Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.09.2022 in Мнения
-
2 точкиЗдравейте. Продавам малко по рядка кола, а именно Honda Concerto с двигател 1.6L (DOHC MPI) 122 к.с.(90 kW). Може би единствена в това оборудване за България. Автомобилът е с кожен салон произведен за модела. Без никакви доработки по колата в изцяло оригиналния и вид. Имам и оригиналното радио за модела. Колата е без ръжда, има само леки външни следи по предна и задна броня поради градски условия. Колата е след пълно обслужване и се кара всеки ден. Не съм търговец и мога отговорно да кажа, че се качваш и караш без притеснения. Цена : 5999лв. Град: Стара Загора Контакти за повече информация и снимки : тел. 0896372790 Сменени неща главно на 240,000 км. (Преди месец и половина) : Ремък ангренаж (Continental); Обтяжна ролка (skf vkm 73000); Масло двигател 3.8 l. - Motul 5w30 ; Масло ск. кутия 1.8 l- 5w40; Хидравлична течност - сменена; Спирачна течност - сменена; Въздушен филтър Japan parts ; Маслен филтър - МАНН; Бензинов филтър ; Радиатор - нов ; Задно гърне - ново; Накладки- предни (ate ); задни (ate); Предни дискове Italian; Антифриз Honda; Водна помпа - INA ; Термостат - Calorstat th6267 78j ; Ремък динамо (Continental); Ремък климатик (Continental); Ремък хидравлика (Continental) ; Семеренги на разпределителни валове; Семеренг на колянов вал; Рециклирани задни супорти ; Тампони на напречните носачи ; Гуми - Nokian 195/60/r15- 4бр. ; Акумулатор Varta C22 12V 52Ah Blue Dynamic - купуван на 02.08.22 г.
-
1 точкаВизията е О.К., за сега, но започва да се замисля за смяна. Дай една проба на 11000 км. да видим как ще да е тогава. На какво масло се спря за следващата смяна?
-
1 точкаМайко, мила! Толкова премеждия за един мултицет... Че и 3 бройки от Китай, с доставка 2 месеца, и 50$... Човек, вярно ли?!? И не ми се вярва, че е от батерията! Мултицета ти е скапан. Особено ако се е случвало да е мерил напрежение в обхват на ток. Прецакан е. Аз имам, от 25 години, един китайски за 6 лв. и си мери вярно, дори батерията му да е на 7,8V. Абе иди си купи от Практикер един китайски мултицет за 10-12лв. и си пей. Какви са тия доставки и долари...?!?
-
1 точка
-
1 точка+ още един глас за Бранко. Изключително професионално и адекватно отношение. При монтиран ГИ през 2017 г., до момента 160 000 км на газ и никакви проблеми.
-
1 точкаКапков тест 3. За референция - първата капка е в пост 1218 / втората в пост 1249. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 342729 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 9963 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 79,6% / 20,4% - 7930км / 2034км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 85 км/ч / градско 25 км/ч. Стил на шофиране - лежерно (2000-2500 об/мин 100-120км/ч) ако няма трафик и "безпощадно" ако има, а в градското полека. 😎 Сезон на експлоатация – 11 месеца (зима / пролет / лято) - 16.10.2021 - 16.09.2022. 9) Мото часове – около 93 извънградско + 82 градско = 175 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – спрях да ги смятам, но промяна в разхода няма. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ. А-95 харчи само при първо палене и ако мотора влезе във VTEC. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 3 км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,7 л. Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи, а и не наливам на макс. 14) Доливане на масло - 3 пъти по 0,4 л. Разход на масло за целия период - около 1 литър. Сега е на макс и тубето свърши. 15) Други - Пробата е снимана с телефона ми (при същите условия като предните капки) и се надявам да е ОК - скенер, "йок". 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра. Явно разходът и с това масло си е константен. Долях на макс преди лятната ваканция август и още си е там, което вече е необяснимо за мен, а стил на шофиране не съм променял. Като стигне средата или мине 200 мото часа вероятно ще го сменя, но нищо чудно да изкара и зимата, че движа с друга кола, ама за нея в друга тема.
-
1 точкаНапротив - драмата е за Оскар! Не съм сигурен дали описвах тук, какви проблеми имах с регулатора на напрежение. От време на време, подаваше 17 до 18 волта. Две седмици хондата ми не знаеше кола ли е, лунапарк ли е.
