Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.02.2023 in Мнения

  1. 4 точки
    @dandilov Прикачвам малко снимки от дисковете. Не можах да кача файлове с по-високо качество, системата разрешава до 16 МБ. Аз наистина се чувствах доста прецакан в цялата ситуация и писах до няколко адреса. А може би имаше и известна доза късмет в цялата работа. Нелепото в случая беше, че докато чакам да се разреши ситуацията, беше съвсем наложително да сменя дисковете отпред (трябваше да мина доста км зад граница) и трябваше да си купя отново дискове и да ги сложа. Не знам дали трябва да им се каже на вносителя, че не искаш Блупринт, като поръчваш. Първите дискове дойдоха в запечатан кашон, и самите дискове поотделно опаковани всеки в свой собствен. Мога само да гадая дали вносителя е знаел за реалната ситуация вътре. Аз ако не ги бях отворил кашоните в един хубав и слънчев следобед на открито, може би и аз нямаше да забележа разликата. Вторите дойдоха по опаковани по същия начин. Въпреки, че имаше доста разправии, удовлетворението накрая си струваше. Във всеки случай, след случилото се, в бъдеще аз бих си помислил дали да поръчам EBC отново. В допълнение OEM replacement-та накладки по мое мнение не са добър избор, колата спира някак тромаво, с доста усилие. Поздрави
  2. 2 точки
    @mitaka0007 Не се хвърляй така смело. Има и по-добри филтри от тоя.
  3. 1 точка
    За мен е огромна грешка да се подменя превантивно! Може би имаш в предвид лагера на шайбата на климатика! От Бултрако нямат добри спомени колегите! Цените за труд и части са им високи!
  4. 1 точка
    Натрупването на замърсявания има известен прогрес, макар и не много отчетливо забележим. Давай нататък. Какво ще е следващото масло?
  5. 1 точка
    Колата е готова. Работи добре с много по-малко вибрации. Пали също различно, без претрисане, както беше преди. Няма промяна в разхода на гориво, днес минах 70км. 20 градско, 50 извън града - 5,5 на 100. Значително по-малко шум при високи скорости 120-140км/ч. Имаше едно пробучаване около 1300 оборота, което изчезна. Не знам, как е чистен резервоарът, но не е свалян. Тези дни ще снимам документа с цените и ще постна снимките.
  6. 1 точка
    Привет и от мен искам да поръчам следните артикули ; Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество;RAVENOL DXG SAE 5W-30/ 1х4 L Стойност на поръчката: (1x50,95)х1,9775=100,75 Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер Клубни поставки: Не
  7. 1 точка
    Не, аз имам още едно цяло огледало заедно с корубата, оригинално. Но не го исках първоначално защото е плоско и щях да имам ляво плоско, а дясно конвексно. Но в реда на по-горните мисли, защо пък не? Ще дава реален образ и реални разстояния спец. за лявата страна, където сляпото петно не е толкова голямо?
  8. 1 точка
    Едно видео от Auto Bild Bulgaria за дискове и накладки Blue Print:
  9. 1 точка
    Всички "коруби" / огледала имат система за инцидентно обръщане напред. Ако не те дразни че може да се отвори фуга между корубата и другата част (дето се монтира на вратата) - подпъхни нещо между 2-те, така че корубата да стои леко изметната напред. Не знам точно формата, ти, но има такива на които не им личи такъв аджастмънт. Теоретично говорим за 10-тина градуса завъртане, което на 5-6 см конзола не е много. В началото все там ще гледаш, но монтирай и после ще намериш точното измятане напред, за да си позиционираш стъклото както желаеш. VID_20230227_124614.mp4
  10. 1 точка
    Значи е ляво огледало но за десен волан. Като седнеш на предна дясна седалка, ще си покаже дали съм прав. Китаецът не измисля - копира точно, но може да е объркал маркирането на продукта.
  11. 1 точка
    Aко се престрашиш - опитай сам. Имаш инструкцията, трябва ти отвертка и... Там е просто 1 сверична ставичка, която трябва да откопчееш. Завърти стъклото на огледалото (да гледа максимално към небето и ще я видиш с фенерче. Напъвай все пак деликатно, да не стане това от което те е страх, но ако пластмасата е прекалено стара и крехка, може да се пъкне, а дали ти ще го сториш, или някой друг (срещу пари) ... Е, риск винаги има, но за това е направено така - да се сменя лесно.
