Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.03.2023 in all areas

  1. 1 точка
    Къв идиот трябва да си, че да мериш компресия със закачени бобини? Много ми е интересно какво ще разбере автора на темата след като я измери тая прословута компресия? Да не би да разбереш, ако мотора е масларка - едва ли? Да не би да разбереш, че предният собственик е сменил 3 пъти маслото за 100 000 км - едва ли? Автомата е много здрав и едва ли ще има проблеми точно с него, ама това не пречи да е тъп и лагав. Цецо може да ти изпише 5 страници басни за автомата, ама това не го прави по-малко тъп и лагав. И не, не е по-икономичен автомата, при никакви условия не е. За мен лично е по-модерен и футуристичен спрямо 7 ген, но по-тесен, много по-спрял, особено 2-ката, а пък в комбинация с автомат е оле майко. Според мен е по-тегав за поддръжка, ама това си е мое мнение на база навесите,с които съм си имал работа.
  2. 1 точка
    За градско Джазка с 1.2/1.4 idsi, тези двигатели за железни с много добри ниски и много икономични. Само трябва да се проверят бобините и свещите, и респективно да се сложат иридиеви (Denso IK20TT) 8броя. А колкото до надеждността на корейците, питайте бакшишите.
  3. 1 точка
    Хюндай и Киа имат проблеми с бензиновите си двигатели след 2006 (или там някъде). Най-просто казано - бензиновите им мотори нямат ресурс. Има много клипове и инфо при руснаците, за тях. Дизелите, хибридите и електричките са о.к. но не и бензиновите. Джаз, само съм карал и останах доволен. Но нека се изкажат хората, които ги и поддържат
  4. 1 точка
    https://clubs1.bg/news/sinat-na-mohamed-bin-sulajem-e-zaginal-v-avtomobilna-katastrofa/#disqus_thread Застраховка живот няма... Колкото и пари , власт , признание ,на световно ниво, човек когато не внимава , греши и по - някой път връщане назад няма.
  5. 1 точка
    Здрасти колега, радвам се, че има някакво развитие макар, че откривам няколко противоречия в написаните неща. Първо казваш, че само на бензин била орязана до 3000 оборота, а на газ не, в което не виждам логика като цяло освен ако не достига гориво, защото газовия комп( надявам се има такъв 😁) следва бензиновия най-общо казано. С грешките как стоят нещата, същите ли се активират? Пишеш, също в началните постове, че сте гледали клапаните и всичко било наред? Кое е било наред хлабините ли? Ако е прегорял клапан, едва ли са били регулирани някога. В крайна сметка показаха ли ти го въпросния прегорял хубостник или само си остави и си взе колата?
  6. 1 точка
    Тока не го разбирам хич 😎, ще го сваля плафона и ще търся някой в Пловдив къде разбира. Благодаря.
  7. 1 точка
    Няма реле. Плавното гаснене на всички коли се реализира с помоща на платката и електронните елементи, запоени на нея - транзистори,съпротивления...... Има електронна схема, а не ел. механично реле, каквото търсиш.
  8. 1 точка
    Само да поправя колегата по-горе - с ръчната скоростна кутия е 3100 об. на 120 км/ч и 3650 об. на 140 км/ч. Може да са малко високи, но реално така основно си караш на 6-та по магистралата.
  9. 1 точка
    Точно от картера излиза свободното - както е при автоматика. Другото е в магистралите и клапаните, както и в "тавите" на хидротрансформатора. И от ДВГ не може да се източи 100%. За това трансмисията се обслужва периодично с опресняване на 3 литра.
  10. 0 точки
    Единственият шанс българите да проявят интерес към буболечки и червеи е, да се докаже, че от тях може да се вари ракия.
  11. 0 точки
    Оригинално на Honda 124лв. и го чаках 40 дена да дойде от Германия.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...