Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.10.2022 in Мнения
-
3 точкиНищо в този живот не е даденост. Аз те направих фен. Не можеш да си почетен член на този форум. Не и с това отношение. Различното в мнението ти беше в квалификациите към форума и обсъжданите в него не важни неща. Това обижда не форума, а хората в него, защото хората правят форума. Подобна реторика не трябва да е присъща и на хората от групата "фен", камо ли на "почетен член". Със здраве!
-
1 точкаБлагодаря за специално отделеното време и внимание и за това, че след изказване на мнение различно от това на администратор и подкрепящ го модератор ми махнахте "почетен фен", която привилегия ми бе дадена от хора създали този форум, а не от Вас, управляващите на деня. Просто затвърдихте твърдението ми, че различните мнения не се приемат. Доказахте какво и на кого? Доказахте колко сте дребнави и жалки! И темата да заключите, и да я скриете и да я изтриете, все тая. Ако ще и да ме дерегистрирате от форума, аз по-малко фен на марката няма да стана, нито пък ще ми промените мнението по дадена тема. Да сте живи и здрави.
-
1 точкаТо пък голямо чудо. Аз като съм потребител да взема да да се самообеся ли. Що издребнявате?
-
1 точкаНапротив. Не тази при двигателя, а бодито с бушоните вътре в купето. Залагам 99,9% на лоша МАСА ( - ).
-
1 точка
-
1 точкаНа Джаза слагайте иридиеви, за да не си играете, да коригирате разстояния и да не си играете, да разгобявате половината двигателен отсек, през 2-3 години, за да сменяте свещи ... Слагаш веднъж японски и след 80 -100 хил. км., пак.
-
1 точкаАз не съм ходил но на мое запитване отностно акциите на които подлежи моя автомобил по вин ми изпратиха това: Вашият автомобил вече е бил обслужен във връзка с акцията въздушни възглавници. Но е обект и на една друга кампания за подобряване на качеството. Ако Ви се отлепи лайсната до челното стъкло, ще бъде оправено безплатно. Пожелаваме Ви безавариино каране!
-
1 точкаСваляш волана в най-долна позиция. Хващаш лайсната около километража и рязко я дръпваш. На щипки е. После ще видиш 4 винта. Развиваш. Махаш двете букси и си ти. Аз съм с лед крушки и както казва колегата съм с късмет защото не се е налагало да ги сменям.
-
1 точка
-
1 точкаЛесно е, има 3 винта на кората на волана, развиваш ги и сваляш двете кори, след това волана максимално надолу, издърпваш корите на километража и развиваш 4 винта които го държат, отзад на има 2 букси които вадиш и сменяш изгорелите лампи. P.S. Съвет от мен, не слагай лед лампи защото често ще правиш упражнението по смяната им, освен ако не изкараш невероятен късмет
-
1 точкаС извинение, на мен тая година ми се е*а м****та от смени по колата. Къде от пробег, къде от старост, а и от чужда намеса. Много на кратко основните неща. Накладки предни и задни, воден и на климатика радиатори, бобини 2-3, бензинова помпа, бих казал цялата изпускателна система (катализатор, гърнета, мека връзка и тн), рециклиране на хидравлична помпа и стартер. Към това добавям и 2 пъти пътна помощ, ремап и каква ли не разходи към по-горните смени! Едни 3500лв не ги хареса изминалите 12 месеца само за описаните събития. Обслужванията, данъци, каско и някви таксички дори не влизат в тази сума, изминати няма 20к.
-
1 точкаСядам аз, но рядко. Синковеца е по-редовен. Печели, трупа пари, купува си коли и Хонди. Последно се сдоби с S 2000. Мечта му е и истинската, но това ще си е негово житейско постижение за напред. 1 от фаворитите му е белият Civic 6 typeR и понеже почна шоф. курсовете, а и ми е любимец ... Тати му обича да го радва, а и исках да го потренирам малко в аванс, па ни е ясно че Легена е голем - взех му една "кофичка" - да трупа опит, па да си играем. Реших че сив Сивик 6 за синчето е отличен стартов избор, а конкретната колца просто се пръкна в мобилето докато си пиех сутрешното кафе, а за следобедното вече я бях взел. Та сериалът "Радост и тъга" минава в нов сезон, а за самият Сивушко ще оупна нова тема в раздела му, понеже имам питанки.
