Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 9.01.2023 in all areas
-
2 точкиТова са километрите на моя Хибрид CVT не съм имал проблеми до удара .Кутията я продадох преди 6 месеца и не са ми се оплакали.Всичко зависи от подръжката,сменях маслото и външния филтър на всеки 2 години с оригинално.
-
1 точкаЗдравейте, От вече 3 месеца притежавам Сивик 8 и поне на мен ми писна да гледам бутоните до скоростия лост празни. За това се заех със задачата да ги запълня, поне единия за момента, а за втория в бъдеще ще го използвам за АУХ изход от радиото. Та какво направих накратко: Изберете си от магазина зарядно тип запалка, като за предпочитане се спрете на такава, която поддържа до 2А на зареждане. Изкарайте платката и ЮСБ портовете от корпуса на зарядното. Снимка 1: За втория компонент за жалост не всеки ще има достъп. Тъй като имам 3Д принтер успях да си разпечатам бутони като на един от тях проектирах да има отвор с размери на зарядното. Може да използвате и оригиналните бутони, но аз реших да си ги запазя като резевни. Ако някой желае нови бутони мога да му разпечатам ! Снимка 2: Поставете зарядното в бутона. Аз използвах топъл силикон за да го монтирам с идеята в бедеще ако реша по-лесно да правя корекции. Може и секундно лепило да се използва, но след това е по-трудно да се отлепи зарядното от бутона. Снимка 3: Идва ред на барчето в колата. Няма да изпадам в подробности как може да си го свалите. Има доста клипове в интернет как се прави това. Ето го изкарано. Снимка 4: Направете проверка дали принтираните бутони си пасват. При бяха перфектни и нямаше нужда от корекции. Снимка 5: От тук нататък ви остава да направите електрическата схема. Тя е много проста. Добавил съм и ключ за Вкл. и Изкл. на зарядно от предпазване на изтощаване на акумулатора. - Внимание Избрах ключ с дълги крачето, което в последствие се оказа кофти. Крачетата се забиваха в лоста на ръчната спирачка, което довете до тяхното скъсаване. - Изберете ключ с къси крака - Усетих се твърде късно, но също така може да добавите и предпазител до 2,5А, за да сте сигурни, че той първи ще гори преди главния на запалката Снимка 6: След като сте изградили ел.схема може да поставите и десния бутон. Снимка 7: Е ако всичко е точно е време да върнете барчето на мястото му в колата и да се радвате на новото си зарядно
-
1 точкаПривет, за мен следното: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-40.html Вид и Количество: MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 1x5L Стойност на Поръчката: 1x37,95*1,9775=75.05 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на Получаване: Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаНе мога да им запомня имената на "китайците", но респект към това което постигат, а след няколко години там никой няма да се интересува от "вносни автомобили (дори премиум клас), защото: Сори че е на руски, но в европа китайският автопром е тема табу.
-
1 точкаЗдравей колега, Това е моята поръчка. Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и Количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-40 2x4 Стойност на поръчката: ( 2x 29.45 ) * 1,9775= 116,50 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер Клубни поставки:Не
-
1 точкаЗдравей, Искам да направя поръчка на: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Honda ATF DW-1 2х4L Стойност на поръчката: (2*63.92)*1,9775 = 252,80 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Не
-
1 точкаА, то и Хондите в семейството отпочнаха годината с нови ДВГ масла, ама по Сивика на синковеца толко неща смених напоследък, че олиото в мотора е дреболия, ама там и кутията я огря със свеж Honda MTF .
