Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.04.2023 in all areas

  1. 3 точки
    Маслото е свършило курса Хондата ти е здрава!
  2. 2 точки
    Кой кат назе. Фемили трип с 2 коли. Сиковеца имал бални снимки с класа на пещерата Проходна, а тамо не сме били. Обаче обещал да вози 3 девойки. Предложих му Леджо, но той си иска Сивушко, макар че по празниците ни вози с големата Хонда. Майката му ми вика, айде и ние, че не познава пътя, та аз отпред, а той по мене. Иначе съм доволен от него. Кара премерено, по ограниченията, не отговаря на провокациите ми и над 100 ми "разтяга ластик", а не да се пъне да ме гони. За 300 км преход, само 1 дупка уцели. Даже мигач дава, да го изпреварват бързаците. Късметлия съм с това момче, а и Сивикът му приляга и ме радва как стои на пътя. Той си го кара като пенсионер, а аз го ръчкам кат тинейджър, все едно сме си разменили ЕГН-тата. Но все пак е мой наследник. На влизане в Монтана спираме един до друг. Свалям деснио джам и му викам - 1 светофарна гонка? Нави се. Даде газ, врътна гуми - дадох му 1 кола преднина, но още Леджо бе на първа, когато го резнах. Все пак имам по 1 Сивик на всяко от 4-те двигателни колела. Най ме радва че си "знае гьола", а и девойките се изкефиха - хлапашка ни работа, но "жив е живота". VID_20230414_165234.mp4
  3. 1 точка
    Колега, това е редовен проблем при 8ма генерация и се лекува буквално с 5 лева и малко сръчност. Махаш кората на вратата (има клипчета в ютуб как става) и изкарваш говорителя. Като го изкараш, ще забележиш, че мембраната се е отлепила на някои места от рамката на говорителя. Взимаш едно лепило Moment Classic (4.60лв) мажеш мембраната и рамката тъничко, чакаш 10мин да се изпари разтворителя на лепилото(пише го в инструкциите на опаковката) и прилепяш двете части. Монтираш всичко по обратния ред и Воала! Имаш здрав и неразличим от нов говорител :) Вече го направих и с двата предни и не са мръднали.
  4. 1 точка
    Здравейте, Днес с бая зор ама от незнание все пак успях да извадя капака на подлакътника. В невежите си опити пукнах 2-3 клипса, но с малко сода бикарбонат и каникулит ще се оправят. Открих тапицерско ателие където правят и неща за колите и следващата седмица ще видим вариант за подходяща материя (ако имат налична алкантара) и за мекото отдолу (ако е приложимо мемори пяна) Парт номера съм снимал така че да се вижда ако някой му притрябва. Като стане готово ще кача снимка. Благодаря!
  5. 1 точка
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Емич, я по…. Нормално, благодаря Ви колеги. Странно се връщам към стари клиповe, неподходящи. Ще оцелея. Обещавам превод.
  8. 1 точка
    Такова черно масло никога не съм виждал в моя мотор дори и на повече км. Маслото е свършило курс, станало е на чорба и естествено започва да изгаря това му е живота след 1 000 км ще е на минимума и даже под него без значение от начина и мястото на шофиране, явно кофти партида.
  9. 1 точка
    Колега, без да се обиждаш, но това е един форум, не е някоя Facebook група, в която всеки пише без препинателни знаци . Ти си един от най пишещите тук и трябва да се постараеш малко.
  10. 1 точка
    Трябва да се прегледат качествено силовите кабели, не само болтовите връзки а и кербовките в обувките. Това може и сам да го направиш по следния начин, след като направиш сутринта дългото стартиране веднага след като запали мотора го гасиш и скачаш до мотора и опипваш всички кабелни обувки по силовите кабели, тази която е повредена или където има слаба връзка ще е затоплена или гореща в най-лошия случай. Добре е предварително да си отвориш капака и да огледаш всички силови кабели, кабелните им обувки и болтови връзки за да може по най-бързия начин да ги провериш след стартирането. Това се прави на всичките кабели, отрицателни и положителни, от акумулатора до стартера включително. Преди да започнеш палене сутринта измери напрежението на акумулатора, ако е под 12,3 веднага можеш да го подложиш на заряд, когато измерваш винаги сондите на мултимера се забучват в оловните полюси на акумулатора а не на кабелните им обувки. И повтарям, преди теста огледай добре всяко едно кабелче и кабелна обувка къде се намира защото ще имаш възможност само за един опит, следващия възможен опит е на другата сутрин при първото трудно палене. Ако всичко по силовите кабели е наред, е наложителна пълна ревизия на стартера. При износени втулки се измества ротора спрямо стартера и от там повишения ток и големия пад на напрежение. Според мен точно там е проблема.
  11. 1 точка
  12. 0 точки
    За да НЕ стане мяу само на бензин!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...