Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.01.2023 in Мнения
-
7 точкиЧестита нова година колеги!!! Да сме живи и здрави всички! Откакто се сдобих с тази невероятна кола минаха вече 10 месеца и навъртяни 13300 км точно, което не е много, но на мен ми е напълно достатъно, за да изкажа чисто и искренно мнение за нея. Така си паснахме взаймно, че към днешна дата не мога да изкарам и ден без нея (пробвах ама не стана найстина). Това е единствената кола от която не мога да искам нищо ама абсолютно нищо повече. Както споменах по-нагоре предишните ми 2 коли бяха Пежо 307 2.0HDI 136к.с. и паралелно с него Пежо 407 2.0HDI 136к.с., но как да кажа с Хондата беше взаймно привличане. Сравнение между Хондата и предишните е земя и небе нищо общо помежду си буквално. Акорда 7 ген го харесвах от много много отдавна, но не съм си и представял, че някога ще мога да го имам найстина. И така се стекоха обстоятелствата, че мечтата стана реалност. Затова хора никога не спираите да вярвате, защото не се знае утрешния ден какво ще ви предложи. Съдбата си знае най-добре работата. Не съм си и представял, че някога ще имам допир да тази кола, но ето на. На тази снимка си тръгвам от паркинга на КАТ София област вече с номера както си трябва. Такъв сняг ме валя тогава, че не е истина, а количката горката с летнитния сетъп гуми и джанти. Това точно на 07.03.2022г. Тук вече се прибрахме блогополучно . И се започна едно разглеждане, опознаване абе страшна работа направо. Състави се списък с нещата за обслужване и смяна по приоритет. На първо време масла и филтри задълже и 2 нови крушки OSRAM D2S Xenarc, че дясната светеше обаче жужеше вътре като ято стършели . Последва смяна на летния сетъп със зимния пак на оригинални Хонда джанти с гуми Michelin Alpin 6 (досега не бях карал с такива зимни гуми и останах доволен от тях ). При размяната на гумите се оказа че трябва да мине сходимост на предницата, защото летните гума отвътре бяха на конци, но нали е със спортно окачване и въобще не ги видях докато не ги свалих. И хайде края на март направо чисто нови гуми UNIROYAL RAINSPORT 5 последния модел. След това по някое време влезе за фолиране с LUMAR 5% пропускливост (най-яката възможна тъмница) и се получи уникално, защото е черна и просто задницата се сля в едно. Естествено при Румен в Protint. В периода от Април до към Август 2022г. се занимавах с дребни, но дразнещи неща като: - Липсващи щипки по корите и праговете отдолу. - Счупено шофьорско огледало което се оказа пълен китайски боклук и съответно заменено с оригинално фейсово такова. - Неработеща подсветка на радиото - решено след презапояване на два резистора. - Неработещи задни стъкла - решено със смяна на четките на моторчетата - Неработещи задни спирачни апарати и свършили дискове съответно - решено с ремонт на апарати, нови дискове, накладки и течност - Теч от лагера на хидравличната помпа - решено с обслужване на хидравличната помпа и нова течност - Разчекната задница - решено с направа на раздвижни носачи Въпреки че се занимах с толкова много неща на пръв поглед, никога не изгубих вяра в колата, колкото и трудности на излизаха. Все едно се познаваме цял живот като добри и верни приятели, които не си обръщат гръб един на друг независимо от всичко. Просто имаше нужда от помощ и постягане, а кой друг ще се погрижи най-добре за нея освен аз. Във връзката между водача и автомобила трябва да има едно взаймно уважение и нещата стоят така, че ако се отнасяш с автомобила както трябва и той ще ти отвърне със същото. Някога през Август месец реших, че е време да й погледна клапаните в какво състояние са. Оставих я цяла нощ в гаража, за да е напълно студена и на следващата сутрия я отворих. Направих си реглаж на клапаните (Всмукателни - 9' Изпускателни - 11') След това с