-
1 точкаИ мене бройте с Honda vtx 1300file:///C:/Users/HP z600/Documents/ViberDownloads/0-02-05-09ffab3b8588b387e81a87732817f25b4bc984f8ab8798440ad577f397c9ee85_2e3481fed976a43a.jpg
-
1 точкаМалко ъпдейти по темата - Оказа се изгоряла "бушониера", това което ми казаха в сервиза. Не са я сменили ами са я "ремонтирали",така че в момента свалянето работи както от шофьорската врата така и от самите врати, но бутончето за блокиране на свалянето на прозорците, което колегата по - горе е споменал работи само за бутоните на шофьорската врата, но от другите врати могат да се свалят. Предполагам, че ще го преживея, тъй - като все още нямам деца, а това е предимно предпазна функция за хора с деца, но все пак е малко кофти, че не работи Като цяло доста кофти изпълнение от страна на сервиза при положение, че се бяхме уговорили да ми се обадят да ми кажат какъв е проблема и съответно да вземем решение, а те ми сервираха, че проблема е оправен пропускайки факта, че въпросния бутон не работи на 100%. За втори път посещавам този сервиз и май 3-ти няма да има
-
1 точкаАз съм му оставил няколко месеца преди да оправям екстериора от предишни бели (да свикне с нея) и това с щетата е неминуем процес, който приемам нормално.
-
1 точкаПрилагам пълен списък с всички о-пръстени, семеринги и уплътнения за ремонт на хидравличната помпа: Маркуч за високо налягане: 91304-PA6-003 O-RING, 7.8X1.9 - датчик (превключвател за налягане, 12 N.m) 91370-SV4-000 O-RING, 14.4X1.9 - откъм помпата Помпа: 91048-P2A-003 BEARING, RADIAL BALL, 17X40X12 - лагер 91249-PNC-003 SEAL, POWER STEERING PUMP - семеринг вътре в помпата 91345-PAA-A01 O-RING, 13.0X1.9 - О-Ринг на пластмасов щуцер (най - честата причина за разпенване на течността) 91346-PLA-003 O-RING, 23.8X2.4 - О-Ринг вътре около оста 91347-PAA-A01 O-RING, 16.7X1.8 - O-Ринг на клапан за налягане (49 N.m) (внимателно отвъртане чрез нагряване) 91347-PLA-003 O-RING, 12.7X1.8 - O-Ринг на пружина за препълване (29 N.m) 91348-P2A-003 O-RING, 51.0X2.4 - O-Ринг вътре в помпата 91349-PNC-J01 SEAL, PUMP COVER, 64.00x2.5 - Уплътнение за корпуса (голямо и кръгло) 91349-PNC-003 SEAL B, PUMP COVER, 16.36x2.2 - Уплътнение за корпуса (малко и елипсовидно) Малките лентички вътре в помпата: 91343-PNC-003 SEAL, RUBBER - едната от гума (черна) 91344-PNC-003 SEAL, SLIPPER - другата от тефлон (бяла, светла) PDF и видео как се ремонтира помпата: Хидравлична помпа.pdf Видео с разглобяване и сглобяване (тук той ползва червена течност, а трябва да е цвят - олио, Honda PSF-S) Сглобява се в обратния ред с динамометричен ключ и с внимание кое къде е било! Целият комплект от списъка струваше ~ 64 лв. + 13 лв. ДДС с доставката от Япония (~2 седмици) от Amayama. Успех на всички, които ще ръчкат помпата!
-
1 точкаАбе нещо ме гъбаркаш с това масло... Няма никаква обща визия с останалите проби. Все едно е съвсем друго масло. Да не си долял литър преди вземането на пробата? Или нещо не е взета правилно самата проба? Много розовее този път скенерът! Не мога да си обясня на какво се дължи. След обработка на бялото се получава това: Не е съвсем достоверно! Но дава някаква представа за замърсяванията. Когато се капнат две или повече капки на един лист, тогава при обработка на изображението, едната капка влияе на изображението на другата. За достоверност на резултата трябва нормално изображение от скенера и по една капка на лист!