-
1 точкаВзими хубав мултицет,или отиди в магазин за акумулатори да го проверят на товарна вилка и мултицет показващ вярно.
-
1 точкаАко ти е точен уредът, щото може и да не е... Не е възможно стандартен акумулатор да държи напрежение 17V, след сваляне на зарядното. Физически е невъзможно! Ако не е било свалено и изключено зарядното, тогава - да, но иначе няма начин! В този случай не е трябвало да го държиш допълнително 3 - 4 дни на зарядното (на 17V)! Скапал си го тотално. При 17V се осъществява десулфатизация на клетките на съвремените Ca-Ca акумулатори. тоест възстановяване на акумулатора.Процесът е добре да не продължава повече от 4 - 6 часа наведнъж. Но въпреки това, че си го забравил през нощта, трябвало е след първата нощ да го сложиш на колата. Другите интервенции са били излишни и нежелани. Сега може единствено да го предадеш за отстъпка 20-на лева, при покупка на нов. Но си провери уреда все пак...
-
1 точкаКолегата,задал въпроса е с RD1 т.е. 1ген.-Карпера там трябва да се произнесе.
-
1 точкаИзненада, докато минавахме през Трансалпина(Румъния). Не гледам Фотмула 1, по-скоро съм фен на MotoGP. Но това си е събитие - да видиш F1 болид от толкова близо. За жалост не ми дадоха да се доближа на крак, само минахме и снимахме от далече.
-
1 точкаТази Събота и Неделя бях за гъбки в гората. Ето какво ми даде тя. ( Местност Априлци- Видима)) Манатарка
-
1 точкаРазбрах какво пропускам. Грешките вече са изчистени. Забивам кламера където трябва. След това натискам спирачката и чак тогава давам контакт. ABS-a светва и чак когато изгасне отпускам спирачката. След това ABS-a светва пак и натискам, изгасва - пускам. Следват двете кратки мигвания и всичко се нулира. Надявам се да съм бил полезен.
-
1 точкаНа другия ден от предния ми пост запалих колата на подемника в сервиза който демонтира/монтира кутията и с трепет видяхме че колелата се въртят. След като набрах смелост излязох да карам извън сервиза. Нямаше проблем с предавките. Всички работеха безупречно. Реших да си кормувам към къщи. Малко преди да пристигна, след около 5-6 км от сервиза, при смяната на предавките кутията започна да "рита" и то грубо. Това беше ново чувство за мен, защото никога до сега не го е правила. Прибрах се замислен. След два дни я изкарах и започнахме тестове с приятеля с който я ремонтирахме. В началото нямаше никакви проблеми. След около 6-7 км започна пак да "рита" грубо и едвам се прибрахме до гаража. След "почесване" решихме да проверим соленоидите. Първо двата единични и "трудния" двоен под акумулатора. Нямаха никакви проблеми. Остана другия двоен. Там нещата се оказаха потресаващи. Единия беше тотално запушен филтъра му. Следва почистване и нови тестове. Пак нямаше никакви проблеми. Въртяхме се в кръг из града около 20 км. Тогава нещата се повториха. Пак започна да "рита" грубо и пак едвам се прибрахме. Този път направо свалихме соленоида и филтъра пак беше запушен тотално. Междувременно забелязах че не работи "Lock up-а". След два дни реших смело да карам до работа. Това са 25 км. Имаше мъгла и чувството, че карам на тръни, не ми позволи да вдигна повече от 85 км/ч, въпреки че карах по магистрала. В края на пътуването има спускане от около 2 км. При нормално спускане колата би трябвало да мине в режим "спускане" или моторна спирачка, но тъй като "Lock up-а" не работи, на практика колата беше все едно не на скорост. В края на спускането светна "чека". Последваща проверка показа, че има три грешки P0700, P0730, P1739. Първата означава, че има проблем в кутията, втората ненормално съотношение между предавките, третата проблем в датчика за налягане на 3-а предавка. Последва отваряне отново на соленоида. Имаше много малко замърсяване. Бутах малко кабелите на датчика за налягане на 3-а предавака. Докато гледах за грешките в ръководството за ремонт, попаднах на грешка P0740. Означава, че има проблем в "Lock up-а". Такава грешка нямах, но имах проблем с "Lock up-а". В описанието на грешката имаше нещо много интересно. Че след като правиш каквото и да е (примерно смяна на