жена ми и детето направихме една почивка по нашето черноморие малко над 1000 км изминати, багажника до капака пълен и на отиване разход с климатика и по всички ограничения - 6,5л, а на връщане пак същата схема багаж, климатик, ограничения - 7,4л. заради наклона на пътя навръщане. Колата се кара само на бензин АГУ няма и няма и да има. Скоро я брандирах както си трябва вече с клубните поставки за номерата и стикери на Accord Team Bulgaria Ааааа маслото от снимката след броени дни ще захрани сърцето на звяра И тук споделям, че има разход на масло, което е нормално все пак (ако няма разход на масло значи не се кара ) 150-60 мл. на 1000-1100км Последното нещо, което обслужих буквално преди новата година е стартера Към днешна дата черното зверче изглежда така И така отплеснах се с тези преживявания, но те са част от ежедневието и не може без тях. Най-важното което искам да кажа е, че това е кола която въднъж влязла ти в ума и най-вече в сърцето няма излизане оттам по никакъв начин. Не я сменям за абсолютно нищо и имам намерението да сме си много дълго другари в добро и лошо. Вече знам какво е да притежаваш Японски Самурай здрав и надежден и да знаеш, че където си тръгнал ще стигнеш и ще се и върнеш. С черното зверче си паснахме от пръв поглед и най-важното то на моя нрав, а аз на неговия буен нрав. Пожелавам ви да сте здрави и много щастливи през новата 2023г.! Винаги следваите мечтите и целите си даже и да е трудно, в един момент просто се случват хубавите неща. Винаги напред и нагоре! Поздрави на всички да сте здрави!
-
2 точкиПроблем в автоматика може да се открие от комп. тест само ако на таблото мига "D"! Опресняването е най-безболезнено, но в описания случай може да е полезна и проверка / промивка на цедките в соленоидите. Забавянето в задействането на трансмисията е от ниско налягане - тоест намалена проходимост в каналите на въпросната предавка, но пак се почва от соленоида и, понеже е отвън на кутията. При малшанс, полепите от фрикционен прах са навсякъде, но при престой се отаяват във вътрешния филтър, а при загрято масло в продължително движение се разнасят и е божа работа къде ще заседне нещо. Описаната от Краси няколкократна процедура с опресняването помага, защото голяма част от тях изтича, а с машина под налягане се набива по теснотиите и после пак се активизира. Но е препоръчително да се прави през стотин, а не хиляди км. и след продължително каране, за да са в маслото, а не утаени. Но щом лашка само на 1-ва, може просто да е от износен пакет на фрикционите и. Самото лашкане също е с въпрос! Ако се усеща някъде отпред, а не в седалката - това са тампони ма мотор и кутията. Ако лашва обаче цялата кола, те са наред и наистина сработва по-твърдо. А при спиране лашва, просто защото автомата спира на 3-та и чак на място вкл. 1-ва, тоест спирането не е повод за притеснение. Разбира се, при студен старт лашването е по-осезаемо, защото маслото в кутията е студено, както и моторът е с високи обороти - на смукач. Всичко това споделям защото имах такава кола и знам поведението и. Карах я 11 години и забавяне в реагирането и боксуване не съм имал, но си лашваше лекичко и това не се промени въпреки процедурите. Така я взех, така я продадох и все още си е така. Това не ме дразнеше, но в началото се афектирах от това че при голям баир на втора, сменяше към първа доста осезаемо. Това само в баир! На равно и по надолнище го нямаше, както и да сритвах газта.
-
1 точкаИ аз да се включа пак в последния момент! Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html Вид и количество: Castrol Edge Professional H C2 0W-30 Honda 1 L - 6x1L. Линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-top-tec-4100-5w-40.html Вид и количество: Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 - 1х5L. Благодаря!
