Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.12.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Еми, дебнеш за 2,4, слагаш му АГУ и се возиш прилично и бюджетно. Аз също съм около 80% извънградско и автоматиците там са по-икономични, а и голям мотор по-малко се "натиска". Градският разход естествено е повече, но се преживява (при 20%), а и си е удобство за водача + комфорт за пътниците.
  2. 1 точка
    Случайно попаднах на това видео и се изумих от простотата и гениалността на решението, с диагностиката на ходовата част. Мисля, че е лесно да се направи реплика на това приспособление с огъната тръба и нанизан и залепен, гумен марчкуч.
  3. 1 точка
    Здравейте, Дойде време и аз да сложа АГУ на моята шестица, F18 b2, 2001г. 181000 км. По принцип не съм адепт на алтернативните горива, но оформящата се голяма разлика между цените на бензина и LPG ме потдикнаха към този ход. След изслушване от най-различни места на сума ти pro и cons от рода на бомба в колата, абе само ще ти прекъсва, няма мощност, те Хондите не стават на газ и т.н., и пр., и т.п., редица консултации с колеги от клуба Хонда Акорд, а също и съвети за вида на уредбата, както и на мястото за монтаж се взе решение той да бъде извършен в Русе в Markony's Honda Garage от инж. Бранимир Марков, той и Бранко, той и Маркони, който чете форума е наясно с нещата, който не е толкова навътре кара надолу. От София съм и на някого може да му се струва излишно разхождане чак до Русе, но това решение се взе, което впоследствие се оказа напълно оправдано. Обадих се на 25 август и запазих първата свободна дата за монтаж на 14 новември.(да, чака се, но има защо). Междувременнно в разговора , който продължи доста време бях подробно информиран за всичко около начинанието, технически и финансови въпроси, като предполагам половината ми питания са били от серита «тъпи», но бяха стоически понесени и всичко ми беше обяснявано търпеливо. Държа да отбележа, че това беше първото ми обаждане до Маркони. Уговорихме се да замеря размерите на мястото на резервната гума в багажника, както и да измеря разликата преди и след определено натоварване с оглед окачването със сътветните фотографии. След преглеждането им се определи размер на бутилката и вече всичко беше въпрос на техника, според уговорката се преведе авансово част от сумата и останалото беше изтичане на времето. Няколко дни преди монтажа се разбрахме да закарам колата на 12 ноември в петък и към обяд бях в Русе. Бях си подготвил едно списъче с разни въпроси за задаване на място и всичко беше обсъдено както следва, а също така обяснено и с нагледни примери. След което ми се връчиха ключовете и документите на една H-RV и си се прибрах в София като същата ми бе на разположение по време на монтажа.. Предварително знаех, че същият продължава няколко дни в зависимост от състоянието на автомобила и пр. и си зачаках да ми се обадят. В понеделник получих снимка на двигателя отгоре със свален капак на клапаните и всичко си беше ОК. В четвъртък 17-ти получих обаждане, че всичко е готово и мога да си взема автомобила и на другия ден по обяд бях на съответния адрес. На място ми бяха обяснени някои подробности по уредбата и монтажа, кое как, какво, кога и как, смяна филтри и т.н. На пръв поглед почти не се забелязва намесата, набива се на око само филтърът за течната фаза, изведен на удобно място. Свален и почистен ми е бил колекторът, EGR, дроселът и разбира се извършен реглаж на клапаните. Също така ми беше качен софтуер за уредбата на нотбука и проведено встъпително обучение какво и как с него. Върви със съответняи кабел за свързване с газовия компютър. Чрез AnyDesk или TeamViewer винаги има възможност за връзка и помощ независимо от мястото. Гаранционна карта и протокол за монтаж. Също ми смениха маслото с подходящо ( нещо специално забъркано в Приста Ойл по бутикова рецепта), че беше за смяна. Впечатленията ми са, че за Маркони са много важни отношенята с клиента, както и обратната връзка след монтажа, а също така и правилното отношение към автомобила като цяло. По време на настройките в движение са открити някои отклонения по спирачна и кормилна уредба, изпускателна система и пр., за които бях информиран надлежно. Следваше първо зареждане с газ и начална експлоатация. Досега са минати над 600 км в различни условия (градско, извънградско, магистрално, планински проходи), което не е толкова много, но на първо четене колата си върви идеално и не се разбира даже, че е на газ. Само индикаторите поставени в купето показват газово гориво. Ускорения, забавяния, спирания всичко е О.К.. В заключение мога да обобщя, че не съжалявам за решението за монтаж при Бранко в Русе. Всичко е извършено comme il faut и бих препоръчал колеги хондаджии, които имат намерение за монтиране на АГУ на автомобилите си да се разходят до Русе, за което със сигурност няма да съжаляват
  4. 1 точка
    Гениалните неща са прости, но не за всичко по окачването е приложимо. Има места на които си има ход и това само го показва. Ако не се знае колко е допустимият ...
