Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.09.2022 in Мнения

  1. 2 точки
    Когато са отделно винаги е по добре от 2/1 другото е компромис. Ванка ако нямаш място е ясно то и няма нужда от дискусия но ако можеш да ги разхвърляш (сушилнята може да стои където си поискаш) задължително отделно но и парите вече са други.
  2. 2 точки
    За още по-нагледно: Видео с гумичките елринг: vlc-record-2022-09-21-12h39m59s-гумички елринг.mp4-.mp4 Видеото от днес с Виктор Рейнц: vlc-record-2022-09-21-12h46m29s-гумички виктор рейнц.mp4-.mp4
  3. 2 точки
    Да споделя след ремонт на главата, какво се случи и при мен. За съжаление сложих гумички "Елринг", без да се заинтересувам по-подробно поради добър предишен опит с тях. След ремонта - пушеци при първоначално палене с отчетлива миризма на изгоряло масло - всички знаете какво означава това - гумички на клапани. Пушекът се изчиства за 20-30 сек след палене, но ако престои пак няколко часа - отново пушек при първоначално. Колата отново при майстора ми, на който имам много голямо доверие - реши за всеки случай да провери и клапанчето на маслените пари от картера, но естествено не беше оттам. Изключи колата и след няколко минути огледа стеблата на клапаните с ендоскоп - сухи. След няколко часа обаче престой пак с ендоскопа се видя, че на единия цилиндър са омаслени. Купих гумички Виктор рейнц, нова смяна - без грам пушек от ауспуха при каквото и да е палене. Отделно се зарових по технически характеристики и установих защо "Елринг" са проблемни. 1. Размерите на сртеблото на клапана на нашите хонди според сервизното ръководство са следните или приблизително 6.6 мм: 2. Гумичките които продават Елринг за за клапан 7 мм, което е супер странно - всмукателни: - Изпускателни 3. Сега гумичките на Виктор Рейнц, които явно са правилния размер: Извод: Никога не слагайте Елринг
  4. 2 точки
  5. 1 точка
    И аз за К24 на 8ма чух от други пострадали, че след определени км ги има тези проблеми. Подмяната, ако качествено направена с оригинални части не е малко пари, но после си караш нов двигател 😁
  6. 1 точка
    Как лети времето - и цените! Важното е че колата е добре и ти носи радости.
  7. 1 точка
    Мм да и това го има, но тогава пък ще трябва да пренасяш дрехите до друго място и да пускаш сушилнята
  8. 1 точка
    Една година измина Като изключим простотиите с кутията, колата си е супер. Изминал съм около 12000 км, края на другия месец мисля да сменя маслото. Цената на Каското ми се вдига с 1000лв, което е супер безумно. Застрахователна стойност 45000лв, миналта година я застраховах на 33000лв.
  9. 1 точка
    Привет! Линк: https://www.ato24.de/en/honda-5w-30-hfs-e-motorol.html Вид и количество: HONDA 5W-30 HFS-E MOTORÖL 1x4L Стойност на поръчката: 54.89*1.9775 = 108.55 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер Поздрави!
  10. 1 точка
    Привет! Линк: https://www.ato24.de/en/honda-5w-30-hfs-e-motorol.html Вид и количество: HONDA 5W-30 HFS-E MOTORÖL 1x4L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-antifreeze-type-2-3-785-l.html Вид и количество: HONDA ANTIFREEZE TYPE 2 2x3.785 L Стойност на поръчката: (54.89+ 2*32.49)*1.9775 = 237.04 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер Клубни поставки: Да - комплект + стикер (сив надпис HONDA) - 12.00 лв. Обща стойност на поръчката: 249.04 лв. Поздрави! * Парите са преведени.
  11. 1 точка
    Провери си буксата към свещта. Моята направи същия проблем. Прави лош контакт от разхлабената букса, но с лека корекция на пластинките в нея се получават нещата.
  12. 1 точка
    Здравей Атанас, Бих искал да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/de/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html Вид и количество : Castrol Edge Professional H 5W-30 Honda 1L - 5 броя Стойност на поръчката: (5*15.00 EUR) * 1.9775 = 148.3лв. Начин на плащане: лично в кв. Малинова Долина Начин на получаване: лично в кв. Малинова Долина Поздрави!
  13. 1 точка
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Виж отдолу педала ,и жилото в коша при мотора ,проследи пътя му до дросела от педала на газта.
  16. 1 точка
    Мисля, че е доста некоректно да говориш така, ако дори не си се свързал с майстора, да му кажеш за проблема. Ако вече си го направил, а той не казва истината (в горния си пост), това е друга работа, която може да се изясни лесно. Но все пак той влиза в темата и застава с името си зад действията си.
  17. 1 точка
    Айде айде, хондите са роски китки всичките Акурите имат същия проблем с PCV клапана, имат и проблем с помпата на хидравликата. Та да и те не са безпроблемни. едит: не е като да не горят и хондите масло
  18. 1 точка
    Добре де, как от Акура паднахме на Мерцедес, а накрая ударихме дъното с Рено? Че то така, по-добре нов Дъстър !
  19. 0 точки
    Да караш хонда, е като да членуваш в елитен клуб недостъпен за простосмъртните. Всяка една стотинка вложена в поддръжка е инвестиция, която после ще избиеш от продажбата. За това като видиш акорд 7-ца фрйслифт за 17800, макар и бясна базовица, си казваш, че и ти ще станеш член на тоя клуб и се нареждаш на опашката от кандидати за покупка. При хонда рециклиращ носач, щото е излят при лятното слънцестоене и е зареден с японска аура и е благословен от японски шаман. Не, че е скъп, само 1000 лева е, просто няма да е като оригиналния. Или пък да си поръчаш врата за 10 000 лева и да я чакаш 3 месеца. Да ти се счупи панорамния таван на ЦРВ-то за 4 000 дето го няма никъде. Ама няма проблем, това е инвестиция, ще я избием.
  20. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...