-
1 точкаЗдравейте, колеги. Попаднах на едно интересно видео за тестване на горивни филтри MAN и Delphi и ще го споделя с вас. Забележете къде са произведени филтрите Ще добавя, че преди 2 месеца сменях горивен филтър Mahle и той беше произведен на същото място. Прави впечатление, че двата тествани филтъра са напълно еднакви отвън, но отвътре са с различна хартия и различно нареждане, т.е. се произвеждат по спецификацията на поръчителя. Качеството и на двата е перфектно. Ще копна и два от коментарите под видеото: Plamen Pavlov преди 2 години (редактиран) Здраствуйте ребята.Я смотру все ваши видосьй,подписан и так далее.Класньйе видосьй,класная информация,молодцьй и конкретно мастера. Я работаю точно в заводе изготовителя ети филтров в Болгарии.А работаю как тестировчик етих(и всех других филтрах).Если хотите дополнителная информация мьй можем поговорить или что-то другое если хотите.На прямую я могу сказать что проверка размера пор как вьй делаете мьй так не делаем.Мьй делаем тест по ISO. Еще-качественьй контроль(и тестьй) едет и на елементах и на готовьйе филтра.Так что ваш тест не совсем правилньй. Hristo Babek преди 2 години (редактиран) Живу в Болгарии и работаю в большем автосервисе в г. Карлово. Здесь так же производят и датчики ABS, датчики температуры выхлопных газов Bosch. Очень часто когда меняем фильтры (масляные, топливные, воздушные) встречаем надпись о том что они произведены в Болгарии. Завод насколько я помню находися в г. Русе. Качество я бы сказал на 5 с плюсом. Поздрави и успешна 2023 г.!
-
1 точкаЛинк https://www.ato24.de/en/aral-supertronic-e-0w-30.html 1 бр. линк https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-ect-c3-5w-30.html 4л туба- 1 бр. Стойност 1х39,99€х1,9775=79,08лв. 1х39,05€х1,9775= 77,22 лв 1 бр. MANN FILTER W610/3- 17,76 лв. 1 бр. MANN FILTER W811/80- 18,33 лв. 79,08+77,22+17,76+18,33= 192,19 Парите са преведени по сметката Оставям тел. 0888851346. Не следя постоянно темата.
-
1 точкаЗдравейте за много години ! Искам да поръчам : Линк : https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество : Honda Ultra Leo-SN 0W-20 2x4л. Стойност на поръчката : 2x51,80 = 103,60€ 103,60 x 1.9775 = 204,87лв Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Еконт
-
1 точка
-
1 точкаБлагодаря ти от сърце колега ceco_accord! Пожелавам същото и на теб и цялото ти семейство да сте живи и здрави! Синът ти има най-добрия учител и житейски водач в твое лице! Много се радвам на твоите постове в темите и винаги ги следя с интерес. Особено интересна е темата "Радост и тъга". Адмирации имаш и от мен! Много се кефя как си съхранил и се радваш искренно на Японската красива легенда на колела - "Legend"-а.
-
1 точкаЗдравейте , Искам да поръчам : Линк : https://www.ato24.de/de/castrol-edge-5w-30-ll.html Вид и количество : Castrol Edge 5W-30 LL 1x5л. + 4x1л. Стойност на поръчката : 5л. x 49.95€ + 4 x 11.49€ ( 49.95€ + 45.96€= 95.91€) 95.91€ x 1.9775 = 189.60лв Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Еконт
-
1 точкаАдмирации за романтичното, но и информативно съдържателно описание! Да си жив и здрав + семейството, а колата само радости да ти носи. Добър модел е, а болежките са тук-таме от ЕГН-то и, и от досегашната поддръжка, но като ги "изчистиш" - ще леете акорди в дружен глас.
-
1 точкаАз за 7 години с Харвито 1 път не съм слагал вериги. Само на предно е ! Да друсах си ги отзад в багажника, но си седят чисто нови.
-
1 точкаЗдравейте, при мен беше така от релетата в модула. Сложих обикновени извадени извън модула и сега всичко е ок. Релетата струваха 20 лв със буксите заедно и малко парички на майстора за спойките. Трудното е самото вадене на модула. Както е писал колегата по горе зад бушоните се намира отнема около час вадене. Не ми работеше цялата лява линия.
