подробното разяснение. Последва оставянето на колата ми в гр.Русе. В замяна аз получих една от Хондите на Markony, с която се прибрах. Монтажът продължи няколко дни, като през цялото време ме държеше в течение със случващото се по колата. Крайният резултат беше точно това което очаквах, отличен монтаж и безупречна работа на колата на газ. Колата има вече 8500км на газ и засега си работи все така безупречно. Единственото, което ми идва на ум, е още един път да благодаря за коректното отношение и професионалното обслужване.
  12. 0 точки
    Не знам, дали е трудно за каране, но явно е без vtec .
  13. 0 точки
    Габровско семейство: - Сашко, намисли си едно желание и духни свещичките! - Догодина да ми купите торта!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...