  12. 1 точка
    @Bizzito По принцип не съм от хората, които се оплакват. Само съм отбелязал колко безобразни са цените на HONDA ОЕМ части и консумативи. За щастие има и други добри алтернативи на разумни цени, за което съм пуснал и отделна тема.
  13. 1 точка
    Относно спирането - отиди на машинно обезвъздушаване, под налягане. Със сигурност има по някое мехурче за изкарване. Тъкмо ще смениш и спирачната течност, а и ще промиеш системата и спирачните апарати.
  14. 1 точка
    И как точно става този номер? Филтърът има определена заложена пропускливост(пори) измервана в микрони, всяка една частица с размери над тези 'микрони' се улавя и задържа, а всяка под, се пропуска. Колкото повече е 'работил' филтърът, толкова повече големи частици е задържал, респективно повече пори са се запушили или драстично са намалили пропускливоста си(микроните), тоест филтърът е станал по-резистентен към по-малки частици, към които се отнася и 'въздухът'. Тоест на колкото повече километри е филтърът, толкова по-малко въздух пропуска, което няма нищо общо с никаква прах и замърсявания в двигателя. Този силикатен прах, тоест финни прахови частици, се 'лекуват' с качествени филтри. А филтрите се сменят, за да може двигателя да работи с оптимална гориво-въздушна смес.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Мен ако питаш има и по-добри коли от Хонда, ама ... И на мен Blue Print са ми първия избор за всички филтри, без горивния (за него нямам достатъчно сведения). Отличен баланс цена/качество. Респект за обзорите!
  18. 1 точка
    Мисля да се възползвам,че нещо професионалистите ме "лъзгат"🙂! Чипа е ID48,бутоните съм ги обучил да отключват и заключват,само запалването ще трябва. И не е спешно,ти казваш кога,къде и как. Благодаря ти,може да продължим на лично.
  19. 1 точка
    GTL-базата също са я намалили, или липсва...?! По новия SDS съдържа до 50% хидрокрек III ( CAS: 64742-54-7 ). Другото базово масло не го пишат какво е. MSDS_975518.pdf По графиките лисва и PAO или е твърде малко... Ударили са го яко на печалба, май... Нали им идва края на двг-тата... Та дайте да ги "дотрошим". А цената не само, че не пада, а и постоянно се вдига. Тая тенденция е повсеместна при всички производители на масла. Скоро ще наливаме само минералка ми се струва. А иначе дилърите сменят гаранционно на по 15 - 20 хил. км., че маслата били супер съвременни... Мани, мани...
  20. 1 точка
    Маслен филтър Blue Print ADH22114, предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от колегата birev. Филтърът е представен като заместител на ОЕМ 15400-RBA-F01. На външен вид, филтърът изглежда много прецизно изработен. Има и защитно капаче от прозрачна пластмаса. Външното уплътнение (О-пръстенът) е здраво, достатъчно дебело и е с кръгло сечение. Намазано е с някакъв вид течна прозрачна смазка. Седи сравнително плътно в леглото си. 20230225_160754.mp4 Вътре изглежда добре уплътнен с лепило. След разрязване се наблюдава също много прецизна изработка на елементите вътре. Всичко е чисто. Няма никакви петънца. Противодренажният клапан е оранжев на цвят, но не мога да кажа дали е от силикон или гума, понеже е доста дебел материалът. Но въпреки това възвръща моментално формата си след прегъване и осигурява затваряне на изходящите отвори на филтъра. Макарата също е изработена доста добре. Филтърната хартия е положена сравнително равномерно и доста на гъсто. Снадката на хартията е подсигурена с метална пластина, защипана прецизно. Конструкцията е залепена здраво. Не се разпада дори след прилагане на значително усилие. Има малко излишък от лепило, но не е проблем. Площта на филтърния елемент е 725,2 cm2 - много добър резултат! Филтърната хартия е със средна дебелина и има известно прозиране на просвет. Сравнена с тази на Mahle OC617, е по-тънка, но сравнена с тази на MANN W610/6 e еднаква, дори ми се струва, че е малко по-дебела от на MANN. Също така има сходна плътност с тази на Манн-а, а също и прозират горе-долу еднакво на просвет. Байпас клапанът е с диаметър на отвора 1.305 cm и отваря при натиск от 2.13 kg. Това прави налягане от 1,59 kg/cm2 или 1,56 bar. По-високо от нормалното, но не много. Заключение: Много добре и прецизно изработен среден клас филтър! Има аналогични и близки х-ки на Mann W610/6, но е на по-ниска цена. Бих го ползвал, ако нямам нещо по-добро подръка!