-
1 точкаЗдравейте и за много години! Както бях обещал, споделям опит от сухата тренировка, за съжаление в бързината забравих да снимам . След гледане на 2-3 клипчета в нета, мога да кажа, че след първоначалната паника, веригите не са сложни за монтаж. С мотането, да ми е отнело 10мин първият път, не е малко и предвид на сухо и спокойно, но има къде къде по сръчни от мен. Много е важно да се спазва 1-2 неща, най-вече има едни зъбчета, през които минава външния кръг, те трябва да са от външната страна на гумата, обърнати навън, за да не се забият в самата гума. При сваляне, първо не забравяйте да откачите и вътрешното захващане! В крайна сметка се радвам, че взех меча стъпка, а не чорапчета някакви. Е, марката със сигурност е от значение. Като гледам прогнозата, май засега през Януари няма да се слагат дори по планинските пътища, но е хубаво да се знае. В реални условия, пак ще споделя как се държат на пътя и в снега. Поздрави
-
1 точкаИмам втора ламбда сонда в перфектно състояние. Ако ти трябва пиши. Виж и някой, който е сменял генерацията със спортна, трябва да има в добро състояние.
-
1 точкаА може би е разложена пластмаса от камерите на радиатора за охлаждане . Ако е си с оригинален радиатор все още . Аз смених 2 втора употреба ,преди да си открия грешката . После разкостих единия радиатор ей така от любопитство и видях как се отразяват 20+ години горещ антифриз на пластмасите и гумата по охладителна система .От там и черното в казанчето.Най-често страда горната камера на радиатора, по дължина се образува една цепнатина която в началото е микроскопични ,но с течение на времето си "работи". Като стопли и надуе системата почва да сълзи антифриз върху горещия радиатор(обикновено се сцепва там където алуминиевия корпус "захапва" камерата) и да го изпарява,и О няма антифриз и се почва едно "филмиране" в началото (като мен ),глави гарнитури,основни ремонти........😉 А се оказва елементарно . Това е моя скромен (и скъп $$$$) опит до тук. А да също и За много години !😉😁
-
1 точкаЗдравей .Аз имах проблем с мигачите при мен не работеха от дясно. Невключваха от дясно , а от ляво работят и няма аварийни светлини. От страната на шофьора зад бушоните има комфорт модул в който има релета за ляв и десен мигач. Наи вероятно от него е проблема при мен от него не работеха мигачите.
-
0 точкиМинавам на червено, катаджията ме спира и казва: -Документите моля! Отговарям: -нямам. -Защо? -Пих водка и съм ги забравил... -Значи, карате пиян? -Че как иначе ще карам оръжие? -Карате и оръжие?!?? -Че как ще пазя наркотиците бе? Катаджията незабавно звъни на началника и му казва, че е задържал опасен престъпник. Идва шефа и ми казва: -Документите, моля! Казвам му учтиво: -Заповядайте... -Сега духнете... така... хм, няма алкохол... Дайте да огледам колата... -Заповядайте! -Чисто е... Питам, видимо заинтригуван: -А, какво трябваше да има? -Полицаят ми каза, че сте без документи, пиян, карате оръжие и наркотици! - Да бе, да! - учудвам се - Ако го слушате той още малко ще каже, че съм минал и на червено, а?.
-
0 точки- Кой е най-популярният мъж на нудистки плаж? Отговор: - Този, който може да донесе едновременно две чаши кафе и 13 геврека... - А, коя е най-популярната жена на този плаж? - Тази, която изяде последният геврек...
-
0 точкиНовите полицейски патрулки са съставени от 3 полицаи. Единия знае да чете, другия да пише, а третия обича да е в компания на интелигентни хора.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиГабровче към баща си: - Тате, тате, днес спестих 2 лева! - Браво сине мой! Как го направи? - Ами, изтървах автобуса и тичах след него. - Бунак! Що не тича след такси бре!?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00