Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.02.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Да споделя завършека. След известна комуникация с EBC Англия, ми бяха изпратени за тяхна сметка комплект дискове, правени от тях, а не ребрандирани. Имаше известни разправии с български митници, наложи се да го освободя аз, но това е наша родна нормативна уредба. Като цяло ситуацията приключи с хепиенд.
  2. 2 точки
    0W-20 по-скоро не образуват здраво очертано ядро като по-високите вискозитети. При тях нещата по-скоро се размиват. Твърде възможно е, това, което виждаш като ореол да е все още напълно чисто масло. Може и да е смес с малко бензин все пак... но е още рано да се каже. И не се шашкай. На всеки бензинов двигател (който кара само на бензин) маслото мирише на бензин. Следи му състоянието на всеки 1000 км. и ще се види какво ще излезе по нататък. Щом не иска да капне от щеката, значи още не е разредено.
  3. 2 точки
    Здравейте отново, Започваме след паузата с новата кола и новия двигател. Без да се замисля минах на бензин. От сервизната история видях, че до сега са направени 4 смени на масло чинно на 1 една година на около 15 хил км всяка. Аз очаквах да са направили макс 2 смени Сипвали са 5w30, явно това е практика не само в България. Не се вижда много на снимките, малко на прозореца, обаче има стабилен ореол от бензин и маслото мирише на бензин. Дано да е защото карам градско само на ECON режим. А предполагам знаете за голямата издънка 1.5 турбо на следващия модел, който вкарва яко бензин в маслото особено когато се кара на този режим. Дано и тук не е така, ще го следя на различните режими как е. ПП: Това е третата проба, която вземам, първите две ги изтървах и не можах да ги сканирам. Та проблемът е, че маслото просто не капва от смотаната пластмасова щека. Чакам чакам и накрая допирам леко капката. Това проблем ли е? 1) Автомобил – Honda CR-V 2017 R20A9 2.0 бензин; 2) Масло – Honda 0w20; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 68 177 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 400 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 85/15; 7) Средна скорост - около 57 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 13.02.2023-21.02.2023; 9) Моточасове – около 7; 10) Изразходвано гориво - около 43 л бензин 95 + добавка; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.7 л; 13) Доливане на масло – не е правено; 14) Други – предходно масло 5w30; Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец.
  4. 1 точка
    https://www.classaction.org/news/class-action-alleges-honda-hid-engine-oil-dilution-defect-in-newer-cr-v-civic-accord-models
  5. 1 точка
    Супер! Може ли снимки на новите? Значи излиза, че като човек реши да поръча от тях, трябва да им напише изрична забележка, че иска тяхното производство, а не Блупринт. Радвам се, че си отстояваш правата. Нагледен пример за всички!
  6. 1 точка
    Явно си забравил как върви дизелчето. 340 нютона, са си 340 нютона, особено при 2к обората. Но пък най-важното е да се чувстваш сигурен и да не мислиш дали ще стигнеш целта, с 2ката такива дерзания няма да имаш.
  7. 1 точка
    Не е най-удачното за този двигател -viscosity at 100 °C mm²/s 12,1. Същото е положението при всички температури. А това че HTHS-а е 3.65 mPa*s едва ли е решаващо за избора при положение, че Honda указва на C2 където обичайно е 2.9. Има приятни изключения като Ravenol VSF 0W-30 с 3.1. TBN - 7.9 mg KOH/g също не е впечатляващ ако ще сменяте на по-дълги интервали. Според мен добър избор са: - Ravenol VSF 0W-30 - Ravenol FES 0W-30 - VALVOLINE SYNPOWER DT C2 0W-30 - Yacco LUBE F 0W-30 - Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - Mobil 1™ ESP LV 0W-30 - Castrol Edge Professional E 0W-30 - Castrol EDGE Professional H C2 0W-30 - Comma ECO-FE PLUS 0W30 - Total Quartz Ineo FDE 0W30
  8. 1 точка
    Аз съм много доволен от вървежа, дори мога да кажа, че върви поече от 140 коня дизел до 100 км/ч. Нагоре дизела може би е по-добре, защото не трябва да връщаш предавки. Много много добре си набира, а това най-много ме притесняваше в тази кола, защото я взех без да пробвам. А колкото до 1.5, конете които вади са си от 1.5, а да не говорим колко време ще ги вади Не съм карал де, сигурно турбинката надува и върви ама... Правил съм турбина, повече не искам да правя
  9. 1 точка
    @galimandi По принцип става, но е С3 масло, а най-подходящото е С2. Накратко казано С3 е на горната граница на вискозитета SAE 30, а С2 е на долната, освен това и при ниски температури се различават. Но и двете се допускат за употреба от Honda. Оригиналното Honda 0W30 e C2.
