Пирамидките служат не да подтискат шума, а да го разсейват, така че да не стига като фон в микрофона на вокала, а инструментите се записват "по жицата". Напредвам.
Днес е ден за "разсъбличане". Отне ми около 1 час да я оголя, докато не стигнах до конструкцията на централната конзола. Оказа се че мамамуияпонец хитро е подпрял тежкото табло за пода, но не е направил мокета да се вади без тя да се разглобява, но тя пък си има хитринка - сваля се само долната (от 2-те) метални части (на 4 винта) и се издърпва мокета. Отзад при ръчната е същата работа, но там вече не ми се разглобяваше и "и скинах ризата". Лява и дясна мокетни части се държат в тази зона на 4 тесни ивички иии - неам нерви!
Очаквах повечко ръжда и мизерии за 1/4 век, но запазена си е завалийката.
Още като я карах първите пъти извънградско, очаквах да е по-шумна, но като я разкостих, гледам японеца се е погрижил където трябва с каквото е сметнал за нужно. По пода е гуменобитумен слой, а на моторния щит гума с вата отдолу. Под мокета също е залепена вата около 1 см, част от която се разслои и остана по пода. Та сега не знам моето K-FLEX допълнение какъв (и дали) осезаем ефект ще даде, ама - да има - "мечо Пух".
Мокета занесох на 1 мивкаджия, да го удари със струята и препарати и поне 2 дена ще съхне, та утре с момчето я подхващаме с кроенето и лепенето на изолацията. Вратите ще са по-натам - те са достъпни и когато колата да е в движение, че сега ...