-
1 точкаВчера бе "маслен" ден, та още няколко капки - извън темата, но по молба на Дани. Сканирани на същия "розов" скенер и съхнали по процедурата. Горе в ляво е капката от източеното масло в мотора на Сивика - след основен ремонт при Ванката. Разход за тея 1000 км 0 мл, а преди ремонта 1 литър на 2000 км - без да дими от кюнеца. Нови маслообирачи / сегменти / биелни лагери и почистване до където стигне + "челосване" на главата. Моторът не е свалян - цилиндрите са в допуска. Колата е на четвърт век и почти 410 000 км, но ще живее втори живот, в по-добри ръце. Масло за разработката 10W-40 (тайна рецепта) на 999.4 км. 20 дена / около 20 мото часа - около 800 извънградско с до 4000 об/мин. Първите 500 км разработката бе 100% на бензин, а останалите на газ. Ако в капката няма очакваните стружки, то е защото сложих магнити на масления филтър, като почнах да я карам на газ.. Горе в дясно капката е от старото масло в кутията, понеже не знаех какво е и от кога. Долните капки (които за съжаление се разляха) са от новите Шел и Хондовият MTF. Новото "олио" е вече в мотора и почвам неговата история.
-
1 точкаДо "последна капка" - вече е в историята. Капков тест 6. За референция - хронология на капките: Първата е в пост 1218 / втората в пост 1249 / третата в 1291 / четвъртата в 1303, а петата в 1318. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 345120 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 12 354 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 82% / 18% - 10130км / 2224км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 85 км/ч / градско 25 км/ч. Стил на шофиране - лежерно (2000-2500 об/мин 100-120км/ч) ако няма трафик и "безпощадно" ако има, а в градското полека. 😎 Сезон на експлоатация – 444 дни (зима / пролет / лято / есен / зима) - 16.10.2021 - 05.01.2023. 9) Мото часове – около 120 извънградско + приблизително 90 градско = 210 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – спрях да ги смятам, но промяна в разхода няма - около 11л/100км газ извънградско. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ. А-95 харчи само при първо палене и ако мотора влезе във VTEC. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 3 км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,7 л. Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи, а и не наливам на макс. 14) Доливане на масло - 3 пъти по 0,4 л. Разход на масло за целия период - около 1,2 литър. Сега е на средата и нямам за доливане. 15) Други - Пробата е сканирана на същият скенер като предходната. 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Разходът и с това масло си е около 100 м/л на 1000 км, но вече нямам, а и е на 13+ месеца, та дори и да има кинетичен и химичен ресурс - кофата. Виждам разлика спрямо предишната капка, но вероятно е заради това че тази я взех от още не загрял на 100% мотор. Спрямо предишната, тук са +354 км, 270 от които извънградско за 1 ден.
-
1 точка"Къдренето" е от GTL-базата. Да не те притеснява. Всички масла с GTL са така. Това от една страна навежда на мисълта, че не е менте.
-
1 точка
-
1 точкаТест трети. 1) Масло – Mobil 1ESP LV 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 206200км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7090км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 60/40 в полза на извънградското. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 23.06.2022г. до 02.01.2023г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 420л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло - няма. Качвам снимка на просвет след 24 часа сушене и след това PDF файла. Снимката е на осветление, че стана тъмно докато се прибера, но PDF файла е ОК - цветен и 600dpi. Малко мижава капка стана, но дано да свърши работа. Test Mobil 3.pdf
-
1 точкаХа, у фейса е друга работа, защото хората които нямат какво съществено да кажат го правят там и скоростно. А тези които помагат с компетентност, го правят / правеха и тук. Просто различни виртуални ареали и за всеки си има спътници.
-
1 точкаАбе намират се нов ДПФ и катализатор на парите на съединител и маховик. Да, ама едното минава в графа "задължителни ремонти", щото колата не може да върви без него, а без другото... вървяла повече.
-
0 точкиПреди 2 дена в хонда купува/продава беше пусната обявата И тоя спря коментарите като му казахме, че е на други километри
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00