  10. 1 точка
    На 170000,така че сигурно преди теб ще го сменя още повече и това прилашкване.Ще пиша.
  11. 1 точка
    Привет! Линк: https://ato24.de/de/motul-5000-4t-10w-40.html Вид и количество: Motul 5000 4T 10W-40 1х4l Bike Week 2023! -20% Линк: https://ato24.de/de/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html Вид и количество: Honda Full Synthetic 0W-20 Advanced Protection 1x0,946 L Стойност на поръчката: (28.95*0.8 + 12.95)*1.9775 = 71.41 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Имам си Благодаря! Редакция: платено.
  12. 1 точка
    Здравей,и аз минах от 3-та на 4-та.Аз смятам че 4-ката е доста по-удобна за каране,вози по-меко ,докато 3-ката е по-стабилна на завой но има по-твърда возия.Горенето ,едно и също,може би една идея по-ниско за 4-ката.Забелязах нещо когато си с пълна кола и на автопилот 140км на 6-та скорост иска да бутнеш 5-та на нанагорнище,мъчи се да подържа,на предната нямах автопилот . Багажника е супер,голям и удобен.Мултимедията е ужасна,можело е да се потрудят повече.Иначе вече и праснах 5000км за два месеца,никакъв проблем.
  13. 1 точка
    Едно към едно беше и при мен и се оказа точно ролката на алтернатора.
  14. 1 точка
    Прегледай тази тема и най-вече последният ми пост. При мен излезе ролката на алтернатора, но една година се мъчих и смених доста неща, докато го улуча . Успех!
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Минах по всичко в navi app-а. Нищо не видях и нямам спомен да съм виждал (а от 5 години я имам). Това по-долу намери ли го и пробва ли го? (като се сетя ще пробвам, не го очаквах да е тук, но...): https://support.garmin.com/en-US/?faq=uhZVloK0Jy5JFKTTdlCE49 1.Touch Home (не става ясно кой Home , на Garmin Navi app-а или на цялата система по-скоро е на цялата система според мен) 2.Touch Settings 3.Touch System 4.Touch Sound/Beep tab 5.Adjust Guidance Volume
  17. 1 точка
    Колега, кофти развитие на ситуацията. Надявам се сервизът е авторитетен. Би ли споделил с какъв пробег е колата или поне това което показва таблото. Можем ли да приемем, че добавката е катализирала проблема?
  18. 1 точка
    По описание е с ксенон колата. Та този ксенон е от 3 компонента - крушка, запалка и баласт. Баласт-а е под фара и без сваляне на бронята не се сменя. Почти винаги проблема е в запалката, която е в едно с "фасунката".
  19. 1 точка
    Нямам, всичко си правя сам, но това понятие рефлаш не го уважавам. Всеки мотор е различен и диша различно, индивидуалната настройка е правилния път. Без допълнителни модификации не е оправдано а слагането на някакви готови настройки още повече.
  20. 1 точка
    Слагайте вече 9 инча мултимедии, 7 не ви ли малеят 😀
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...