Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.01.2023 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    Ъпдейт: Смених лява (къса) полуоска. Вибрациите при скорост над 120км/ч изчезнаха, но тези от 100 до 120 останаха (не толкова чувствителни, колкото бяха със старата полуоска). Сега мисля, че е ред на накрайници и шарнири, защото излгежда решението на проблема ще е проба - грешка. Ще пиша като сменя и тях какви са резултатите. Приятен ден на всички!
  3. 1 точка
    Преди 4 месеца взех за синковеца Сивик 6 хеч. Мислех да му пусна тема, за да питам там разни неща, понеже мнозина са минали през модела с годините, а и има няколко всъхновяващи теми. Но все нещо ме караше да отлагам, защото някак нямам веруюто че такава тема ще се разтълкува в нещо отвъд самохвалството че съживявам 1 тенеке от пепелта като феникс. Мнозина вече знаят достатъчно и имат опит и форумът им е "прочетена книга". Изгубиха потребност от общност (или поне тази) или просто нямат време, а човек намира време само за смислени "от към своята камбанария" неща. Други превърнаха знанията си в бизнес и още лежат на старата максима че "информацията е пари". Трудно можеш да изкопчиш нещо от тях с 1 простичко телефонно обаждане. Допитвам се до "външни" майстори по разни въпроси и всеки ми вика "мани ги тея форуми, там пишат само имащите време незнайковци. Усещате ли как кръгът се затваря "като примка около шията" Как платформа градена с десетилетия и Хора, се изчерпва от към Човеци! Проблемът не е във форума, а в онези които го формират! Тоест, всички ние, които сме той. Но такива са времената и соци-умът. Синчето е на 18. От поколението което не просто иска нещо веднага, а знае че ако има място в което може да получи инфо за 5 часа вникване, то има и такова за 5 мин. Знае че за мен форумът ни е институция, но с много времева инвестиция за търсене и отсяване на вярното из между споделеното. А отсяването е есенция от опит който няма. Питам го: - Искаш ли да си направиш регистрация и тема за колата си? - Е защо, ако нещо ми трябва, ще питам теб. Коли обсъждат в компания от хора които познава на живо. Вижда очите и делата им, а не нечии думи. Така оптимисничните технологични възможности ни завряха във виртуалните "черни дупки" и ни гравиточат живеца, а ние им помагаме, щото е по-лесно да изваем аватар вместо личност. Както се казва - няма виновни - има потърпевши.
  4. 1 точка
    Този мотор VVT-i на Toyota е страшна масльонка и трябва много да го обгрижваш, изпуснеш ли го и му спечеш сегментите и си на литър на 1 000км. Както и да е просто попитах.
  5. 1 точка
    Колеги...като част от вас съм фен на марката и форума от над 10 години. Последните няколко години обаче забелязвам доста голяма промяна в отрицателен аспект. Не се пише в темите ако се знае решението на проблема, не се коментира с въпроси относно даден проблем и тн.. Не, че е голям проблем за мен лично, аз чета главно чужди форуми поради тази причина но някак си, не е много ок за самите нас. Преди години имаше Хонда Прелюд форум, беше малко общество но с доста качествени колеги, темите се коментираха когато се пускаха, разискваха се а сега..? Да кажем пуснах съвсем скоро тема за проблем който е масов при 8-ма генерация Сивик. Писах..писах и накрая като гледам, интерес няма. Чудя се вече въобще дали да ъпдейтвам като цяло инфото, човек губи интерес с като вижда, че няма такъв като цяло. Та живи и здрави да сме но нещата не са такива каквито бяха
  6. 1 точка
    Не гори грам. Просто режимът на шофиране е тежък - зимата в града, лятото на сравнително високи обороти. А и мисля да удължа интервала на смяна до година и половина или 5-6 хил. км. P.S. Предпочитам да е марка с възможно по-малко ментета.
  7. 1 точка
    Смяна на спукана тръба на EGR Ето и дано помогна на някого: http://www.planete-honda.com/cr-v-3/odeur-gaz-echappement-dans-habitacle-et-bruit-de-souffle-dans-moteur/60/ И няколко снимки още Honda CR-V 4 gen. 2014 2.2 i-dtec Отне ми 3 часа демонтаж
  8. 1 точка
    Сивик 4 седан.
  9. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне.
  10. 1 точка
    Реших проблема, като смених моторчето за клапите на парното(actuator),било е от него тракането и не можеше да превключи от една позиция на друга.
  11. 1 точка
    Здравейте, след като отказах да повярвам, че някой от датчици те си е заминал днес направих отново пълно почистване на iacv, смяна на гарнитура на дросела (жената я изряза) почистване на дросела пълно(дори и ВИНТЧЕТО), прискане с контактен спрей буксите на дросел и иавц, обезмасляване на датчици те под делкото(без свалянето им) За сега нещата са в пъти по добре (поне на бензин) ако всичко е наред за напред мисля, че знам от къде идваше проблемът.
  12. 1 точка
    Окей, значи изолираш проблема малко по малко. Щом си сменял джантите, значи не е от тях. Щом на свободна тресе, значи и карето няма да е. Нещо, което е свързано с гумите са шарнирите и накрайниците. Нека някой да ги види. Може някой леко да е тръгнал и да има лек луфт и от там ти променя наклона на някоя гума и при висока скорост да започва да играе по луфта на шарнира, затова да се появява вибрация. Просто предположение. Погледни ги.
  13. 1 точка
    Ха, у фейса е друга работа, защото хората които нямат какво съществено да кажат го правят там и скоростно. А тези които помагат с компетентност, го правят / правеха и тук. Просто различни виртуални ареали и за всеки си има спътници.
  14. 1 точка
    И аз да препоръчам Маркони. За да не пиша дълго ето прочети постовете ми тук Ето и отзиви от други колеги
  15. 1 точка
    Русе ти е по близо,потърси колегата Маркони,ще останеш доволен,че може и да почерпиш после!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...