-
1 точкаКазвам само, че за автопарка, нов внос, като цяло проблемът е 99% сменяно масло на по 15-20 хил. км. (при бензин). Следва "тотал щета"! Независимо от вискозитета. А конкретно за R20A3 от периода 2011-2013г., освен традиционната дистрибуторска смяна ( 15 - 20 хил. км. - при бензин), е ползвано масло с по-висок вискозитет от 0W-20, което води до затруднена циркулация на маслото през маслосъбирателните сегменти и дренажните отвори на буталата. В последствие води, неминуемо и до запечени сeгменти, и всички последващи беди. Това е и основното послание на самата тази тема! Ето, че не са само два отворени двигателя. Колегата zag80 е дал препратка и към други потърпевши: https://forums.hondabg.com/topic/118306-пазете-се-от-фейслифтовите-акорди-r20a3/?do=findComment&comment=1057623384
-
1 точкаАбе не знам, но в сайта на Ravenol, който много хора тачат във форума, за Accord 8 (Acura TSX) например. В зависимост дали дадеш да е Honda (EU) или (RUS) или (US) за един и същи двигател - 2.4 излизат различни масла с различни спецификации. Хайде де. 0W е вискозитета в студена температура на маслото. За 0W e -35 гр., за 5W е -30 гр. В България през последните зими даже не се и доближаваме и до двете. За сметка на това лятото жегата ни убива вече. На мен с 5W30 миналото лято на 38 гр. температура, като спрях на светофара ми светна чека за маслото, представям си, ако беше 5W20 или 0W20 направо на вода да е станало.
-
1 точкаOff topic: Съседката горе, си купи ново Suzuki Swift -кара го само натоварено градско по 6-7 К на година! Питам я, кога си сменя маслото? Ми на 20 К, й казали , като светне лампата....Значи след три години!( казвам й, че това не е хубаво за мотора, а тя: -не ми се занимава-квото кажат от сервиза!). Съседките (семейство) отзад-поздравяваме се преди три години, и гледам ново красиво VW Polo блести черно отпред ... И при тях същото ! Ето така се продават коли в Европа... И пристигат после в Източна Европа, като нов внос.....
-
1 точкаПроизводителя след като се освободи от колата,едва ли има вече дума. Колко примера трябват тук за да се види че дилъра поставя само печати и подписи в сервизната книжка а колата не е обслужена.
-
1 точкаАз ви се чудя, от луната ли падате или продължавахте да си мислите, че Хонда са бест ъф дъ бест и че се минават да сипват скъпо масло 0W20 или 5W30. Още от преди 10 години е практика на всички гаранционни коли да се сменя на 20к км маслото. Не само при хонда, а и при VAG, бмв. Един колега имам, взе си чисто ново 340i Реши да си сменя маслото вместо на 20к на 10к, като поема той едната смяна Иначе щеше с малко повече газ да му види сметката на тоя мотор. Не мога да си представя, ако си с масло на 18к градски цикъл и му раздадеш цялата газ какво ще се случи
-
1 точкаДилърът иска да продава нови коли по-често, а не да сменя масло по-често. Там е разковничето на "схемата".
-
1 точкаАз си взех от колегата Izanagi, японско njk, и всичко е наред. Френското изкара 5хил.
-
0 точкиНякои тука сме се учили, как не се режисира от теб и времената, когато изгонихте най-много хора, които до ден днешен не щат да чуят за форума. Ако пък трябва да претеглям чие мнение да не приема (защото нали само "нечии" се приемат), единият е отворил стотици двигатели, другият си е избрал колата по цвета. Дори и да не е разбрал каква кола точно имаш, има нюанс някакъв.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00