Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.06.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Здравейте и от мен. Имам CR-V от 2018 година. Имах проблем с DPF два пъти, единия път 2021 година светна една вечер, на сутринта станах рано и подкарах колата по магистрала Хемус, до тунелите направи обратен на един от тунелите и на връщане DPF угасна. Втория път стана миналия вторник вечер. Направи същото станах сутринта и тръгнах по магистрала Тракия до Траянови врата и обърнах, но този път нямаше никакъв ефект. Тогава започнах да чета форум тук в България и чужбина. Първо купих скъпа добавка за почистване на ДПФ. Дадох 160 лева за нея на bardahl dpf cleaner. Преди да сипа добавката отидох на диагностика. Там ми казаха, че трябва принудителна регенерация. Почнахме да е правим като отворихме предния капак, включихме климатика и пускахме фаровете на дълги. ДПФ дигна 608 градуса, но на 82% спря принудителната регенерация. Изчакахме 20 минути и пусна отново регенерацията. Преди това прочетохме, че не трябва да има никаква грешка на двигателя, грешките трябва да се изчистят. Оказа се че, има две грешки едната на ниско налягане на рейла и проблем с датчик на налягането на ДПФ. Диагностика изчисти грешките и започна регенерация и този път имаше успех след 50 минути. Колата започва от 3000 оборота и след това ги сваля на 1800 оборота накрая пак ги вдига на 3000 оборота и така приключва регенерацията. И тук много важно нещо след края на регенерацията изписва, че колата не трябва да се гаси 30 минути за да охлади антифриза и ДПФ. ДПФ стигна 640 градуса при регенерацията. От ауспуха излизаха всякакви миризми и пушеци. Вече бях купил добавката bardahl dpf cleaner сипах е и тръгнах с жената в събота да обикаляме България минахме 500 км и се прибрахме. ДПФ в момента не свети. Дано се е оправил и дано не ми създава проблем.
  2. 1 точка
    - Вие сте поръчали жена-шофьор - за превоз или за забавление? - За забавление. - ОК. Излезте на терасата - започвам да паркирам!
  3. 1 точка
    Добавям и това https://ato24.de/de/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html 3x0.946=3x13.95=41.85x2.15=89.98+218.27=308.25
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    На 8-ма генерация схемата е направена така че при по-ниска температура (не знам точно колко) включва двата вентилатора свързани последователно, което се явява ниска скорост на въртене. Ако продължи да вдига градусите включва двата вентилатора паралелно, т.е. на максимална скорост. При последователното свързване има недостатък че ако единия вентилатор има прекъсване, например износена четка или чисто физическо прекъсване в инсталацията тогава няма да се въртят и двата на ниска скорост. В такъв случай трябва да се завърти единия при достигане на по-високата температура. Ето схемата и обяснения за откриване на някой повреди: http://omanual.ru/Honda/Accord/8/ru/html/000000000001670.html http://omanual.ru/Honda/Accord/8/ru/html/000000000001680.html http://omanual.ru/Honda/Accord/8/ru/html/000000000001681.html Това което аз виждам е наличието на електронен модул (може да е вграден в ЕКУ-то на колата) и два термо датчика за двете температури на включване. Има и 4 броя релета които е добре да се прегледат, особено релето с NO-NC контактите и двата диода, къде се намират !? - не знам! като гледам пише че са на платка, но къде пак не знам, ЕЕЕ пуста осмица, не съм я проучвал отблизо. Обезвъздушаването приключва по следния начин: след като си карал колата и е загряла до нормална работна температура, оставяш я да изстине и на сутринта преди да запалиш отваряш капачката на радиатора и доливаш до горе след което затваряш капачката. След това отваряш капачката на изравнителния съд и доливаш до малко над минимума. Преглеждаш маркучето между съда и радиатора да не е напукано или надупчено, затваряш капачката и си готов
  6. 1 точка
    Моята любов. Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
  7. 1 точка
    Попаднах на изключително коректен и отзивчив професионалист в тази сфера. След комуникация по телефона,на която най подробно,на своя воля ми разясни неща свързани с батериите,поръчах въпросния акумулатор. Единственото условие,което исках ,ако е възможно да стане е,акумулатора да мине за оглед и евентуално за дозаряд,през неговите ръце. Г-н Димов се казва човека. Така и стана,не прати акумулатора на същия ден когато го поръчах,а на следващия. П.П.-Само за справка за цена на ОЕМ-ския: https://bmeshop.bg/akumulator-31500-st3-111he
  8. 1 точка
    Няма такива легендарни групи вече .Навремето правеха фурор където и да се появят ,няма ги и ламповите маршали от едно време концертните ,свиреха ламбите така медено и благо щото много хармоници вкарваха и оцветяваха звука .
