Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.04.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Здравей, да споделя и че при мен протече, но от другата (задна лява) страна. Аз реших проблема като първо се сваля багажника и двете греди (ако има такива), след това дългата пластмасова лайсна. Под нея има нещо като кръпка, точно по средата на тавана (там където свършва стъкления покрив). Съединени са двете части с нещо меко (болкит или нещо такова) и отгоре е боядисана с оригиналната си боя. При мен точно там беше леко спукана боята (едва забележимо), но след натискане силно с пръст излизаха капчици. Но след натскане на това место и връщане на всички части по места (защото нямах силикон под ръка), в следващите проливни дъждове не протече. След седмица вече се воръжих с подхдящия силокон (такъв за уплатнения на авто стъкла) намазах и двете (лява и дясна) страна за по-сигурно. И вече теча е в историята! Прилагам снимката на която се вижда цепнатината.
  2. 1 точка
    Размени си предните със задните гуми с джантите .Виж как ще се държи колата .
  3. 1 точка
    Нормално. Всичките са дизелаци.
  4. 1 точка
    Не съм купувал оригиналната част Отговарях "дали" имам още метални лостчета, и споделих и повечко за причината и цената на прототипчето
  5. 1 точка
    Здравейте! Аз също карам същата кола и то в Германия и като цяло Магистрално с нормалното темпо за трафика тука демек между 130-180км. Понякога и над 200 колкото мотора може.Разхода е съвсем нормален според мене.Аз също бях влязъл във Филм,че ми гори литър до 2 ама просто съм имал туба от 4 литра,а не от 5 литра.По бих се притеснил за черното масло по щеката.Аз ще пуска една проба като направя 8500-9000К с моето масло да сравним как е цвета. Сега смених маслото от 5w30 RavenOil DXG на 0w20 RavenOil ECS по Прочетеното във Форума за някакви евентуални проблеми.
  6. 1 точка
    Бих предложил Mobil 1 0w 30 LV a5/b5 и е по подходящо за твоя двигател.От скоро съм с такова и съм с много добри впечатления-много тих двигател,не го харчи при екстремни условия/с турбо при по високи скорости/,по нисък разход на гориво 1л до 1,5 л надолу.Ще го видим лятото как ще е.
  7. 1 точка
    @Cyreon Според мен, резултатът е в следствие на съвкупност от фактори. Натоварването по баирите, голям процент магистрално каране, по-дългите преходи на високи обороти, факторът "масло" - този Мобил, ако е по новата рецептура, е възможно да е по-различен от стария. Може да има по-висока изпаряемост, може да е по-малко термостабилен от старата рецептура и т.н. Като сложим чертата, обаче, се вижда, че за 5700 км. си изгорил около 0,5 литра масло, което прави по около 90 милилитра на 1000 км. Това си е напълно приемливо, с оглед на натоварването. За да може да се търси проблем, е било добре да следиш нивото на равен интервал километри. Ако е намалявало равномерно през целия интервал, тогава няма от какво да се притесняваш. Ако е намаляло през последните 1000 км., тогава може да се говори за проблем. Или в маслото, или в двигателя. След като сега налееш новото масло, проследи дали се държи по стария начин, при старите условия, или отново намалява. Пък после ще умуваме, ако има нужда. Между другото какви масло и филтър си приготвил за смяната?
  8. 1 точка
    Явно по принцип караш много леко и сега си и дал малко зор. Аз на магистрала, особено в БГ, под 3.8 k rpm не падам, а на баири - над 4.5-5 k. Това с R20 автомат. Така че обяснението е в оборотите и е напълно очаквано и нормално.
  9. 1 точка
    След формат и презапис, нещата станаха. Благодаря за съвета.
  10. -1 точки
    Кой проблем, трябваше да ровя доста по-нагоре... И тук е смесен магазин. Темите по всичкология не водят до нищо хубаво. Нека решим проблема с датчика на стъклото и да заключа и тази. Междувременно, моля да се отварят нови теми, а не да се сипват още дискусии тук. Иначе, благодаря за обратната връзка @Nasko093
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...