Понеже гледам че си запален по статистиката , не си ли чел че при нея се променят параметрите един по един,а не няколко или всички наведнъж?Пишеш че свещите са сменени,пишеш че ламбда сондата е сменена, пишеш че филтрите са сменени......много е важно какви са били старите и какви са новите.Защото ако свалиш ОЕ работеща добре сонда ( струва $200 ако не се лъжа за обикновена на Хонда,а твоята май е доста по-специална) и сложиш нова 'някаква си' , може да си изиграеш много лоша услуга.Същото важи за свещите и филтрите.Друг важен въпрос е - дали старият ремък е бил зацепен правилно?Ако без да искат или нарочно е бил сложен с някакво разминаване - това ще доведе до осезаеми или не до там осезаеми промени в динамиката и разбира се в разхода.Та идеята е че ако гониш статистика , не е това начина.Капачка,палец - сменял ли си?От къде си купуваш частите?Сигурен ли си че точно тези части са монтирани на колата ти при посещенията в сервиза?Термостат,капачка на радиатор сменяни ли са?И не на последно място както каза колегата над мен - шибания бензин в БГ е променлива величина като времето навън.Успех с намирането на отговора.