  21. 1 точка
    Супер! Може ли снимки на новите? Значи излиза, че като човек реши да поръча от тях, трябва да им напише изрична забележка, че иска тяхното производство, а не Блупринт. Радвам се, че си отстояваш правата. Нагледен пример за всички!
  22. 1 точка
    Да споделя завършека. След известна комуникация с EBC Англия, ми бяха изпратени за тяхна сметка комплект дискове, правени от тях, а не ребрандирани. Имаше известни разправии с български митници, наложи се да го освободя аз, но това е наша родна нормативна уредба. Като цяло ситуацията приключи с хепиенд.
  23. 1 точка
    И от мен хиляди благодарности на Бранко за пружините. Наистина са топ! Най-после и моето CR-V заприлича на джип. Колата се повдигна достатъчно, точно толкова колкото исках. Прехвърчам през дупките на бат Бойко без да се люшкам настрани .
  24. 1 точка
    От една страна зависи от филтъра - вложка ли е или цял филтър. При тип "вложка", качеството на филтъра зависи основно от качеството на филтърната хартия. При цял филтър - зависи от много, взаимно свързани, компоненти. Правилно си забелязал за драматично различните цени! И тук няма логическо обяснение, освен едно правило при търговците - "името прави цената". Което пак няма логика, когато видиш какво има вътре във филтъра. За твоите нужди може лесно да прецениш един филтър по качеството на филтърната хартия и изработката на елемента, и да предпочетеш такива, с по-дебела, влакнеста и плътна филтрираща хартия. За нуждите на колегите с цели филтри, които трябва да се разрежат (а не всеки може) се опитвам да представя нагледно съдържанието им, а всеки да си предпочете какво да си купи в крайна сметка по негово си желание.
  25. 1 точка
    Между другото, докато рових из нета и гледах и четях за въпросните по-горе филтри, от братята руснаци научих следното: Полските филтри Филтрон са собственост на Манн. Конкретно за масления филтър за хонда на филтрон OP575. Ако на някой му попадне конкретния филтър и на него пише Made in BA, да знае, че това е филтър правен в завода на МАНН в Босна и Херцеговина и е изключително високо качество. Но този правен в Полша не е същия и е със средно качество.
  26. 0 точки
    Малко практическа граматика - пълен и непълен член. Граматиката, за разлика от мъжа, има два члена - пълен и непълен или както би се изразил Титанът на родната мисъл - Божинката:"ПълниЯТ член е като непълниЯ член, само че е пълен." Пълен член имаме тогава, когато субектът, за когото въпросният член е прикрепен, извършва действието, за което се говори в изречението. Пример: ГолемиЯТ му член ѝ видя сметката. Тук членът се е проявил като виждач на сметки, следователно е пълен. (Или поне е бил до момента на виждането на въпросната сметка.) Непълен член имаме тогава, когато субектът се мота из изречението, ама не извършва действието, за което се говори. Пример: Тя видя сметката на големиЯ му член. Тук членът, àко че участва у далаверата, е пасивен и не той извършва действието, което тутакси го прави непълен. Значи, ако и от това обяснение с членове за пълниЯ и непълниЯ член не сте разбрали нищо, очевидно за никакъв член не ставате.
  27. 0 точки
    Съдията: - Гражданино, защо удушихте съвсем непозната жена? - Господин съдия, пътувам си аз в трамвая, влиза тая. Отваря чантата, вади портмонето затваря чантата. Отваря портмонето, вади билет, затваря портмонето. Отваря чантата, прибира портмонето, затваря чантата. Дупчи билета, отваря чантата, вади портмонето, прибира билета, затваря портмонето, прибира портмонето в чантата, затваря чантата. Отваря чантата, вади портмонето, затваря чантата, отваря портмонето, вади билета, затваря портмонето. Проверява дупките на билета, отваря портмонето, прибира билета, затваря портмонето, отваря чантата, прибира портмонето, затваря чантата, и в този момент се чу: - Всички карти и билети за проверка! Тя отваря чантата... Съдията: - Стигаааа, още веднъж отвори портмонето и ще те удуша!
  28. 0 точки
    +1 крайно позитивно мнение за пружините от @Markony, дават отлична височина и най-важното: стабилност и поведение на колата. Допреди да ги сменя не осъзнавах каква безумна гондола карах. Поздрави!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...