Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.05.2023 in all areas

  1. 4 точки
    Honda Synthetic Blend - като видите "Synthetic Blend" винаги да имате едно на ум, че това е смес от различни хидрокрек групи масла ! А на това масло има анализ в oil-club.ru и msds също. Не ми се занимава сега да ровя. Който има интерес може да го намери там. По спомен, ако не ме лъже паметта, беше смес от хидрокрек 3-та + хидрокрек 2-ра групи и някакво количество минерално. Ресурс 3 до 5 хил. мили макс., в зависимост от режима на каране. LTD - не съм попадал скоро на анализ, за да видя новото SP как е "сглобено", но и там си имайте едно на ум. Като са ОЕМ на Honda, не си мислете, че са най-добрите масла. И не ги прави Honda, а определен производител на масла, избран от Honda, по спецификации на Honda, покриващи минималните изисквания за гаранционна поддръжка. Маркетинг... За тая цена спокойно можете да си купите доказано по-добри масла. Едно Shell Helix Ultra, например. Но чистата Ultra, без други абревиатури като ECT, AVL и т.н. Кеф ти 5W-30, кеф ти 0W-30 A5/B5. А пък, ако искате нещо още по-добро - избирайте от Ravenol USVO.
  2. 3 точки
    Днес смених и аз предните дискове на цена 710 лв за двата от Бултрако. И накладките 130 лв. Труд 150 лв. Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk
  3. 1 точка
    Random all folders означава на случаен принцип да върти целите папки, демек албуми. Това няма връзка с въпроса ти. Щом искаш назад, натискаш 2 пъти бързо CH- (minus) от волана, за да я върне в началото. След което по броя пъти, отброяваш песните назад. Пример: Слушаш 7-ма песен на 1:25 минута. Искаш да се върнеш на 4-та песен. Два пъти бързо CH- те връща в началото на 7-ма. Трябва след това да натиснеш още 3 пъти бързо CH-, за да те върне на 4-та.
  4. 1 точка
    Искаш да върнеш секунди/минути назад същата песен или съвсем в началото? Ако искаш да върнеш просто назад, за да чуеш отново някакъв момент, задържаш CH- на волана. Другия вариант е задържаш Skip и почва да я върти назад. Ако искаш в началото песента - два пъти бързо СН-. Това са начините. Ако не става така - значи е от настройките.
  5. 1 точка
    Ей тук една сводна таблица за сравнение
  6. 1 точка
    Такааа, железата се оказаха различни. Има горен и долен. Единя е леко отрязан(горния), долния е плътен. Единствено като алтернатива на ОЕМ-ските и налични в магазинната мрежа на автотърговците се оказаха FEBEST 0374-RD5UR и FEBEST 0374-RD5LR. На моя модел за ръчната спирачка си има отделен механизъм(не че и той не може да задържи), но в случая задържане беше от основния спирачен апарат. И едно обобщение: ако след почистване, профилактика на водачи, буталца, отново има някакво спиране на "пресекулки" проверете дали някой "майстор" не е слагал медна грес или някаква друга смазка между главината и спирачния диск, почистете до блясък от ръжда и тогава монтаж на новите/стари дискове. А пък и ако разполагате с "часовник" може да се измери и кривина на главина, диск ...
  7. 1 точка
    Относно нивата на обурудване: моята е Executive (май най-високото), и нещата, които мисля че има повече от другите са кожен салон, подгрев на предни седалки, би-ксенон, релси на тавана, люк, навигация(непотребна, само аудиото може да командваш през дисплея), и май това е :-) . Стандартното и обурудване си включва всичко друго, например темпомати, VSA и т.н. Колата е широка, което предполага стабилност по завоите - поне аз така я чувствам (не съм състезател де, спазвам горе-долу правилата :-)). Карам я с всесезонни гуми Toyo 205/55/16, държи се прекрасно на пътя.