соленоиди), трябва да се нулира компютъра на кутията и след това да се кара колата над една минута с над 88 км/ч. Бях ресетнал компютъра, но не бях карал над една минута с над 88 км/ч. На връщане от работа се качих на магистралата и с трепет карах 2-3 минути със скорост около 100. Отпуснах педала на газта и се оказа, че "Lock up-а" се е появил. След седмица (около 300 км) отново отворих соленоида и имаше минимални боклуци. Сега съм на около 2500 км след ремонта. Няма проблем с кутията и превключва безупречно. Много рядко има лек дискомфорт при смяна от 2 на 3, който само аз усещам (пътниците не усещат). Най вероятно има нужда от ново почистване, но гледам да изчакам по голям период от време. От 3 на 4 не се усеща смяната на предавките. Запушващия се соленоид участва при смяната на предавките от 1 - 2 и 2 - 3. Боклуците които се появаха в началото си обяснявам с това че не беше сменен филтъра (тъй като не намерих наличен в БГ) и явно съм го разбълникал с въздуха който пуснахме през него. Много съм доволен от резултата. Не писах до сега, за да не става "сага" ремонта на кутията, а и да има все пак краен резултат. Надявам се да си я карам още време колата, тъй като е в много добро състояние външно, вътрешно, окачване, двигател, а бе отвсякъде. Ако някой друг ентусиаст има нужда от помощ по темата - да ме търси. Ще споделя моя опит и съвет.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаМой превод на публикувано по-горе. Знам, че френския е … странен. Бъдещето Това е полет към надеждата, към неясни мечти.. Страх и размисъл са заложени, с раждането ни.. Ваканционен проект, в прекрасни страни.. С танцуващи птици в зелено и синьо. Непознатото нещо за нас, ще го сторим хиляди пъти по-добре.. Ще търсим средата на желанието и насладата.. Ще сме мечтатели без възраст.. Ще сме добри отци, ще говорим в очи за това, което таим.. Ще го направим, за да направим Бъдещето. Ще бъде мирно бъдеще, нашето.. Обществото ще е справедливо, доброто ще е сила.. Добрите ще имат властта.. Без битки, кавги, без паметни плочи и тъжни поля… Красиви улици, да сме навън.. Да можем да се обединим, без насилие… бъдещето. Нашето бъдеще, без насилие. О, ще трябва да се борим за нашето бъдеще.. За това сме създадени, за да направим нашето бъдеще.. L’ Avenir C'est un faisceau d'espérances, de rêves mal définis La reinette de ces souffrances issue de nos premiers cris C'est des projets de vacances dans des pays merveilleux Avec des oiseaux qui dansent dans le vert et le bleu Tout ce qu'on n'a jamais su faire, on le fera en mille fois mieux Des regrets à satisfaire avec la chance au milieu On sera ce qu'on espère, on ne sera jamais vieux On deviendra un bon père, on dira droit dans les yeux Tout ce qu'on n'a jamais su dire On est fait pour bâtir l'avenir Oh-oh, il sera non violent l'avenir, de l'avenir, notre avenir Oh-oh, il sera non violent l'avenir, de l'avenir, notre avenir La société sera juste, les bons auront le pouvoir Les gentils auront leur buste, dans les allées du devoir Plus de rixe, de querelle, plus de monument aux morts Les rues deviendront si belles qu'on vivra presque dehors Les pays pourront s'unir, il sera non violent, l'avenir Oh-oh, il sera non violent l'avenir, de l'avenir, notre avenir Oh-oh, il sera non violent l'avenir, de l'avenir, notre avenir Oh-oh, on est fait pour bâtir l'avenir, de l'avenir, notre avenir On est fait pour bâtir l'avenir, de l'avenir, notre avenir
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
0 точкиДве милиционерски съпруги на терасите (съседки) - Иииий, моя Рангел се прибира с цветя. Довечера пак трабва да вдигам краката... - Що, ма ? Вий ваза нямате ли ?
-
0 точкиВъпросът е решен. Замерих с мултицета напрежението в другата хонда при изключен двигател. Показа ми пак 17 волта. Явно проблем в мултицета. Смених батерията на мултицета и сега проблемният акумулатор показва 10.5 волта и го включих на дозареждане. Проблемът се оказа изтощена батерия в мултицета, без да има индикация за изтощена.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00