  5. 1 точка
    Да влиза директно вода от някъде - не, защото предполага сериозен дефект по фара, а и няма ниво с вода, единствено доста конденз с големи капки по стъклото, защото там се явява най-ниската температура и влагата, която явно влиза от някъде, минава в течно състояние. Сега съм сложил пакетче силикагел и се надявам на чудо.
  6. 1 точка
    Крушките са това - BGN 18.55 49%OFF | H1 H3 H7 H8 H9 H11 9005 HB3 9006 HB4 880 881 9012 HIR2 55W HID AC Xenon Bulb 12V Car headlight Fog Lamp 3000K 4300K 6000K 8000K https://a.aliexpress.com/_msXSFjQ Баластите точно тези, които съм купувал вече ги няма, но са ето тези -
  7. 1 точка
    Карам Акорд 7 дизел префейс 50/50,60/40 извънградско/градско - зимата 6.5-7/100, лятото около 6/100 с нормално каране при ограничения 80-90 на извънградско то, общо за деня са ми 37-40 км. По някога и давам лееко газ за закачка с някой. Мнооогоо рядко лятото 5.8-5.9/100, ама тогава едвам я карам, говоря за същите километри, като по-горе. Аз от моят дизелов Акорд съм доволен, ама не съм фен като цяло на дизела, явно съм случил на бройка и за 3 години и 7-8 месеца не съм правил нито един от тежките дизелови ремонти. Търся си и аз същия Акорд 7, но 2.4 АТ, по възможност фейс, ама много пари инфлацийка, бате 😁😁 Те преди 6-7 години имаше за по 13к-15к,сега повечето хубави са по 13к, ама кво да прайш 😁 Иначе бензиновия и 12-13 газ да гори при цена под левче смятай, а бензин и дизел дори с 6-7/100 при около 3 лева, смятай пак...
  8. 1 точка
    Комби 2,4 АТ - бензин - нормално каране извънградско 8, градско 11 - 12. Газ - нормално каране - извънградско 10 - 11, градско 12 - 14. Извънградското рядко стига 11. Обикновено е около 10,5. Под нормално каране имам в предвид - 100 - 120 извънградско и без да я режа по светофарите в града. Под поста се вижда средния ми разход на газ от Карспендинга.
  9. 1 точка
    ъъъ, не. Няма начин да е пълна синтетика. Добър хидрокрак. намерих SDSа Хидрокрак >70%, рафинирано минерално 25% 1-2% ПАО Но да, за французите хидрокрака явно е "синтетика"
  10. 1 точка
    Имате ли наблюдения какъв е разходът на 2.4 AT с газ? Мъча се да си направя сметка кое би било по-добър вариант - 2.2 i-CTDI или 2.4 с газ като взимам предвид разход, поддръжка и евентуални проблеми, които могат да създадат. Карам 80-90% извънградско, затова бих заложил на дизел повече, но пък 2.4 е голям кеф. Друг е въпросът откъде мога да намеря читав екземпляр около 10-11 бонбона.
  11. 1 точка
  12. 0 точки
    Но да, за французите хидрокрака явно е "синтетика"....то и за всички останали е така...баснята за Германия свършва с ограниченията за автобаните им
  13. 0 точки
  14. 0 точки
    Катаджия спира блондинка. - Не ви работи мигачът! Това ще ви струва 10 лв. - Ми супер! В сервиза ми искаха 20 лв.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...