  8. 1 точка
    Да, не е ок. Или няма да ляга плътно в леглото, или ще го смачка до формата си, но предвид, че вероятно има стоманена вложка, по-скоро ще преобладава първото. Но! На стария акорд бях с МакГард не-оем и ги слагах само на една и съща дупка - или при вентила, или срещу него - зависи от джантите. И за 10 години - нищо не се беше развило. Та, това бих направил на твое място - избираш едни и същи дупки и слагаш секретите винаги там.
  9. 1 точка
    Започва се пак, с досадните падащи реклами! Моля да ги премахнете.
  10. 1 точка
    Разглобих едното задно цилиндърче и точно това е задържало- ръжда на ръба на цилиндърчето до канала на маншона вътре. Буталцето си беше добре, почистих с шабър, смазах, сглобих (водачите бяха смазани и се движеха добре), и сега всичко е ОК... На капачката на контейнера за сп. течност пише DOT3 или 4, при обезвъздушаването долях 4...
  11. 1 точка
    А по темата: След поредните жертви - мир на душите им (но не и на родителите), пак се бърбори, а сериозни мерки -йок. Как няма смелост да се каже къде всъщност е проблема? Аз съм родител на млад водач - тинейджър с книжка - аналогичен на момчето причинило и самопричинило си инцидента. Той не изглежда като онези арогантни индивиди които обичайно творят зло. Те са ясни - в живота "напред с рогата", означава на пътя напред с вратата. Техните инциденти са от комплекси, надценяване на възможности и недооценка на ситуацията. Моят и повечето ние не сме такива, но ситуации всякакви. Миг невнимание и после цял живот мъртъв, или по-лошото - жив но виновен за жертви. Проблемът е в генът, от там във възпитанието, а после в обучението. Чак после в самооценката и преценката. Това са десетилетия еволюция на индивида, а те зависят и от средата! Ее, какво ще променят новите знаци 30 и 130, като индивидът е формиран преди поснавянето им, особено след като знае че контролът е инцидентен, а санкциите са -врата у пОле"? Аз още не мога да изчистя някои странични ефекти от генома на своите родители, въпреки осъзнатост и усилия, а и ги виждам как се прокрадват и във внука им, за чието съзнание и съзряване съм се борил. Да, той никога няма да причини зло умишлено, или от арогантност. То никой не иска, но между умишлено и арогантно има огромна разлика, а в този процеп - бездна на човешкото поведение никой не гледа. Исконният проблем е че на причинителя се гледа като на еднолично виновен. Да, моментно е така, но еволюционно насложено съвсем не е! Непредумишлено убийство може да има при самозащита. На пътя всички сме убийци, повечето по невнимание, но не и ако си пил, дротиран или с неадекватно за ситуацията поведение. Аз съм против тази формулировка! Щом някой е можел (прав, или пълзешком) да стигне до колата си, значи осъзнава деянието си. Щом шофира арогантно, също! Може да е романтично и свободолюбиво да шофираш, но Ти ежемоментно може да станеш убиец! Пиша го за Теб, за себе си и за детето си, а не за да "чета конско". Сигурен съм че го знаеш, но ако на само още 1 помогнеш да се осъзнае и самодисциплинира - спасил си не само него, а още мнозина. Всичко е въпрос на високи критерии. Иначе идват ниските морал и потребности. Все отнякъде трябва да почнем. Най-близък е онзи, срещу теб - в огледалото. На 1 ръка (приятелска) разстояние са близките, роднините, съседите, колегите и т.н. Всеки от нас има широко обкръжение и прилично влияние. Нама кой друг - Ти и Аз сме повече от законите и държавата! Бъдете здрави и живи! А жив е не онзи който просто диша и шава. Той е плява.
  12. 1 точка
    Свалих бронята и намазах държачите със силикон. След една водоструйка и едни валяци след това вътре е сухо. Ще видим на някой голям дъжд. Благодаря на отзовалите се!
  13. 0 точки
    София, Шел бул. Възкресение - няма манометър. Така си било.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...