  9. 1 точка
    Колеги, ако някога ви блокира волана (почти останете без хидравлика) при палене и ви светне таблото, както по-долу на снимката, да знаете, че е модулът за рейката, който се пада вляво, под волана, над съединителя. Изключителна рядкост е за Civic 8, но на мене се случи. Може да го лъжете временно, като преди да запалите въртите много волана, макар да е адски трудно и го придържате, докато натиснете старт бутона. Така се освобождава и хидравликата си работи нормално. Ако ви се наложи смяна, единствено трябва да гледате да си отговарят номерата. Прилагам снимка на примерен, какъвто ми трябваше на мен. Успех и да не ви се налага да го сменяте. Темата е само за помощ, ако на някой му се наложи, защото грешката се чисти, но рано или късно пак се появява, докато не го смените това компютърче.
  10. 1 точка
    Въпреки липсата на препоръки от колегите проблема се реши успешно. Оказа се износени предни накладки, японците вместо датчик са сложили някаква ламаринка, която почва да дрънчи при износване на накладките. Надявам се да съм в помощ на колегите. Безаварийно шофиране.
  11. 1 точка
    Взех, че се "престраших" и започнах да разглобявам Самото сваляне на кората на вратата, на огледалото и достигането до механизма не е кой знае каква философия... Стигнах до моторчето, откачих платката и развих 2та болта (винта), които държат самото моторче, за да мога да го извадя нагоре... Интересно, но зъбното колело си беше здраво . Въпреки това, реших да го сменя с новото (метално) и започнах да сглобявам (тук видях малко зор ). След връщането на огледалото обратно на колата, вече го няма това постоянно цъкане при даване на контакт . P.S. Нямаше да се справя без подробното описание на "desap" и на "NikiG" в една друга тема (ще кача снимка, за да е по-удобно и на други хора да гледат стъпките).
  12. 1 точка
    Здравейте, от доста време се каня и аз да споделя опита си с DPF-a . Общо взето имах същия проблем лампата за DPF-a светваше с удивителна няколко последователни пъти на интервали между 100 и 200км. Направих процедурата описана от @Emicha със сваляне, изпращане до Варна и поставяне отново. Това се случи през май 2019, малко след като съм писал в тази тема. От тогава до сега карам същата кола, като се кара много градско, като много често дистанциите са по 2-3км, спиране и пак. Отделно и разхода падна с около 1л. на 100 след почистването. Определено мисля че това е начина за спряване с проблемите с DPF-a и съм много благодарен на @Emicha за споделения опит.
  13. 0 точки
    Дано да е виц Красимир Занев-директор ''ИЗДИРВАНЕ'' в МВР: ''Смъртта на Ангел Христов е настъпила преди аутопсията!!!''
  14. 0 точки
    Абитуриент се стяга за бала в Габрово и моли баща си: - Тате, дай пари. - Нямам. - Вземи от някой на заем. - Сине, вече си голям и можеш сам да влизаш в дългове...
  15. 0 точки
    Би ли обяснил какво ще стане ако мръдне колата 1 метър?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...